וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יראה אור יום: נגזר דינו של גיבור דוקו הפשע של נטפליקס

3.3.2023 / 17:10

לפני שבוע עלה בנטפליקס הדוקו "רצח כפול: שערורייה בדרום קרוליינה", ולאחר שביום חמישי הורשע אבי המשפחה אלק מורדוק, ביום שישי נגזר דינו. השופט: "תפגוש את בנך ואשתך בסיוטים, אני בטוח שהם יבואו לבקר"

טריילר לסדרה "רצח כפול: שערורייה בדרום קרוליינה" (Murdaugh Murders: A Southern Scandal)/נטפליקס

פרשת רצח כפול במדינת דרום קרוליינה הגיעה לסיומה. אלק מורדוק הורשע ברצח רעייתו ובנו ביום חמישי, והיום (שישי) נקבע גזר דינו - מאסר עולם ללא אפשרות חנינה.

על פרשת מורדוק נעשו שני מסמכים דוקומנטריים בשנה האחרונה. האחד, "הרציחות של משפחת מורדוק", נוצר עבור HBO על ידי הישראלים דניאל סיון ומור לושי ושודר ב-YES. "רצח כפול: שערורייה בדרום קרוליינה", סדרה בת שלושה פרקים, עלתה בנטפליקס בסוף פברואר.

אלק מורדוק (גם "אלכס מרדו", תלוי בעגה) הואשם בכך שרצח את רעייתו מגי ובנו פול ב-2021, כשנתיים לאחר שפול גרם למותה של צעירה בשם מלורי ביץ' כשנהג בגילופין על סירת מנוע והפך אותה. מורדוק היה נצר לשושלת עורכי דין מצליחים מאוד בדרום קרוליינה, והכוח הרב שבידיו אפשר לו לשבש ראיות על מנת לחלץ את בנו. על אף שהסימנים העידו על כך שהבן יורשע, המשפט התנהל בעצלתיים, עד שמסיבות לא ברורות רצח אלק את בנו ורעייתו.

"שיקרת בעדותך והמשכת לשקר", אמר השופט קליפטון ניומן, "עם השקר הזה תתמודד בכלא עד יום מותך. תתמודד איתו בתוך נשמתך. אתה תראה את פול ומגי בסיוטים שלך. אני בטוח שהם יבואו לבקר".

אמנם מדובר בהליך פורמלי, אבל נגד מורדוק תלוי גם משפט פיננסי, לאחר שהתברר שהונה את לקוחותיו במאות מיליוני דולרים לאורך השנים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully