וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמכר את כל הכרטיסים: סטטיק הוסיף מופע בהיכל מנורה

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 13:09

אחרי שמכר את כל הכרטיסים למופע הסולו הראשון שלו בהיכל מנורה, הכריז הבוקר (שלישי) סטטיק על פתיחתו של מופע נוסף בהיכל שיתקיים ב-29 ביוני. סטטיק: "אני מקבל המון הודעות מאנשים שלא הספיקו לקנות כרטיס אז הבנתי שאין מצב שאני לא מוסיף מופע"

סטטיק בריאיון לפודקאסט "ועדת תרבות"/צילום: ראובן קסטרו, במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

אחרי שמכר את כל הכרטיסים למופע הסולו הראשון שלו בהיכל מנורה, הכריז הבוקר (שלישי) סטטיק על פתיחתו של מופע נוסף בהיכל שיתקיים ב-29 ביוני. המופע יהיה מלווה בנגנים, רקדנים ואורחים מיוחדים. סטטיק צפוי לשיר את שירי אלבומו הראשון "לירז" שזוכה להצלחה ברשת ובמצעדים, וכן את הלהיטים של סטטיק ובן אל. המכירה תיפתח מחר בשעה 10:00.

סטטיק מסר: "אני מקבל המון הודעות מאנשים שלא הספיקו לקנות כרטיס או שלא יכלו בתאריך הקיים והבנתי שאין מצב שאני לא משתף כמה שיותר מכם באירוע הבלתי נשכח הזה. אז בשבילכם - אני פותח עוד מופע. המכירה תיפתח מחר ב-10 בבוקר אבל אני מתרגש כבר מהיום. נתראה בקרוב".

סטטיק בראיון לוועדת תרבות, 13 במרץ 2023. ראובן קסטרו
סטטיק/ראובן קסטרו

בריאיון שהעניק לוואלה! תרבות לפני כעשרה ימים סיפר סטטיק על ההתרגשות שלו מהמופע בהיכל: "אני מתרגש מזה בטירוף. זה מלחיץ אבל גם בקטע חיובי. אני מרגיש שהיה מהלך של בריאה של איזה סטטיק חדש וזה כאילו השלב האחרון שלו. למה דווקא מנורה? כי היה חשוב לי שבפעם הראשונה שרואים אותי ושומעים אותי מבצע את השירים החדשים שלי או את השירים שלי עם בן אל, זה יהיה תחת הפיקוח שלי, כלומר שזה לא יהיה באיזו חתונה ביקנעם בפעם הראשונה. רציתי שזה ייראה כמו שארצה שייראה".

  • עוד באותו נושא:
  • סטטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully