וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני ליטני הקליט שיר ראשון מאז הניתוח - מבלי שהצליח לשמוע את המוזיקה

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 10:27

דני ליטני הוציא את "אם הכל חולף", שיר ראשון בביצועו מאז שעבר ניתוח להשתלת שבב באוזן העוזר לו לשמוע דיבור בלבד. ליטני אינו יכול לשמוע מוזיקה. מטעם הזמר נמסר: "ההתרגשות של דני הייתה עצומה, לצד הידיעה שלא יוכל לשמוע את השיר, ועדיין בחר להקליט אותו"

דני ליטני. צביקה גולדשטיין,
דני ליטני/צביקה גולדשטיין

הזמר והמוזיקאי דני ליטני הוציא שיר ראשון בביצועו מאז שעבר ניתוח בו הושתל לו שבב באוזן, העוזר לו לשמוע דיבור בלבד, בעוד שליטני אינו יכול לשמוע צלילים ומוזיקה. השיר החדש, "אם הכל חולף", נכתב על ידי רועי מכלוף, שגם הלחין עם טל פורר החתום אף על ההפקה המוזיקלית ועל יוזמת השיר. מטעמו של ליטני נמסר: "כשהציע פורר לליטני לכתוב ולהקליט שיר חדש בביצועו - ההתרגשות הייתה עצומה, לצד הידיעה שבעצם דני לא יוכל לשמוע את השיר עצמו, ועדיין הוא בחר להקליטו".

לגבי תהליך ההקלטה מספר טל פורר: "למעשה, בגלל שדני לא שומע, מכלוף ואני לימדנו אותו מילה-מילה והקלטנו משפט-משפט. מכלוף שר שורה ודני חוזר אחריו". עוד נמסר מטעמו של ליטני כי "ברגע שנפתח המיקרופון, אי אפשר היה שלא להרגיש את החשמל בחדר, לראות את דני ליטני מחייך עם ברק בעיניים, נהנה ומרגיש הכי בנוח באולפן ההקלטות ועושה את הדבר הכי טבעי לו - מקליט שיר חדש. זו מתנה נפלאה לקהל ולדני לרגל יום הולדתו ה-80 שתחל ביוני הקרוב".

ב 2010 פורסם כי ליטני סובל ממחלה שגורמת לו פגיעה בשמיעה, אך הוא המשיך לעסוק במוזיקה. לפני כשנה ערך את הופעות הפרידה שלו מהבמה, לפני הניתוח שעבר וההחלמה שבעקבותיו.

השיר רואה אור במסגרת מיזם של חברת "סשן 42", המחבר בין אמנים ותיקים לכותבים צעירים ולמפיקים מוזיקליים מובילים בתעשיית המוזיקה. האזינו לשיר (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully