וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה את זה בענק: אלית מוסאיוף זכתה בגמר "הישרדות"

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 23:59

אלית מוסאיוף היא הזוכה הגדולה בגמר "הישרדות" לאחר שגברה על שלושת השורדים האחרים שהעפילו יחד איתה לגמר ששודר ברשת 13 - טל מורד, סהר כהן וגל רובין. השורדת מאיה קיי זכתה בתואר "השורדת האהובה" וגם ברכב חדש

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

אלית מוסאיוף היא הזוכה הגדולה בגמר "הישרדות" לאחר שקיבלה את מירב הקולות מקרב המושבעים. היא גברה על שלושת השורדים האחרים שהעפילו יחד איתה לגמר ששודר ברשת 13 - טל מורד, סהר כהן וגל רובין. למקום השני הגיע סהר שקיבל קול אחד, למקום השלישי והרביעי הגיעו יחדיו טל וגל שנותרו ללא קולות. אלית מוסאיוף (52) היא השורדת הכי מבוגרת שזכתה ב"הישרדות" בישראל. השורדת מאיה קיי, שזכתה בתואר "השורדת האהובה" וגם ברכב חדש, הצביעה אף היא לטובת אלית ולא לבן זוגה טל.

השורד האחרון שהודח רגע לפני הגמר היה אבירן שמואל, שבצעד שנוי במחלוקת לא הגיע לגמר משום שלטענתו הרגיש מרומה על ידי ההפקה. במהלך סוף השבוע דווח כי אבירן ניתק קשר עם ההפקה והחליט להחרים את הגמר. לפי פרסום של ערן סוויסה ב"ישראל היום", בימים האחרונים נעשו ניסיונות של ההפקה לגרום לאבירן להגיע לגמר. בין השאר נפגשה עורכת דינו, ענבל פלח, עם היועצת המשפטית של הפקת "הישרדות" אלא שמאמצי המשא ומתן עלו בתוהו. מקורביו סיפרו כי אבירן דורש פיצוי. זו הפעם הראשונה בתולדות התכנית שהמודח האחרון לא מגיע לגמר התכנית.

אלית מוסאיוף, זוכת "הישרדות". מיכאל טומרקין,
אלית מוסאיוף/מיכאל טומרקין

לפני מספר ימים העפיל טל מורד לגמר "הישרדות", העפלה שבעקבותיה פרסם מורד פוסט מסכם שאותו הקדיש לאמו המנוחה וכתב: "אמא אני בגמר, בתוך כל המשחק המטורף הזה והקשיים שחוויתי תמיד עלית לי בראש ראשונה. בשבילי לנקודה שהגעתי זה ניצחון ענק". ב-TMI פורסם כי כל הקולגות מ"הישרדות" עשו לייק לפוסט של מורד, הגיבו בברכות ושיתפו אותו אצלם בעמוד - כולם למעט זוגתו מאיה קיי. מקורבים לשניים מסרו לאתר כי אחרי שידור הפרק אתמול השניים חוו משבר ביחסים, מה שגרם לקיי לא לפרגן לפוסט ששיתף בן זוגה.

לפי מקורבים, בקטע ששודר ועורר את כעסה של קיי, נראו מורד וגל רובין קרובים ומחובקים, ומורד נישק את אפה של רובין. עם זאת, כבר היום פורסמו תמונות של השניים צמודים.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully