וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרת "סיפורה של שפחה" שוב מתרגשת מהמחאה בישראל: "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה שפחות"

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 13:27

אחת הצועדות הגיבה על הציוץ המקורי של הסופרת וכתבה לה: "זו חוויה כמו שמעולם לא חוויתי. מטריד ומרגש ומפחיד בבת אחת". אטווד צייצה מחדש את דבריה וכתבה בעצמה את התפעלותה

בווידאו: סיפורה של שפחה-מחאת נשים ברחוב קפלן בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הסופרת מרגרט אטווד, מחברת הספר שעליו מבוססת הסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה", שוב הביעה את התרגשותה ממצעדי השפחות שמתקיימים בישראל במחאה על המהפכה המשפטית, הפעם בתגובה לאחת הצועדות בטוויטר. אחת הצועדות הגיבה על הציוץ המקורי של הסופרת וכתבה לה: "צעדתי בחיפה עם השפחות בשבוע שעבר. זו חוויה כמו שמעולם לא חוויתי. מטריד ומרגש ומפחיד בבת אחת". אטווד צייצה מחדש את דבריה וכתבה בעצמה: "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה שפחות צועדות מחוץ ל'סיפורה של שפחה'".

כזכור, ביום שישי האחרון שיתפה אטווד בטוויטר סרטון שבו נראות מלמעלה עשרות נשים הלבושות כמו השפחות ב"סיפורה של שפחה" הצועדות לאורך רחוב קפלן בתל אביב בצורה מסודרת והוסיפה וכתבה: "מדהים!". לפני כחודש התייחסה למחאה הישראלית נגד המהפכה המשפטית וצייצה מחדש ציוץ שבו נכתב: "יותר מ-20 שפחות הזכירו ל-100 אלף ישראלים שהפגינו נגד הרפורמה המשפטית אשר שמה לעצמה ליעד להחליש את בית המשפט העליון, מה עלול לקרות כשקבוצה של גברים דתיים קנאים משתלטת על השלטון. לא נאפשר לזה לקרות בישראל לאף אישה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully