וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקט מיני של זמרת וצופה על הבמה מעורר סערה

20.3.2023 / 0:19

אזהרה - תוכן בוטה שלא מיועד לילדים: זמרת בת 21 מברזיל שנויה במחלוקת עוררה סערה לאחר שצולמה כשהיא מעלה לבמה מעריצה ערומה ונותנת לה לבצע בה מין אוראלי מול הקהל

זמרת ברזילאית מקבל מין אוראלי על הבמה/Twitter

זמרת פרובוקטיבית ושנויה במחלוקת תועדה בשבוע שעבר במהלך הופעה כשהיא מאפשרת למעריצה ערומה שלה לבצע בה מין אוראלי על הבמה. זו לא הפעם הראשונה שהזמרת בת ה-21 מברזיל, MC Pipokinha (או בעברית - פופקורן קטנה), מעוררת סערה, אחרי שלא מזמן צילמה חתולה מוצצת את פטמותיה.

התמונות והסטורנים של מה שקרה בהופעה שותפו בטוויטר על ידי אתר הרכילות הברזילאי PopOnze, לצד הכיתוב: "במהלך ההופעה, אישה התפשטה וביצעה מין אוראלי ב-MC Pipokinha". ואכן בקליפ נראות שתי הנשים מתנשקות ומלטפות זו את זו לפני שהזמרת הצעירה שוכבת על גבה על הבמה. האישה ששעלתה לבמה מהקהל ונראית עירומה לחלוטין, מרימה את שמלת הזמרת וקוברת את ראשה בין רגלייה מול הקהל ההמום והמריע.

לאחר זמן קצר הזמרת מושכת את המעריצה הערומה לכיוון מעלה והשתיים חולקות נשיקה נוספת בזמן שהזמרת מנשקת את שדיה ושואלת את הצוות סביבה אם אפשר לקחת אותה הביתה.

הסרטון שעורר סערה

כמובן שהתיעוד הפך במהירות לוויראלי (כולל בגרסה לא מצונזרת - שלא נועדה לצפייה מתחת לגיל 18), ולמרות האקט הנועז והפרובוקטיבי, היו רבים שהגנו על זכותה של הזמרת לעשות מה שהיא רוצה בהופעה שלה. עם זאת, היו גם רבים שהעבירו עליה ביקורת, אבל רובה הופנתה לעובדה שהמעריצים רצו לראות אותה מופיעה ושרה שירים ולא מקיימת יחסי מין מול הקהל.


עוד פרובוקציות של זמרות

הצופים נדהמו: סולנית הלהקה השתינה על פני הצופה באמצע המופע

הזמרת שלא מצליחה לסיים הופעה בלי לחשוף את שדיה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זמרת מקבל מין אוראלי על הבמה. twitter, צילום מסך
זמרת מקבל מין אוראלי על הבמה/צילום מסך, twitter
זמרת מקבל מין אוראלי על הבמה. twitter, צילום מסך
זמרת מקבל מין אוראלי על הבמה/צילום מסך, twitter

היו גם שטענו שההופעה המינית הייתה מתוכננת מראש כתרגיל פרסומי להעלאת הפרופיל של הזמרת והגדלת מספר ההאזנות לשירים שלה - ואכן לפי אתר הבידור פופליין, השיר שלה 'Bota na Pipokinha' עלה למקום ה-48 במצעד Spotify בברזיל לאחר שהסרטון הופיע.

הכל נועד לקדם את השיר?

עוד פרובוקציות שלה - רוקדת ערומה על משאית

מופיעה בעירום מלא

הזמרת הברזילאית MC Pipokinha מופיעה בעירום מלא. REDDIT, צילום מסך
הזמרת הברזילאית MC Pipokinha מופיעה בעירום מלא/צילום מסך, REDDIT

"מניקה" חתולה

וזה מה שקורה אצלה בהופעות

זו לא הפעם הראשונה שהזמרת מעוררת סערה - כשמעבר להופעות בהן היא מתפשטת ומתחככת ברקדנים בתנועות המדמות סקס, מתנהגת כמו בובת מין או ילדה קטנה עם מוצץ - הפעם האחרונה הייתה כשצילמה חתולה מוצצת את פטמותיה. על פי ההערכות בתקשורת המקומית היא נחקרת כעת על ידי משרד התובע הציבורי מטעם חבר הפרלמנט הברזילאי מתאוס אראוג'ו ליולה, שדרש לעצור אותה בשל פגיעה בבעל חיים בעקבות הסרטון עם החתולה חבר הפרלמנט אמר: "זה עתה הודענו למשטרה הפדרלית ולמשרד התובע הציבורי הפדרלי לחקור את הפשע של התעללות מינית בחיה (זואופיליה) שהיא ביצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully