וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מוריסי יגיע לשתי הופעות בישראל בקיץ הקרוב

4.4.2023 / 9:00

כפי שטען האתר של מוריסי כבר לפני חודש וחצי, הזמר ישוב לישראל לשתי הופעות בקיץ הקרוב. זה קורה אחרי שאמור היה להגיע כבר ב-2020 אבל זה לא קרה בשל הקורונה

מוריסי בהופעה במנצ'סטר/עמית סלונים

כפי שצוין באתר של המוזיקאי הבריטי כבר בפברואר, מוריסי ישוב בקיץ להופעות בישראל. האתר "מוריסי סנטרל", שדרכו הוא מוסר הודעות, אמנם הבטיח שלוש הופעות בחודש יולי, אבל נסתפק גם בשתיים שמגיעות עכשיו רשמית, אף הפעם בהפקת שוקי וייס. זה יקרה ב-2 ביולי בזאפה אמפי שוני, בנימינה בעלות של 359 שקלים לכרטיס, וב-4 ביולי בביתן 1, אקספו תל אביב, בעלות של 339 שקלים. ניתן לרכוש כאן.

מנהיג להקת הסמית'ס לשעבר היה אמור לשוב אלינו במאי 2020 לשתי הופעות שתוכננו להתקיים באמפי שוני ובביתן 1 תל אביב, אולם הן בוטלו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. לאחר מכן פורסם כי הן יידחו בשנה, למאי 2021, אך גם זה לא קרה. הפעם יש תאריכים ורק אפשר לקוות שהכל יתנהל כמתוכנן.

מוריסי בהופעה בלונדון, 1 במאי 2006. GettyImages
יחזור לישראל בפעם הרביעית הקיץ. מוריסי/GettyImages

מוריסי בן ה-63 הופיע בישראל ביולי 2008 בגני התערוכה בתל אביב, במופע שחתם את סיבוב ההופעות העולמי שלו, שב לישראל ביולי 2012, גם הפעם לביתן 1 בגני התערוכה ובמהלך הופעתו התעטף בדגל ישראל. גם באוגוסט 2016 הוא הגיע ארצה והופיע בהיכל התרבות ובקיסריה.

מוריסי אמר בעבר כי הוא סבור שלא צריך להעניש את העם בישראל או במדינות אחרות על מעשים שמבצעת הממשלה שלו. אלבום הסולו ב-11 שלו, " Low in High School" כולל שירים המתייחסים לישראל, ובהם השיר "Israel" שבו נטען שמבקרי ישראל עושים זאת מקנאה, ועוד שני שירים שעוסקים בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מוריסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully