וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שהשתינה על צופה בהופעה מגיבה לראשונה: "לא התכוונתי לפגוע"

17.11.2021 / 9:47

לאחר שבכל העולם נגעלו ממעשייה של סולנית להקת Brass Against שהעלתה צופה לבמה, הפשילה את מכנסייה והטילה את מימייה על פניו ואף פורסם כי היא עומדת לפני חקירה משטרתית, סופיה אוריטסטה פירסמה התנצלות: דחפתי את הגבולות רחוק מדי"

אומרים שאין דבר כזה פרסום שלילי, אבל זה לא תמיד נכון ואת זה לומדת בימים אלה על בשרה הזמרת סופיה אוריטסטה, סולנית להקת BRASS against שזכתה לפרסום בכל רחבי העולם - לאחר שסרטון שלה הפך לויראלי כיוון שהיא נראית בו כשהיא מפשילה את מכנסיה ומשתינה על פניו של מעריץ במהלך הופעה שנערכה בסוף השבוע האחרון בפלורידה.

לאחר שזכתה לגינויים והבעות גועל מכל כיוון אפשרי (כולל מחברי להקתה שהתנצלו על התקרית) ואפילו עלתה האפשרות שהיא תעמוד למשפט, אוריסטה הגיבה היום לראשונה ופרסמה התנצלות בטוויטר ואינסטגרם.

המעשה

סולנית להקה מפשילה מכנסיים ומשתינה על צופה. TWITTER, צילום מסך
סולנית להקה מפשילה מכנסיים ומשתינה על צופה/צילום מסך, TWITTER

וההתנצלות

"אני רוצה לדבר על ההופעה שלי בפסטיבל המטאל רוקוויל בדייטונה", כתבה סופיה, "תמיד דחפתי את הגבולות במוזיקה ועל הבמה. באותו ערב דחפתי את הגבולות רחוק מדי", היא כתבה והמשיכה: "אני אוהבת את המשפחה שלי, את הלהקה ואת המעריצים יותר מהכל ואני יודעת שחלק נפגעו או נעלבו ממה שעשיתי. אני מתנצלת בפניהם ורוצה שהם יידעו שלא התכוונתי לפגוע בהם". היא סיכמה ב"אני לא אמנית הלם. אני תמיד רוצה לשים את המוזיקה במקום הראשון. אני אסירת תודה על כל האהבה והתמיכה שלכם" והוסיפה אימוג'י לב אדום.

ככל הנראה זה יהיה הפרק האחרון (לבנתיים) בפרשה המסעירה - לאחר שאתמול דווח שהמשטרה לא מתכוונת לפתוח בחקירה נגד הזמרת, למרות שבתקשורת המקומית דווח שהוגשה נגדה תלונה והיא עשויה לעמוד למשפט בשל "התערטלות בפומבי" - עבירה שהעונש עליה בדייטונה הוא שנת מאסר או קנס של 1,000 דולרים. "לא פתחנו בחקירה כיוון שלא באמת הוגשה תלונה רשמית", מסר דובר מטעם המשטרה, "אישה התקשרה למוקד שלנו ואמרה שהיא רוצה להתלונן, נאמר לה שעליה להגיע לתחנת משטרה בכדי להגיש תלונה אולם היא לא עשתה זאת ומאז ניסינו ליצור איתה קשר מספר פעמים אך היא לא עונה".

היא חיפשה מתנדב

ומצאה

בתוך כך נחשפו פרטים נוספים על התקרית - שחברי הלהקה טענו ש"לא ציפו שתקרה". על פי דיווחים של קהל שנכח במקום, לפני שהזמינה את הצופה לבמה אמרה אוריסטה לקהל: "אני חייבת להשתין ואני לא יכולה ללכת לשירותים - אז לפחות בואו נעשה מזה מופע". בשלב הזה היא סימנה למאבטחים להעלות לבמה צופה שהגיע להופעה כשפחית בירה מודבקת למצחו. "תביא את האיש עם הפחית על הראש, כי אנחנו הולכים להעלות אותו לבמה ואני אשתין לו בפה", אמרה אוריסטה לפני התקרית המטרידה, כך דיווח האינדיפנדנט.

על פי הדיווחים (וגם על פי הסרטון), הצופה השתתף מרצונו החופשי באירוע, נשכב על הבמה ולאחר האקט קם וירק חלק מהשתן לכיוון הקהל.

  • עוד באותו נושא:
  • שתן
  • הופעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully