וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן דרמוט מלרוני ("החתונה של החבר שלי") יככב בסדרה החדשה של ליאור רז ואבי יששכרוף

עודכן לאחרונה: 6.4.2023 / 8:21

השחקן דרמוט מלרוני ("החתונה של החבר שלי") יככב ב-"Ghosts Of Beirut", סדרת הריגול החדשה של יוצרי "פאודה" ליאור רז ואבי יששכרוף שעוסקת במצוד אחר עימאד מורנייה, ראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה שחוסל בשנת 2008 בדמשק. הסדרה תעלה ברשת שואוטיים ב-21 במאי

ריאיון עם יוצרי וכוכבי "פאודה" - ליאור רז, אבי יששכרוף, רונה-לי שמעון ולוסי איוב עם סיום הצילומים בארץ של העונה הרביעית של הסדרה ולקראת יציאתם לצילומים בחו"ל, 6 במרץ 2022/עריכה: טל רזניק

השחקן דרמוט מלרוני ("החתונה של החבר שלי") יככב ב-"Ghosts Of Beirut", סדרת הריגול החדשה של יוצרי "פאודה" ליאור רז ואבי יששכרוף - כך דווח באתר "דדליין". הסדרה תכלול ארבעה פרקים והיא מבוססת על סיפור המצוד אחר עימאד מורנייה, ראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה שחוסל בשנת 2008 בדמשק לפי התחקירים על ידי המוסד וה-CIA. לצד מלרוני יככבו בסדרה גם השחקנית הסעודית דינה שיהאבי ("ג'ק ראיין", "ארכיון 81"), גארט דילהאנט ("12 שנים של עבדות"), עידו גולדברג ("רכבת הקרח"), רפי גברון ("כוכב נולד") וכן הישאם סלימאן ואמיר ח'ורי שכיכבו ב"פאודה".

את הסדרה צפוי לביים הבמאי זוכה פרס האמי גרג ברקר ("המצוד: ללכוד את בן-לאדן") ומפיק אותה דניאל דרייפוס ("במערב אין כל חדש") לצד ליאור רז ואבי יששכרוף. הסדרה צפויה לעלות ברשת שואוטיים ב-21 במאי.

ריאיון עם אבי יששכרוף וליאור רז לקראת העונה השלישית של "פאודה". דייב שחר
רז ויששכרוף/דייב שחר

הסדרה הבינלאומית הקודמת של רז ויששכרוף "פגע וברח" לא המשיכה לעונה שנייה בנטפליקס למרות הפופולריות שלה והביקורות הטובות שקיבלה. לפי הדיווחים לפני שנה וחצי, ההחלטה שלא להמשיך לעונה שנייה התקבלה לאור העלויות הגבוהות, בין השאר משום שההסדרה צולמה בשני מוקדים שונים - ארצות הברית וישראל. בין השאר דווח כי על מנת להפיק את תשעת הפרקים של העונה הראשונה נדרשו שלוש שנים.

סיפור הסדרה עוסק בשגב (ליאור רז), לוחם לשעבר שאשתו האמריקנית נהרגת בתאונת פגע וברח. עד מהרה הוא מגלה שזו לא הייתה תאונה כלל ויוצא לחקור את הנושא ולמצוא את האשמים. עוד מככבים בסדרה גל תורן, מורן רוזנבלט, ליאור אשכנזי, והאמריקנים סאנה ליית'ן וגרג הנרי.

  • עוד באותו נושא:
  • פאודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully