וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תשמחי: אייס אוף בייס, האדאוויי, סנאפ! ולונדונביט מגיעים לישראל לערב שנות ה-90

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 11:32

כמה מההרכבים והאמנים האיקוניים של היורודאנס הניינטיזי עושים את דרכם לישראל בקרוב, חלקם בפעם הראשונה. מתי זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

אייס אוף בייס מתוך הקליפ ל-"All That She Wants". יוטיוב, צילום מסך
חוזרים. אייס אוף בייס/צילום מסך, יוטיוב

רק חודשיים וחצי עברו מאז פסטיבל "We Are The 90s" שקיבץ בו את אמני העבר אקווה, פייב, ד"ר אלבן, 2 אנלימיטד וסוניק, והנה יש עוד אחד ממש בקרוב, ועם שם ממש דומה. זה יקרה בחודש הבא תחת השם "We Love the 90's", שהפעם יקבץ אליו את אייס אוף בייס, Haddaway, סנאפ! ו-Londonbeat.

אייס אוף בייס השבדים, שכבר הופיעו בישראל כשהיו בשיא אונם בשנות התשעים, ישובו לכאן כעת גם בקשישותם. הלהקה כמובן עומדת מאחורי להיטים כמו "All That She Wants", "The Sign", "Happy Nation" ו-" Beautiful Life". האדאוויי הטרינידדי הניב להיט עולמי ענק ב-1993 - "What is Love", ואחריו עוד כמה להיטים צנועים יותר, כמו הבלדה "I Miss You". סנאפ! (סימן הקריאה במקור, כמובן) הגרמנים כבשו את העולם בתחילת הניינטיז עם הלהיטים "The Power" ו-"Rhythm is a Dancer". שלישיית לונדונביט, שכמשתמע משמה מגיעה מאנגליה, הניבה שני להיטים מלאי נשמה בתחילת העשור גם כן - "I've Been Thinking About You" ו-"You Bring On The Sun".

את כל אלה תוכלו לראות ב-27 באפריל בהאנגר 11 תל אביב, בערב אחד החל מהשעה 21:00, בהפקת All Ears Productions (ארז גזית) ו-Two productions (איתי יהלום ושרון זקמן). כרטיסים במכירה המוקדמת, כלומר ממש עכשיו, עולים 349 שקלים. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully