וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת ירדה ערומה לקהל - והותקפה מינית ע"י עשרות גברים

3.4.2023 / 0:08

זמרת ברזילאית שלא מזמן קיבלה מין אוראלי על הבמה ממעריצה, תועדה כשהיא מסתובבת בקהל ערומה כמעט לגמרי - בזמן שעשרות גברים מנסים לגעת בה - והיא מכה אחד מהם עם המיקרופון. רק כעת הרשויות נזכרות לאסור כניסת ילדים להופעות שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל ומוטרדת מינית/Reddit

זמרת ברזילאית שזכתה ל-15 דקות תהילה בתקשורת העולמית לאחר שתועדה כשהיא מקבלת מין אוראלי על הבמה ממעריצה ערומה ופרסמה סרטון שלה נותנת לחתולים לינוק את פטמותיה, חוזרת שוב לכותרות - הפעם לאחר שתועדה כשהיה מכה עם המיקרופון שלה צופה נלהב יתר על המידה.

MC Pipokinha (בעברית - פופקורן קטנה) השנויה במחלוקת צברה קהל מעריצים רב בשל ההופעות הפרובוקטיביות שלה - גם ברשת וגם על הבמה. בהופעות שלה היא מתפשטת ומתחככת ברקדנים בתנועות המדמות סקס, מתנהגת כמו בובת מין או ילדה קטנה עם מוצץ וגם עוברת בעירום בתוך הקהל - אבל נראה שצופי ההופעות שלה לקחו את זה רחוק מדי.

ככה נראות הופעות שלה

@clarinhaaax1 So quero fã , hater pode passar reto me sigam no insta @clara_beatriiizz . . . #fyyyyyyyyyyyyyyyy #lgbt? #vaiprofycaramba #viralvideo #pipokinha #mcpipokinha #funk ♬ som original - Clara Beatriz

הכל החל בסרטון ויראלי שהועלה לטוויטר לפני כשבועיים, שם הזמרת (ששמה האמיתי דורותי הלנה דה סוזה אלבס) נראית כשהיא עירומה כמעט לחלוטין רוכבת על כתפיו של גבר בתוך הקהל, כשהיא מושיטה את המיקרופון לצופים כדי לשיר יחד איתה עם השירים שלה. בתחילת הסרטון ניתן לראות כמה קריפים בקהל כשהם מנסים לגבעת בה ולתפוס את ירכיה וגבה כשהיא עוברת לידם. היא לכאורה נראית לא מוטרדת מהמצב גם כשאחרים מנסים לקרוע ממנה את החוטיני הקטנטן שלה, פריט הלבוש היחיד שנותר עליה.

כשהסרטון נמשך, ניתן לראות לפחות שני גברים תופסים את שדיה כשהיא מנסה נואשות להדוף אותם.

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל. REDDIT, צילום מסך
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל/צילום מסך, REDDIT
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל. REDDIT, צילום מסך
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל/צילום מסך, REDDIT

בתיעוד נוסף שפורסם השבוע נראה שהיא שוב הותקפה מינית לאחר שירדה בעירום לקהל. בצילומים היא נראית שוב יושבת ערומה על כתפיו של גבר כשהיא אוחזת בשדיים שלה עם מבט מודאג על פניה. ניתן לראות ידיים גבריות מהקהל תופסות ומשפשפות את הבטן והזרועות שלה. לפתע היא נראית מסתובבת אל הקהל מאחוריה ומשתמשת בידית המיקרופון שלה כדי להנחית לכאורה מכות על גבר עם ברדס כהה שנמצא מאחוריה - כשלא לגמרי ברור אם היא מכה אותו או מישהו מאחוריו.

הסקנדל הקודם

הזמרת קיבלה מין אוראלי מצופה ערומה - על הבמה

לכתבה המלאה

לאחר מכן היא מתחילה לנוע שוב בקרב הקהל על כתפיו של גבר אחר. כל הזמן הזה נראות ידיים מתרוממות סביבה ומנסות לגעת בה. בינתיים, גברים אחרים עוקבים אחריה ללא הפוגה בניסיון לתפוס סלפי. אחרי מה שבוודאי היה רגע טראומטי עבורה, היא מחזיקה את זרועה בחוזקה ןמצמידה אותה לחזה שלה. בסוף הקליפ, ניתן לראות גבר אחד מהקהל מושיט את ידו ותופס את השדיים שלה.

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל. REDDIT, צילום מסך
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל/צילום מסך, REDDIT
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל. REDDIT, צילום מסך
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל/צילום מסך, REDDIT
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha מוטרדת מינית כשהיא ערומה בתוך הקהל. REDDIT, צילום מסך
הרגע בו היא הכתה צופה עם המיקרופון/צילום מסך, REDDIT

למרות העירום והבוטות של ההופעות שלה- מסתבר שהן מוגדרות "לכל המשפחה" וחבר מועצת עיריית גורופי איוונילסון מריניו הגיש בקשה לבית משפט שימנע כניסה של ילדים ובני נוער להופעה הבאה שלה.

בפניה ששלח הפוליטיקאי לבית המשפט נכתב: "בהתחשב בכל המיניות שהאמנית מביאה לשימוש במראה ילדותי, כמו גם בסצנות השונות של רמיזות מיניות וביצוע אקטים של מין אמיתי על ידי האמנית ורקדניה על הבמה... בהתחשב בכך שהתוכן של מילות השירים של הזמר מלאות במונחים מיניים, ניתן לקבוע שההופעות שלה בלתי הולמות לחלוטין לקטינים... אני מבקש מכבודו לאסור כניסת ילדים ובני נוער לקונצרט של MC Pipokinha שתתקיים בגורופי ב-6 באפריל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully