וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטינו חושף למה הוא לא אוהב סצנות סקס בסרטים שלו

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 13:56

הבמאי כמעט ולא כולל סצינות מין בסרטיו, והסיבה פשוטה יותר ממה שאפשר היה לחשוב. "סקס הוא לא חלק מהחזון הקולנועי שלי, והאמת היא שזה סבל לצלם סצנות סקס, כולם מתוחים מאוד. ואם כבר היה קצת בעייתי לעשות את זה בעבר, עכשיו אפילו יותר בעייתי", אמר

קוונטין טרנטינו בטקס פרסי אקו"ם, 24 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
לא חלק מהחזון. קוונטין טרנטינו/ניב אהרונסון

הבמאי קוונטין טרנטינו גילה למה הוא כולל סצינות מין בסרטיו, והסיבה פשוטה יותר ממה שאפשר היה לחשוב.

"סקס הוא לא חלק מהחזון הקולנועי שלי", אמר טרנטינו, שחגג 60 בחודש שעבר, "והאמת היא שבחיים האמיתיים זה סבל לצלם סצנות סקס, כולם מתוחים מאוד. ואם כבר היה קצת בעייתי לעשות את זה בעבר, עכשיו אפילו יותר בעייתי".

עם זאת, בריאיון לעיתון הספרדי "Ara" השבוע טרנטינו ציין שאם יש סצינה אינטימית ש"חיונית" לסיפור הסרט - הוא הולך על זה, אבל לדבריו "זה לא היה נחוץ". סרטו "ג'קי בראון" משנת 1997 היה הסרט הסרט היחיד שהציג סצנה מינית משמעותית שהתקיימה בין ברידג'ט פונדה לרוברט דה נירו.

ברידג'יט פונדה בסרט "ג'קי בראון". Miramax,
השתתפה בסצנה מינית יוצאת דופן לסרטיו של טרנטינו. ברידג'ט פונדה בסרט "ג'קי בראון"/Miramax

בחודש שעבר פורסם בהוליווד ריפורטר כי ארבע שנים אחרי "היו זמנים בהוליווד" טרנטינו החל לעבוד על סרטו הבא, העשירי במספר, שכנראה יהיה האחרון.

טרנטינו הוא מהבמאים המוערכים ביותר בדור האחרון, מאז שפרץ בתחילת שנות ה-90 עם "כלבי אשמורת" ו"ספרות זולה", ומאחוריו שתי זכיות באוסקר לתסריט הטוב ביותר. בעבר הצהיר הקולנוען, שביים גם סרטים כמו "להרוג את ביל" ו"ממזרים חסרי כבוד", כי יפרוש לאחר סרטו העשירי - ולפי הפרסום, התסריט של הסרט הזה כבר מוכן, וההפקה אמורה לצאת לפועל כבר בסתיו הקרוב.

שם הסרט שבעבודה הוא "מבקרת הקולנוע", התפקיד הראשי הוא של אישה, והעלילה מתרחשת בלוס אנג'לס של שנות ה-70. ההוליווד ריפורטר העריך לפי הפרטים האלה כי הסרט עשוי לעסוק בדמותה של פולין קייל, מבקרת קולנוע משפיעה שפעלה באותה תקופה, שטרנטינו הביע בעבר את הערכתו אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully