וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לאפריל 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

גברת מייזל מגיעה אל סוף דרכה, קרי ראסל חוזרת בסדרה חדשה, יוצר "הנותרים" ו"אבודים" שב עם סדרה שצפויה להיות מדוברת מאוד, סדרה חדשה בנטפליקס ליוצרים הישראלים של "השוטרים", ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה באפריל 2023

טריילר "גברת מייזל המופלאה" עונה 5/אמזון פריים וידאו

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל ביס, הוט, סלקום טיוי ופרטנר טיוי, וכן בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - סדרות מומלצות של נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו.

למקרה שפספסתם: הסדרות המומלצות לחודש מרץ 2023

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

אבא בהפרעה (Unstable)

רוב לאו ובנו, ג'ון אואן לאו, מככבים ביחד בסדרה קומית חדשה לצד שאן קליפורד ("פליבג"). בן מופנם נאלץ לעבוד בשביל אביו המצליח והמוזר כדי להציל אותו ואת החֶברה שלו מאסון.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 30 במרץ 2023

הכוח (The Power)

מותחן דיסטופי חובק עולם המבוסס על הרומן עטור הפרסים של נעמי אולדרמן. העולם שמתארת הסדרה הוא זה שלנו, עם שינוי מהותי אחד: לפתע נערות מפתחות את הכוח לחשמל אנשים על פי רצונן. מלונדון עד סיאטל, מניגריה עד מזרח אירופה, הסדרה עוקבת אחר דמויות יוצאות דופן. מה שמתחיל מעקצוץ בעצם הבריח של נערות, מוביל למהפך מוחלט במאזן הכוחות בעולם. בכיכובם של טוני קולט, ג'ון לגוויזמו, טוהיב ג'ימו ("טד לאסו"), ליטל סימז ("טופ בוי"), ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה") ורבים אחרים.

ז'אנר: דרמת פנטזיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 31 במרץ 2023

דוקטור דוגי קאמלואה (.Doogie Kameāloha, M.D)

עונה שנייה לדרמה הקומית, רימייק עדכני של "דוגי האוזר" על נערה שמנווטת בין הקריירה הרפואית המתפתחת שלה לבין האתגרים היומיומיים של מתבגרת.

ז'אנר: דרמה קומית
עונה: 2
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 31 במרץ 2023

חזית בלב ים (War Sailor)

דרמה נורבגית חדשה של נטפליקס. עם פרוץ מלחמת העולם השנייה, שני מלחים על אוניית סוחר נורווגית מתמודדים עם תנאים קשים ונאבקים כדי לשרוד בסכסוך שמעולם לא ביקשו לקחת בו חלק.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 2 באפריל 2023

מצחיקה אחת (Funny Woman)

דרמה קומית בריטית תקופתית, המבוססת על רומן מאת ניק הורנבי ("נאמנות גבוהה"). באנגליה של שנות ה-60, בחורה צעירה בשם ברברה פארקר (ג'מה ארטרטון, "קינגסמן: ההתחלה") מחליטה לנטוש את החיים שהסוללה אליהם בעיירת הולדתה ועוברת ללונדון. כשסוכן זקן ומשונה (רופרט אוורט) פונה אליה ומציע לה את שירותיו, היא הופכת נחושה בדעתה ללכת מעבר להצעות הדוגמנות המשפילות שהוא משיג עבורה, ולהצליח להשתלב בעולם הקומדיה הגברי, שממש לא רואה מקום עבור מישהי כמוה. פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס, הוט
מתי עולה לאוויר: יום ראשון, 2 באפריל 2023

עוד בוואלה!

סדרת הפנטזיה המרתקת של נטפליקס חזרה, ואנחנו מאוהבים בכל הדמויות

לכתבה המלאה

המזל של האנק (Lucky Hank)

בוב אודנקירק, כוכב "סמוך על סול", נשאר ברשת הכבלים שהייתה ביתו עוד מימי "שובר שורות" - AMC, ומככב בדרמה קומית חדשה שבה הוא מגלם את האנק, יושב ראש החוג לספרות במכללה פיקטיבית היכנשהו בהרי פנסילבניה, שסובל ממשבר אמצע החיים. הסדרה עלתה בארצות הברית לאחרונה וכעת מגיעה גם ליס. מלבד אודנקירק הקאסט כולל גם את מיריי אינוס ("ההרג"), קייל מקלקלן ("טווין פיקס"), אוסקר נונייז ("המשרד") ודידריק ביידר ("המופע של דרו קארי").

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 4 באפריל 2023

זינוק לאתמול (Quantum Leap)

סדרת המשך לקלאסיקה האהובה. במקור, ששודר בין השנים 1989 ל-1993, גילם סקוט באקולה את ד"ר סאם בקט, שהתנדב לנסות על גופו ניסוי חדשני של מסע בזמן שבמסגרתו הוא מזנק אל גופיהם של אנשים שונים בהיסטוריה, על מנת לתקן משהו הדרוש תיקון. הסדרה החדשה מציגה צוות חדש שמשיב לתחייה את הפרויקט, וגיבור חדש שחווה על בשרו את אותו תהליך, פיזיקאי בשם בן סאונג (בגילומו של ריימונד לי, "אהבה בשחקים: מאווריק"). בשלב הזה אין תכנון לשובו של סאם בקט, אבל קרוב לוודאי שההפקה בהחלט מנסה לעשות את זה, ולו כי הסדרה המקורית השאירה אותו אבוד לנצח בזינוקים. כל פרקי העונה עולים בבת אחת, והסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.

ז'אנר: מד"ב
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 5 באפריל 2023

וויל טרנט (Will Trent)

סדרה המבוססת על סדרת רבי מכר באותו שם מאת קארין סלוטר. הסוכן המיוחד וויל טרנט מלשכה החקירות של ג'ורג'יה ננטש בלידתו, ועבר התבגרות קשה במערכת משפחות האומנה העמוסה של אטלנטה. כעת, כבעל שיעור ההרשעות הגבוה ביותר בלשכת ג'ורג'יה, הוא נחוש להשתמש בנקודת המבט הייחודית שלו כדי לוודא שאף אחד לא יינטש כמוהו. שני פרקים ראשונים ואז פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 5 באפריל 2023

קרוסאובר (The Crossover)

דרמה המבוססת על הרומן עטור השבחים מאת קוואמי אלכסנדר, ומגוללת את סיפורם של האחים הצעירים ג'וש וג'ורדן בל, הנחשבים לתופעות כדורסל. באמצעות דמותו של ג'וש המבוגר אנו נחשפים לשנות ההתבגרות שלו ושל אחיו על המגרש ומחוצה לו, בעוד אביהם הכדורסלן המקצועי לשעבר מסתגל לחיים שאחרי הכדורסל, ואמם סוף סוף מנסה לממש חלומות משלה.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 5 באפריל 2023

The Good Mothers

דרמת פשע איטלקית של דיסני פלוס המבוססת על סיפורן האמיתי של שלוש נשים שהעזו לקרוא תיגר על ארגון המאפיה נדראנגטה: לאה גרופאלו, מריה קונצ'טה קאצ'ולה וג'וזפינה פשה. מי שמסייעת להן היא התובעת אנה קולצ'ה, שמחליטה על אסטרטגיה מסוכנת כדי להיאבק בארגון הכוחני: להיעזר בשלוש האמהות של המשפחות החזקות בארגון כדי להפיל אותו מבפנים.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 5 באפריל 2023

שמיגדון (!Schmigadoon)

עונה שנייה לקומדיה המוזיקלית של אפל, שכולה סיפור אהבה למחזות זמר קלאסיים. העונה החדשה מתמקדת במחזות זמר משנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת. לצד קיגן-מייקל קי וססילי סטרונג בתפקידים הראשיים, משחקים בעונה הנוכחית גם טייטוס בורג'ס ("קימי שמידט"), אלן קאמינג ("האישה הטובה"), ג'יין קרקובסקי ("רוק 30") ומרטין שורט ("רק רוצחים בבניין"). שני הפרקים הראשונים יעלו יחד ולאחר מכן פרק בשבוע.

ז'אנר: קומדיה מוזיקלית
עונה: 2
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 5 באפריל 2023

עצבים (BEEF)

דרמה קומית שחורה חדשה בכיכובם של סטיבן יאן ("המתים המהלכים") ואלי וונג ("אמא אמריקאית"). שני זרים - האחד קבלן שיפוצים כושל, השנייה יזמית עם פוטנציאל לא ממומש - נקלעים לריב בכביש. הסכסוך שמתפתח מוציא מהשניים את הדחפים הכי אפלים שלהם.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 6 באפריל 2023

Grease: Rise of the Pink Ladie

סדרת פריקוול למחזמר המיתולוגי "גריז", במקור בכיכובם של ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון. עלילת הסדרה בת עשרת הפרקים מתרחשת ב-1954 בתיכון ריידל, ארבע שנים לפני מאורעות "גריז", ומציגה שורה של כוכבים צעירים ושירים מקוריים שנכתבו במיוחד עבורה על ידי ג'סטין טרנטר.

ז'אנר: מחזמר
איפה רואים: פרמאונט פלוס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 6 באפריל 2023

אל מעבר לאוקיינוס (Transatlantic)

דרמה תקופתית שיצרה אנה ווינגר, העומדת מאחורי המיני-סדרה הפופולרית "המורדת". מרסיי, 1940. שני אמריקאים ובעלי בריתם עוסקים בנחישות בפעילויות חילוץ כדי לעזור לאמנים, סופרים ופליטים נוספים שמנסים להימלט מאירופה במהלך מלחמת העולם השנייה. גיליאן ג'ייקובס ("קומיוניטי"), לוקאס אנגלנדר ("כפי שזה נראה"), קורי מייקל סמית' ("גותה'אם") וקורי סטול ("בית הקלפים").

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 7 באפריל 2023

סמיך יותר ממים (Thicker Than Water)

דרמת פשע צרפתית חדשה בכיכובה של נאוול מדאני ("תקועים בפריז"). חייה של עיתונאית מתחילים להתפורר כשהיא מסתירה את אחיה מרשויות החוק, ומערבת את משפחתה שלא במתכוון במזימתו של ברון סמים חסר רחמים.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 7 באפריל 2023

דברים קטנים יפים (Tiny Beautiful Things)

דרמה חדשה של הולו המבוססת על סדרת רבי המכר מאת שריל סטרייד. במוקד ניצבת אישה בשם קלייר (קתרין האן, "וונדהוויז'ן") שחייה האישיים מתפוררים: נישואיה לבעלה דני קרובים לסיום, בתה ריי בקושי מוכנה לדבר איתה, וקריירת הכתיבה שלה אינה מתקדמת לשום מקום. כשחבר ותיק מציע לה לקחת את תפקיד כתיבת טור העצות "שוגר היקרה", היא חושבת שהיא האדם האחרון שמתאים לתפקיד. אך לאחר שהיא מסכימה באי-רצון, היא מגלה שלמעשה היא מוסמכת ביותר לתפקיד. בשעה שכותבי המכתבים מאלצים את קלייר לחזור אל הרגעים הכי משני-חיים בחייה - מות אמה, ניתוק היחסים עם אחיה, ואפילו סקס נורא במשרד בבית הלוויות - היא מגלה מחדש את היופי, המאמץ וההומור שבחייה. כל שבעת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: דיסני פלוס ישראל
מתי עולה לאוויר: שישי, 7 באפריל 2023

בום! בום! העולם נגד בוריס בקר (Boom! Boom! The World vs. Boris Becker)

מיני-סדרה תיעודית בת שני פרקים מאת היוצר המוערך אלכס גיבני ("הסיינטלוגיה וכלא האמונה"), המתמקדת בסיפורו של בוריס בקר, טניסאי אגדי שבילה שנתיים וחצי בכלא לאחר שהורשע בעבירות פשיטת רגל. הסדרה מורכבת משורה של ראיונות חדשים עם בקר.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 7 באפריל 2023

Jury Duty

סדרה חדשה מבית היוצר של Freevee, השירות החינמי של אמזון פריים וידאו, שמלווה בסגנון מוקומנטרי חבורת מושבעים במהלך משפט. אחד מהם הוא השחקן ג'יימס מרסדן ("ווסטוורלד") שמגלם כאן את עצמו. אלא שאחד מה-12 הוא אדם אמיתי שמאמין שהוא שותף למשפט אמיתי, ואינו מודע לכך שכולם סביבו שחקנים.

ז'אנר: מוקומנטרי
איפה רואים: Freevee
מתי עולה לאוויר: שישי, 7 באפריל 2023

מתגרשים אצל שין (Divorce Attorney Shin)

דרמה קוריאנית חדשה בכיכובם של צ'ו סונג-וו ("סיזיפוס") והאן היאה-ג'ין. פסנתרן שהפך לעורך דין בעקבות טרגדיה אישית מנסה למצוא את דרכו בעולם המורכב של הגירושין, ויעשה הכול כדי להבטיח ניצחון ללקוחותיו. כל האמצעים כשרים. פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שבת, 8 באפריל 2023

אחיות (Sisters)

דרמה קומית שהופקה בשיתוף פעולה קנדי-אירי, ונכתבה על-ידי השחקניות שרה גולדברג ("בארי") וסוזן סטנלי, שגם מככבות כאן בתפקידים הראשיים. שר וסוז, שתי נשים שגדלו על יבשות שונות, מגלות לתדהמתן שהן חצי אחיות מצד אביהן הבטלן שמעולם לא הכירו. יחד הן יוצאות למסע מצחיק ומרגש ברחבי אירלנד בחיפוש אחר אביהן. גם עם דונאל לוג ("גות'הם", "ילדי האנרכיה") ודארג שאנון.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: ראשון, 9 באפריל 2023

דייב (Dave)

עונה חדשה לקומדיה המצליחה שמגוללת את קורותיו של דייב ברד, או כפי שהוא מוכר בשם הבמה שלו, "ליל דיקי". בעונה החדשה דייב יוצא לסיבוב ההופעות הראשון שלו אי פעם, ובדרך מחפש אהבה. אבל בעוד הוא והחבורה שלו נוסעים לאורכה ולרוחבה של אמריקה, הם מגלים ממקור ראשון כמה ארה"ב מגוונת תרבותית - ואיך לעתים קרובות התהילה יוצרת לחץ על אהבה וחברויות. אורחים בעונה החדשה: הראפרים אשר, ריקי רוס, משין גאן קלי, קילר מייק, וטראוויס בייקר, וגם דמי לובאטו, דון צ'ידל, ומייגן פוקס.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 3
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שני, 10 באפריל 2023

משתתפים בצערך (Sorry for Your Loss)

שירות הסטרימינג של פייסבוק (Facebook Watch) היה ניסיון קצר ימים של ענקית הטכנולוגיה להיכנס לשוק הטלוויזיה הלוהט, לפני שוויתרה על הרעיון. השירות עצמו נגנז סופית בתחילת 2023. יחד עם זאת "Sorry for Your Loss" היא מסוג הדרמות האיכותיות שהיו יכולות למצוא את עצמן בכל שירות סטרימינג יוקרתי אחר, ואף שלא עוררה את הבאזז שבפייסבוק קיוו לו, היא יעילה ונוגעת ללב.

אליזבת אולסן ("הנוקמים") מככבת כאלמנה טרייה בשם לי שו, המנסה לחבר את חייה לאחר מותו הפתאומי של בן זוגה, ומגלה צד שלם בו שלא הכירה בחייו. הסדרה עוקבת אחר ההתמודדות עם אבל ויגון, על החיפוש אחר אופטימיות והומור כדרך הסתגלות למציאות החדשה. עוד מככבים: ג'נטר מקטיר ("ג'סיקה ג'ונס"), ג'וואן אדפו ("הנותרים") וקלי מארי טראן ("מלחמת הכוככבים").

ז'אנר: דרמה
עונה: 1 ו-2
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: שלישי, 11 באפריל 2023

מסע ציד: הפיגוע במרתון בוסטון (American Manhunt: The Boston Marathon Bombing)

צילומי ארכיון, שחזורים מצמררים וראיונות בלעדיים שופכים אור חדש על טרגדיה - ועל שני אחים שהטילו אימה על עיר שלמה.

ז'אנר: תיעודי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 12 באפריל 2023

חמותי בערה בי (Smother-in-Law)

עונה שנייה לסיטקום הברזילאי על איזדיר, אישה שעוברת לגור עם בנה הלא יוצלח ועם כלתה-יריבתה ומשתדלת לא לשבש את שגרת חייהם - למרות הנטייה שלה לדחוף את האף.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 2
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 12 באפריל 2023

הצד האפל של פלורידה (Florida Man)

דרמת פשע קומית חדשה של נטפליקס, בכיכובם של אדגר רמירז ("הרצח של ורסצ'ה: סיפור פשע אמריקאי"), אבי לי ("ארץ לאבקראפט") ואנתוני לפאליה ("ללא עקבות"). שוטר שהודח מתפקידו ושקע בחובות נאלץ לחזור לפלורידה שבה גדל כדי לבצע משימה מפוקפקת, ונשאב לניסיון פרוע - וקטלני - למצוא אוצר.

ז'אנר: דרמת פשע קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 13 באפריל 2023

אובססיה (Obsession)

ריצ'רד ארמיטג' ("ההוביט", "תישאר קרוב") וצ'רלי מרפי ("כנופיית ברמינגהם") מככבים בדרמה חדשה של נטפליקס. רומן בין מנתח מכובד מלונדון לארוסה של בנו הופך להתאהבות אירוטית שעלולה לשנות את חייהם לעד. גם עם אינדירה וארמה ("משחקי הכס").

ז'אנר: דרמה אירוטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 13 באפריל 2023

בלתי נשכח (Unforgotten)

עונה חמישית חדשה לדרמת הפשע הבריטית העוקבת אחר צוות החוקרים הלונדוניים בניסיונם לפענח תיקים פתוחים של היעלמויות ומקרי רצח. הקאסט עבר רענון לקראת העונה החדשה עם פרצופים חדשים בתפקידי מפתח.

ז'אנר: פשע, מתח
עונה: 5
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: יום חמישי, 13 באפריל 2023

שבעה מלכים צריכים למות (The Last Kingdom: Seven Kings Must Die)

סרט מסכם לסדרת הלהיט "הממלכה האחרונה" של נטפליקס. בעקבות מותו של המלך אדוארד, אוטרד מבבנבורג וחבריו חוצים ממלכה שסועה בתקווה לאחד סוף סוף את אנגליה.‎

ז'אנר: אקשן תקופתי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 14 באפריל 2023

הממליכה (Queenmaker)

דרמה פוליטית קוריאנית חדשה של נטפליקס. אחרי תאונה טרגית, מנהלת משברים משתמשת בכישוריה כדי להריץ עורכת דין המתמחה בזכויות אזרח לראשות העירייה - ולהפיל את מעסיקיה הקודמים.

ז'אנר: דרמה פוליטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 14 באפריל 2023

Blindspotting

עונה שנייה לדרמת הפשע של רשת Starz על אישה שעוברת משבר קיומי, כשהיא נאלצת לשוב לגור עם אמו ואחותו החורגת של בן זוגה, לאחר שהוא נכלא.

ז'אנר: דרמה פשע
עונה: 2
איפה רואים: Starz
מתי עולה לאוויר: שישי, 14 באפריל 2023

הדבר האחרון שהוא אמר לי (The Last Thing He Told Me)

מיני-סדרה חדשה של חברת ההפקות של ריס ווית'רספון לאפל טיוי פלוס, המבוססת גם הפעם על רב מכר בעל אותו שם מאת לורה דייב. ג'ניפר גארנר מככבת כאישה שחוקרת את היעלמותו המסתורית של בן זוגה (ניקולאי קוסטר-ולדאו, "משחקי הכס"), בעודה מנסה לשפר את יחסיה עם בתה המתבגרת. שני הפרקים הראשונים יעלו ביחד, האחרים בשידור שבועי.

ז'אנר: מותחן
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 14 באפריל 2023

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Masel)

עונה חמישית ואחרונה לקומדיה התקופתית האהובה והיהודית מאוד של איימי שרמן-פלדינו. שלושת הפרקים הראשונים יעלו יחד והאחרים בשידור שבועי.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 5
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 14 באפריל 2023

מצחיקה בשחור (A Black Lady Sketch Show)

עונה חדשה לסדרת המערכונים הקומיים, זוכת האמי, של רובין ת'אד עבור HBO, בבימוי, כתיבה וכיכובן של נשים אפרו-אמריקאיות, בהן ת'אד עצמה. עוד מככבות: גבריאל דניס וסקיי טאונסנד, עם הופעות אורח של איסה ריי ואיבון אורג'י ("לא בטוחה") ועוד.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 4
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שבת, 15 באפריל 2023

גאולה (Redemption)

דרמה פשע בכיכובה של פאולה מלקלומסון ("דדווד"), המגלמת בלשית קרת רוח ממחלקת הרצח במשטרת ליברפול, שמקבלת ידיעה מפתיעה על המצאות גופת בתה קייט שנעלמה לפני 20 שנה. קולט מחליטה להקדיש את כל כוחותיה לפענוח התעלומה ומתוודעת לעולמה המסתורי של בתה המנוחה. רגשות האשם ושדים מהעבר לא מניחים לה אך קולט חדורה מתמיד להגיע לחקר האמת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: ראשון, 16 באפריל 2023

בארי (Barry)

עונה רביעית ואחרונה לקומדיה השחורה זוכת האמי מבית HBO בכיכובו של ביל היידר (SNL) שיצר ומפיק אותה יחד עם אלק ברג ("עמק הסיליקון"). כל פרקי העונה בוימו על ידי היידר עצמו. למרות שבסוף העונה הקודמת נראה שהסיפור הגיע לסיומו כאשר בארי נלכד על ידי המשטרה, להיידר היו רעיונות אחרים להמשך. ג'ין קוסינו (הנרי וינקלר) הופך לגיבור בעקבות מעשיו, ולמעצרו של בארי נלוות השלכות מזעזעות, והכל מוביל לסיום הנפיץ ומצחיק. שני הפרקים הראשונים ישודרו יחד, ושאר פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארצות הברית.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 4
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שני, 17 באפריל 2023

הלב המסומן (The Marked Heart)

עונה שנייה לסדרת המתח הקולומביאנית. גבר שגמר אומר להתנקם בארגון סחר באיברים שרצח את אשתו רוקם קשר עם האישה שקיבלה את ליבה.

ז'אנר: מתח
עונה: 2
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 19 באפריל 2023

איך פגשתי את אבא (How I Met Your Father)

חלקה הראשון של העונה השנייה בספין אוף של "איך פגשתי את אמא", בכיכובה של הילרי דאף.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 2 ב'
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 19 באפריל 2023

שקרים אמיתיים (True Lies)

עיבוד טלוויזיוני לסרט האקשן המצליח של ג'יימס קמרון באותו שם. הלן סקטור, מרצה לשפות שמשועממת מחיי היום יום שלי, מגלה יום אחד שבעלה, הארי, מנהל חיים כפולים כמרגל בשירון המודיעין האמריקאי "אומגה סקטור". היא מחליטה להצטרף לארגון, והופכת לחברה בצוות המוכשר של הארי בעודם יוצאים למשימות סמויות מסביב לעולם - ובה בעת מסתירים את הרפתקאותיהם מילדיהם. ג'ינג'ר גונזגה ("שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק") מככבת.

ז'אנר: קומדיית פעולה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 19 באפריל 2023

הדיפלומטית (The Diplomat)

קרי ראסל ("האמריקאים") ורופוס סוול ("האיש במצודה הרמה") מככבים בדרמה פוליטית חדשה של נטפליקס שיצרה דברה קאן ("הבית הלבן", "הומלנד"). על רקע משבר בינלאומי, דיפלומטית מלהטטת בין תפקידה החדש והמרכזי כשגרירה בבריטניה, לבין נישואיה ההפכפכים לכוכב פוליטי.

ז'אנר: דרמת מתח פוליטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 20 באפריל 2023

מועדון המכורים לאקס (Ex-Addicts Club)

קומדיה אינדונזית חדשה של נטפליקס. חמישה זרים אקסצנטריים אחרי פרידה מקימים קבוצת תמיכה ומנסים להמשיך הלאה בחייהם.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 20 באפריל 2023

Mrs. Davis

דיימון לינדלוף ("אבודים", "הנותרים") חוזר עם קומדיית מד"ב חדשה, אותה יצר עם טארה הרננדז ("המפץ הגדול"), שגם משמשת כשואוראנר. במוקד העליל עומדת סימון (בטי גילפין, "GLOW"), נזירה במשבר אמונה שמחליטה להיכנס לעימות מסוכן עם אינטליגנציה מלאכותית רבת עוצמה המכונה "גברת דיוויס". הדיווחים על הסדרה היא שבפועל היא אפילו משוגעת יותר משהתקציר מרמז, עכשיו השאלה היא רק אם זה משוגע טוב או משוגע רע. ארבעת הפרקים הראשונים יעלו במקביל, והיתר בשידור שבועי.

ז'אנר: קומדיית מד"ב
איפה רואים: פיקוק
מתי עולה לאוויר: חמישי, 20 באפריל 2023

טיפות אלוהים (Drops of God)

סדרת דרמה צרפתית-יפנית חדשה המבוססת על מנגה מצליחה ותיקה ועטורת פרסים. עולם הגסטרונומיה והיינות המשובחים באבל: אלכסנדר לגר, יוצר מדריך היין המפורסם לגר ודמות איקונית בייננות, מת זה עתה בביתו בטוקיו בגיל 60. הוא מותיר אחריו בת, קמי, שמתגוררת בפריז ולא ראתה את אביה מאז שהוריה נפרדו כשהייתה בת תשע. כשהיא טסה לטוקיו והצוואה של לגר נקראת, היא מגלה שאביה הותיר לה אוסף יין יוצא דופן - האוסף הגדול ביותר בעולם לפי המומחים. אולם כדי לתבוע את הירושה, קמיל חייבת להתחרות בייננולוג צעיר מבריק, איסיי טומין, שאביה לקח תחת חסותו ומכונה בצוואתו של לג'ר "בנו הרוחני". אבל האם הקשר שלו לאיסיי הוא רק רוחני? עודד רסקין הישראלי ("כפולים", "אבסנטיה") מביים. שני פרקים ראשונים עולים היום, השאר מדי שבוע, שמונה בסך הכל.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 21 באפריל 2023

יהלומים (Rough Diamonds)

סדרה חדשה בהפקת קשת אינטרנשיונל ומאת יוצרי "השוטרים", יובל יפת ורותם שמיר - הראשון ישמש כתסריטאי ראשי והשני יביים יחד עם הבמאית הבלגית ססיליה ורהיידן ("סמויים"). העלילה, דוברת שלוש שפות - פלמית, אנגלית ויידיש - תתרחש ברובה ברובע היהלומים של אנטוורפן שבבלגיה ותעקוב אחר סיפורה של משפחת וגנר החרדית, העוסקת בסחר ביהלומים. כאשר בן הזקונים במשפחה מתאבד, אחיו נח, שיצא בשאלה, חוזר מארה"ב אפוף בכוונות מסתוריות. הוא מבין במהרה כי משפחתו המוצלחת לכאורה נמצאת על סף התמוטטות ומעורבת בעסקה מפוקפקת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 21 באפריל 2023

ברוכים הבאים לעדן (Welcome to Eden)

עונה שנייה לדרמת המד"ב הספרדית על חבורה של צעירים שהגיעה למסיבה באי מרוחק, אבל גן העדן המפתה שחיכה להם שם טמן בחובו מלכודות וסודות מסוכנים.

ז'אנר: מתח
עונה: 2
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 21 באפריל 2023

Dead Ringers

עיבוד טלוויזיוני ל"תאומי המריבה", סרטו של דיוויד קרוננברג מ-1988, אותו יצרה אליס בירץ' ("אנשים נורמליים"). בגרסה החדשה מדובר בצמד תאומות במקום צמד התאומים שבמקור. רייצ'ל וייס בתפקיד כפול מגלמת צמד גניקולוגיות תאומות. כשהן לא מנסות לדחוף את גבולות האתיקה הרפואית במטרה לקדם את הטיפול בנשים, הן חולקות סמים, מאהבים וזאת רק ההתחלה. עוד מככבות: אמילי מיד ("הצמד"), פופי ליו ("Hacks") ומייקל צ'רנוס ("ניתוק"). ששת פרקי הסדרה יהיו זמינים החל מהיום.

ז'אנר: דרמת אימה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 21 באפריל 2023

Dear Mama

סדרת דוקו בת חמישה פרקים, הבוחנת את סיפור חייהם של הראפר טופאק שאקור ואמו האקטיביסטית, אפני שאקור.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: FX (בהמשך בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה לאוויר: שישי, 21 באפריל 2023

מיטות מסתובבות (Slip)

קומדיה חדשה של Roku מאת השחקנית והיוצרת זואי ליסטר-ג'ונס (המוכרת מסדרות כמו "בחורה חדשה" ו"במשפחות הכי טובות") העוקבת אחרי מאי קאנון, בת 30 ומשהו שנמצאת בתוך נישואים אוהבים שחסרים בהם רומנטיקה וריגוש. כשהיא "מועדת" לתוך סטוץ של לילה אחד עם זר מפתה בשם אריק, היא מתעוררת ומוצאת את עצמה ביקום מקביל שבו היא נשואה לו. מאי יוצאת למסע ביזארי רב ממדי, העוקב אחריה כשהיא חולפת דרך עולמות שונים ומערכות יחסים מתחלפות בדרכה לגלות מחדש את עצמה ואת בעלה.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט (תחת השם "סליפ"), יס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 23 באפריל 2023

מישהו איפשהו (Somebody Somewhere)

עונה חדשה לדרמה הקומית המקסימה של HBO המבוססת על חייה של הזמרת והקומיקאית ברידג'ט אוורט ("קמפינג"), שגם מככבת בסדרה, ומתמקדת בקושי שלה למצוא את עצמה בעיירה קטנה בקנזס שם גדלה. מה שמציל אותה הוא אהבתה לשירה, שמובילה אותה למסע מצחיק, עצוב ומפתיע בו היא בעיקר מגלה את עצמה וקהילה של אאוטסיידרים מקומיים שלא מתאימים למקום שבו הם גרים, אבל גם לא מוכנים לוותר בקלות. שידור שבועי בצמוד לארה"ב.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 2
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שני, 24 באפריל 2023

ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 2 (History of the World, Part II)

42 שנים אחרי סרטו של מל ברוקס, חוזר הכותב והבמאי עם סדרת המשך בת שמונה פרקים, שכמו המקור מורכבת ממעין מערכונים העוסקים באירועים ואישים מההיסטוריה. ברוקס בן ה-96 גם מככב ולצדו טאיקה וואיטיטי, סת' רוגן, זאזי ביטס, שרה סילברמן, לואן לפקוס, דאב קמרון, אמילי רטאייקאוסקי, דני דה ויטו, דיוויד דוקובני, ניק קרול, וונדה סייקס, סם ריצ'רדסון ומיליונים אחרים.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 26 באפריל 2023

הסנדק של הארלם (Godfather of Harlem)

עונה שלישית לדרמת הפשע בכיכובו של פורסט וויטאקר. בשנות השישים של המאה הקודמת, ראש משפחת הפשע באמפי ג'ונסון חזר אל הארלם אחרי עשור בכלא, גילה שהמקום נמצא בשליטת המאפיה האיטלקית והתיידד עם מלקולם אקס.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 26 באפריל 2023

אמהות עובדות (Workin' Moms)

עונה שביעית ואחרונה לקומדיה הקנדית בכיכובה של קתרין רייטמן ("שחור כזה"), העוקבת אחר ארבע אמהות טריות מטורונטו שמתמודדות עם הילדים, הבוסים, האהבה והחיים.

ז'אנר: קומדיה
עונה: 7
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 26 באפריל 2023

Saint X

מותחן המבוסס על רומן בעל אותו שם מאת אלכסיס שייטקין. העלילה מגוללת בקפיצות בין זמנים את סיפור מותו המסתורי של סטודנטית אמריקאית במהלך חופשת משפחתית בקאריביים, בעוד אחותה (שהייתה בת 7 בזמן המקרה) מתעמתת כעת בבגרותה עם האדם שבו היא חושדת כרוצח. אלישיה דבנם-קארי ("ה-100", "אימת המתים המהלכים") מככבת ולצדה ווסט דוקובני (הבת של דיוויד דוקובני וטאה לאוני) ובטסי ברנדט ("שובר שורות"). שלושה פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הולו (בהמשך בדיסני פלוס)
מתי עולה לאוויר: רביעי, 26 באפריל 2023

פיירפליי ליין (Firefly Lane)

חלקה השני של העונה השנייה והאחרונה בדרמה של נטפליקס, בכיכובן של קתרין הייגל ושרה צ'וק כשתי חברות ותיקות, והקשר שלהן לאורך השנים.

ז'אנר: דרמה
עונה: 2 ב'
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 27 באפריל 2023

האחות (The Nurse)

מיני-סדרה דנית המבוססת על מקרה אמיתי. אחות חדשה בבית חולים מתחילה לחשוד שקולגה שמנסה לזכות בתשומת לב, קשורה לשורת מקרי מוות של מטופלים. ג'וזפין פארק ("פרו ורבו") מככבת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 27 באפריל 2023

סוויט טות': נער עם קרניים (Sweet Tooth)

עונה שנייה לסדרת הפנטזיה המבוססת על הקומיקס של DC באותו שם. אגדה פוסט-אפוקליפטית המתרחשת בעתיד שבו מחלה מסתורית מכלה חלק גדול מהאנושות, ובמקביל נולדים תינוקות בני כלאיים - תערובת אנושית וחייתית. ילד-אייל שכזה נאלץ לחבור אל נווד מתבודד והשניים יצאו להרפתקה יוצאת דופן.

ז'אנר: פנטזיה
עונה: 2
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 27 באפריל 2023

אין מוצא ׂ(From)

עונה חדשה לדרמת המד"ב, המתח והמסתורין, בכיכובו של הארולד פרינו ("אוז", "אבודים"), המתרחשת בעיירה הלקוחה מתוך סרטי האימה, שלוכדת את כל מי שנכנס לתוכה ולא מאפשרת לו לצאת.

ז'אנר: אימה, מסתורין
עונה: 2
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 27 באפריל 2023

סנדיטון (Sanditon)

עונה שלישית ואחרונה לדרמה התקופתית של רשת ITV, המבוססת על כתביה של ג'יין אוסטן לספרה האחרון שמעולם לא סיימה לכתוב. שרלוט הייווד (וויליאמס) חוזרת לריזורט הציורי של העיירה סנדיטון לחגיגות יום הולדתה ה-21 של ג'ורג'יאנה למב (קריסטל קלארק, "מראה שחורה"). מפגש מקרי בין שרלוט ואלכסנדר קולבורן מעלה רגשות ישנים ושאלות חדשות על מערכת היחסים ביניהם, ושרלוט נחשפת שוב לתככים והסודות של תושבי העיירה ושל אורחיה, בעונה מלאת מזימות, הפתעות ורומנטיקה. רוז וויליאמס ("ממלכה", "מדיצ'י"), אן ריד ("השנים") וקריס מרשל ("מוות בגן עדן") מככבות.

ז'אנר: דרמה תקופתית
עונה: 3
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 27 באפריל 2023

Love & Death

אחרי "קנדי מונטגומרי: מוות בטקסס" של הולו (ובישראל בדיסני פלוס), מגיע כעת עיבוד נוסף למקרה הרצח שהתרחש בטקסס ב-1980, הפעם בניצוחו של דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים") ובגילומה של אליזבת אולסן ("וונדהויז'ן"). עקרת בית בשם קנדי מונטגומרי נעצרת בחשד לרצח ברוטלי של אשתו של הגבר שאיתו ניהלה רומן (ג'סי פלמונס, "פארגו"). עוד מככבים: קריסטן ריטר ("ג'סיקה ג'ונס") ואליזבת מארוול ("הומלנד"). שלושת הפרקים הראשונים יעלו ביחד.

ז'אנר: פשע
איפה רואים: HBO Max
מתי עולה לאוויר: חמישי, 27 באפריל 2023

סיטדל (Citadel)

אחד מאירועי הטלוויזיה הגדולים של השנה, שמגיע עם תקציב בהתאם: 200 מיליון דולר לעונה הראשונה (הסדרה חודשה לעונה נוספת עוד לפני הבכורה). האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") עומדים מאחורי מותחן ריגול בינלאומי שמתרחש שמונה שנים לאחר שארגון צללים בשם מנטיקור הצליח להפיל את הסיטדל, ארגון ביון בינלאומי שמטרתו לשמור על שלום העולם. מספר סוכנים של הסיטדל שהצליחו להימלט מתאחדים כדי לעצור את המזימה החדשה של מנטיקור. סטנלי טוצ'י, פריאנקה צ'ופרה ("משמר המפרץ"), לזלי מנוויל ("הכתר") וריצ'ארד מאדן ("משחקי הכס") מככבים. הסדרה כבר הולידה מעין יקום מורחב משלה, עם סדרות ספין אוף באיטליה ובהודו. שני הפרקים הראשונים יעלו ברצף והבאים בשידור שבועי.

ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 28 באפריל 2023

חיזור גורלי (Fatal Atraction)

עיבוד מחודש למותחן המצליח מ-1987, במקור בכיכובם של מייקל דגלאס וגלן קלוז, על משולש אוהבים שמסתבך כשמאהבת של גבר נשוי מסרבת לאפשר לו לסיים את הרומן ביניהם. ג'ושוע ג'קסון ("הרומן"), אמנדה פיט, ליזי קפלן ("פליישמן בצרות"), טובי האס ("קוד שרוף") ורות וילסון ("חומריו האפלים") מככבים. שלושה פרקים ראשונים יעלו במקביל, היתר בשידור שבועי.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: פרמאונט פלוס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 30 באפריל 2023

seperator

עוד ביס באפריל 2023: אבא מטפלת ועוד.

עוד בהוט באפריל 2023: FBI עונה 4, הומלנד 8 ועוד.

עוד בסלקום טיוי באפריל 2023: אריות הים 5, NCIS עונה 19 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי באפריל 2023: פרטים בהמשך.

עוד בנטפליקס ישראל באפריל 2023: קופה ראשית 1-4, משפחת קרדשיאן 13, עקרות בית אמיתיות בוורלי הילס 8 ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל באפריל 2023: באפי קוטלת הערפדים, סקראבס ועוד.

עוד באמזון פריים וידאו ישראל באפריל 2023: בוש 6, Last Light ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully