וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו בן ה-17 של דני פרידלנדר נעצר: "זה מעצר שרירותי, סממן של משטרים חשוכים"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 12:03

המומחה לשעבר מ"חתונה ממבט ראשון" פרסם הלילה סרטון מחוץ למשטרת גלילות, שבו סיפר כי עצרו את אחיינו בן ה-17 אחרי שהשתתף בהפגנה. פרידלנדר לוואלה! תרבות: "אנחנו אחרי לילה רב עוצמה. החברה הישראלית מטולטלת, זועמת וחבוטה מכל הצדדים. הלוואי שתקום הנהגה מאחדת"

בווידאו: סיפורה של שפחה-מחאת נשים ברחוב קפלן בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המומחה לשעבר מ"חתונה ממבט ראשון", הפסיכולוג הקליני דני פרידלנדר, פרסם הלילה סרטון מחוץ למשטרת גלילות, שבו סיפר כי עצרו את אחיינו בן ה-17 אחרי שהשתתף בהפגנה נגד המהפכה המשפטית ולא נקט באלימות. בלייב משעה שתיים בלילה סיפר כי מדובר בחבורת נערים בני 16-17 שהביעו מחאה נגד המהפכה ונעצרו. "הם בכיתה י"א, בקושי בני 17, היו פשוט באזור של ההפגנה. המשטרה עצרה אותם ובקושי עורכי דין מאפשרים להם.

"מעבר לזה שזה מעורר גאווה שלנוער שלנו אכפת, עצוב שאנשים שומרי חוק באמצע הלילה במקום לישון באים לשחרר את הילדים שלהם מתחנות משטרה. לא כי הם גנבו מכוניות או עישנו סמים אלא כי הם נלחמים למען השפיות של המקום הזה. זה לא מצחיק יותר. פיטוריו של גלנט הם שובר שוויון: פסיכולוגים יפגינו, אמנים ידברו, אנשים לא ישתקו יותר. אף אחד לא מפחד יותר. אנחנו נכנסים לתקופה שלא ראינו אותה. לא ניתן למדינה הזו להיות בידיים של אנשים משיחיים, של פושעים, של גברים שיחליטו על נשים".

פרידלנדר פרסם סרטון נוסף בשעה 4 בבוקר, וסיפר שאחרי ארבע שעות של מעצר שוחרר הנער.

הלייב של דני מהלילה:

בשיחה עם וואלה! תרבות אמר פרידלנדר: "אנחנו אחרי לילה רב עוצמה. החברה הישראלית מטולטלת, זועמת וחבוטה מכל הצדדים. אחרי שעברתי יחד עם אחי ובנו בן ה-17 מעצר שרירותי כשהמשטרה בעצמה מותשת ומבולבלת ולא ברור לה על מי היא מגינה, אני מבין עד כמה אנחנו חייבים לשמור על החופש של כולם. מעצר של קטין כי היה בצומת כשהוא מביע מעורבות ותקווה, הוא סממן של משטרים חשוכים. אנחנו בבוקר קשה, והלוואי שתקום פה הנהגה מאחדת. אנחנו קרועים. בואו נושיט יד זה לזה, משני צידי החברה. אין לנו ארץ אחרת. הנפש שלנו הומיה וחפצה תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully