וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: פ' מארי אברהם ("הלוטוס הלבן") פוטר מהסדרה "מסע אגדי" בגלל טענות להטרדה מינית

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 12:03

השחקן פ' מארי אברהם מואשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת, שהובילה לפיטוריו מהסדרה "מסע אגדי" של אפל טיוי פלוס. שתי תלונות הוגשו נגד השחקן. התקרית הראשונה הובילה לכך שקיבל אזהרה ונאמר לו להתרחק מכמה משחקניות הסדרה, ואחרי התקרית השנייה הוא פוטר

טריילר הסדרה "מסע אגדי: סעודת העורב" ("Mythic Quest: Raven's Banquet"/אפל טיוי פלוס

השחקן האמריקאי פ' מארי אברהם מואשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת שהובילה לפיטוריו מהסדרה "מסע אגדי" ("Mythic Quest") של אפל טיוי פלוס, כך מדווח הרולינג סטון. שתי תלונות הוגשו נגד השחקן. התקרית הראשונה הובילה לכך שאברהם קיבל אזהרה ונאמר לו להתרחק מכמה משחקניות הסדרה, לפי מקור בהפקה. תקרית שנייה בצילומי הסדרה "מסע אגדי" הובאה לידיעתו של יוצר וכוכב הסדרה, רוב מקלהני, שלפי הדיווחים החליט שאברהם יעזוב את הסדרה לקראת העונה השלישית.

מקלהני הגיב לווראייטי לעזיבת אברהם בלי להתייחס להאשמות נגדו: "חבל שאין את מארי בעונה הזאת. אנחנו מודעים לכך שהדמות שלו אהובה וכמובן מהווה חלק עצום מהסדרה, אז דאגנו שתהיה לו מחווה הולמת. אנחנו בהחלט מתייחסים לזה בגדול". בגרסה הרשמית לכך שאברהם עזב את הסדרה "מסע אגדי" נטען כי היה עסוק מדי בצילומי העונה השנייה של "הלוטוס הלבן" בסיציליה ולכן לכאורה לא יכול היה להצטלם לקומדיה.

מסע אגדי: סעודת העורב (Mythic Quest: Raven's Banquet). אפל טיוי פלוס,
"חבל שאין את מארי". פ' מארי אברהם לצד רוב מקלהני, "מסע אגדי"/אפל טיוי פלוס

בהמשך, הגיבה חברת Lionsgate, אחת ממפיקות "מסע אגדי", להאשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת מצד אברהם: "אנחנו מתייחסים ברצינות להאשמות על התנהגות בלתי הולמת וחוקרים אותן ביסודיות", אמר דובר החברה ל-IndieWire, "כמדיניות התאגיד, אנחנו לא דנים במעשי הצוות שלנו".

עוד בוואלה!

"מסע אגדי": העונה השלישית של הקומדיה הנהדרת חוקרת מרחבים חדשים - וזה משתלם

לכתבה המלאה

פ' מארי אברהם בן ה-83 זכה באוסקר לשחקן הטוב על תפקידו בדמות סליירי בסרט "אמדאוס". הוא שיחק בין היתר גם בסרטים "פני צלקת", "שם הוורד" ו"אפרודיטה הגדולה", בסדרות "הומלנד" ו"האישה הטובה" ובתפקידים שיקספיריים בתיאטרון. בעבר התייחס אברהם לדמות הבעייתית שגילם בסדרה "הלוטוס הלבן", של ברטי, סבא פלרטטן שמתעב את תנועת מי-טו, ואמר לניו יורק טיימס: "אני חושב שברט לגיטימי לחלוטין, אתה יודע שהוא אמיתי. גדלתי עם אנשים כאלה".

כותב ובמאי "הלוטוס הלבן" מייק ווייט אמר בעבר: "ברטי אומר הרבה דברים מפוקפקים ויש לו סוג של יחס בעייתי למין ולנשים ולמערכות יחסים. פשוט חשבתי שזה יהיה מצחיק שיש שחקן שיש לו גם גישה של 'מה, שאני אדאג?'. יש משהו שובב במארי, וברור שהוא יכול לשחק את הנבל. אבל יש לו גם את היכולת להתחבב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully