וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס: "תקוותנו - להיות עם חופשי", רמי קלינשטיין: "אדם אחד מפרק אותנו"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 10:41

על רקע הפגנות הענק והסערה סביב פיטוריו של השר גלנט, כתבה קרן פלס: "תקוותנו - להיות עם חופשי בארצנו". אביב גפן: "אין קרע בעם, יש קרע בין הממשלה לעם". רמי קלינשטיין השווה בין נתניהו לרחבעם שלא הסכים "לרכך את הדיקטטורה ששלטה אז בישראל"

קרן פלס מחוברים/באדיבות HOT וקודה תקשורת

על רקע הפגנות הענק והסערה סביב פיטוריו של השר גלנט - אמני ישראל מפסיקים לשתוק. אמנים רבים הגיעו הלילה להפגנה בצומת קפלן בתל אביב, ביניהם אביב גפן ומוני מושונוב, ורבים מהם כתבו פוסטים על המצב שאליו ישראל נקלעה. המוזיקאית קרן פלס פרסמה תמונה של עצמה באחת מהפגנות המחאה וכתבה: "תקוותנו - להיות עם חופשי בארצנו". המוזיקאי אביב גפן פרסם תמונה של עצמו מההפגנה בקפלן וכתב: "אין קרע בעם, יש קרע בין הממשלה לעם".

"ההיסטוריה חוזרת על עצמה", כתב המוזיקאי רמי קלינשטיין באינסטגרם. "ביבי נתניהו - רחבעם בן שלמה ששמע לעצת 'החכמים' שלו ולא הסכים לשבת עם מנהיגי חצי עם כדי לרכך את הדיקטטורה ששלטה אז בישראל. בואו נעצור את זה. אין ימין, אין שמאל, יש אדם אחד שמפרק אותנו. תסתכלו לילדים שלכם בעיניים לפני שאתם מגנים על הממשלה הזו, שהילדים שלכם לא מעניינים אותה".

רמי קליינשטיין הפגנה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קלינשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

אמש התייחס הזמר אייל גולן, המזוהה עם מחנה הימין ועם נתניהו, לראשונה למחאת הענק נגד המהפכה המשפטית ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט - והתבטא לראשונה בנושא. "עצוב לי. כל כך עצוב לי", כתב באינסטגרם. "כבר תקופה ארוכה שאני פותח את מהדורות החדשות, קורא עיתונים, מתעדכן בחדשות ופשוט עצוב לי. אני בכלל לא מתעסק בימין, בשמאל, בדת, במגזר ומגדר. לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג…פשוט עצוב לי. והלילה כבר נגמר לי האוויר.

"המדינה שלי, המדינה הכי יפה בעולם, מדינה של אהבת חינם, של אחים בדם, הקול שלנו הוא האחדות שלנו וברגע שאיבדנו את האחדות שלנו איבדנו את הכל. מה שקורה כאן חייב להיפסק. אנחנו לפני ימי הזיכרון והעצמאות. אני בטוח שנדע כעם להפסיק את הפילוג שמשתולל בקרבנו ולחזור לנתיב של אחדות ושלום. רק ביחד ייעלם הפחד".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully