וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורן מאושר, לצד גרושתו ומשפחתו: התמונה האחרונה של יהונתן גפן

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 21:17

לפני שבועיים בדיוק, פרסם המוזיקאי אביב גפן סטורי באינסטגרם שבו תמונה של שני הוריו, נורית ויהונתן גפן, מתוך מפגש משפחתי שקיימו - במה שנראית כמו התמונה האחרונה של גפן

מתוך "שיחת נפש" באדיבות HOT8. הפרק ישודר הערב ב- 22:35 ב- HOT8/HOT

לפני שבועיים בדיוק, ב-5 באפריל, פרסם המוזיקאי אביב גפן סטורי באינסטגרם שבו תמונה של שני הוריו, נורית ויהונתן גפן מתוך מפגש משפחתי שקיימו. בתמונה נראה יהונתן גפן, שהלך היום לעולמו בגיל 76, מחויך מאוד לצד נורית גרושתו מזה שנים ארוכות אשר עמה הוא שומר על יחסים טובים וקשרים הדוקים. על הסטורי כתב אביב גפן "LIFE...". בתקופה האחרונה הרבה אביב גפן להעלות תמונות של הוריו מתוך מפגשים משפחתיים, בהן נראה אביו יהונתן פעמים רבות.

יהונתן נורית גפן. אינסטגרם, צילום מסך
הצילום האחרון של יהונתן גפן, עם גרושתו נורית גפן/צילום מסך, אינסטגרם

גפן הלך היום לעולמו בגיל 76. גפן, יליד נהלל ובן למשפחת דיין, היה בעל טור קבוע בעיתון מעריב במשך כ-40 שנה, ופרסם ספרים רבים למבוגרים ולילדים ושירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי. בין ספריו המוכרים ניתן למנות את "אישה יקרה" שכתב על יחסיו עם אמו, "חומר טוב" על קשריו עם חבורת "לול", ובמיוחד "הכבש השישה-עשר", הנחשב לאחד מספרי הילדים האהובים ביותר בישראל, שהופק גם לתקליט מצליח מאוד בהשתתפות יוני רכטר, יהודית רביץ, דיוויד ברוזה וגידי גוב.

בין שיריו הנודעים אפשר למנות פזמונים כגון "מקום לדאגה", "הנסיך הקטן", "הילדה הכי יפה בגן", "יהיה טוב", "אין מדינה לאהבה", "שיר לשירה", "אתם זוכרים את השירים", "פחות אבל כואב", "לוקח ת'זמן", "בלדה לנאיבית", "איך שיר נולד", "יכול להיות שזה נגמר", "אני אוהב שוקולד", "גן סגור", "אחינועם לא יודעת", "יונתן סע הביתה", "שיר בן ערביים", "ככה את רצית אותי", "כשאת בוכה את לא יפה", "להיות לבד", "האהבה שלי היא לא האהבה שלו" ועוד רבים. הוא אף תרגם לא מעט שירים מצליחים, בהם "טמבל" של ולדימיר ויסוצקי, שירי "האישה שאיתי" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully