וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טלי גוטליב: "יהונתן גפן ייצג שתיינות, סמים ופריצות"

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 11:34

חברת הכנסת מהליכוד אמרה לתחנת הרדיו "קול ברמה" שהסופר והמשורר יהונתן גפן, שהלך בשבוע שעבר לעולמו בגיל 76, אינו מייצג את מדינת ישראל. "אני צריכה להספיד את מי שכתב טורים נוראיים על הימין ועל דתיים? הוא ייצג שתיינות, סמים, פריצות ובוהמייניות"

מתוך הלוויית יהונתן גפן בנהלל, שבה ילדיו שירה, אביב ונטאשה ביצעו לזכרו את השיר "הכבש ה-16, לילה טוב"/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: יותם רונן

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) אמרה היום (ראשון) בריאיון לתחנת הרדיו "קול ברמה" שהסופר והמשורר יהונתן גפן, שהלך בשבוע שעבר לעולמו בגיל 76, אינו מייצג את מדינת ישראל. "הוא אמר על נתניהו שהאח הלא נכון מת בהקשר של יוני נתניהו, הגיבור שנפל במבצע אנטבה", אמרה גוטליב למראיינים יקי אדמקר וישראל כהן.

"אני צריכה להספיד את מי שכתב טורים נוראיים על הימין ועל דתיים?", תהתה. המראיינים ענו לה: "אבל מבחינת השמאל הוא מייצג את מדינת ישראל היפה". בתגובה ענתה: "הוא ייצג בעיניי שתיינות, סמים, פריצות ובוהמייניות".

אביב גפן הגיב לגוטליב בטוויטר: "ותודה ענקית לטלי גוטליב שהעניקה מימד חדש למושג 'ניחום אבלים'".

טלי גוטליב, דיון ועדת חוקה, 13 במרץ 2023. אריק מרמור, פלאש 90
טלי גוטליב/פלאש 90, אריק מרמור

שר התרבות מיקי זוהר אמר אמש ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי הוא מניח שראש הממשלה בנימין נתניהו לא ספד לסופר והמשורר יהונתן גפן כי נפגע ממנו בגלל קטע מתכנית הסאטירה "משחק מכור" ששודרה לפני כמה שנים. בקטע רואים את יהונתן גפן לצד גורי אלפי כשהוא אומר: "ביבי נתניהו, האח הלא נכון שנשאר בחיים".

"אני חושב שאני יכול להניח מה הסיבה שנתניהו לא הספיד את גפן", אמר שר התרבות. "אני חושב שגפן אמר אמירה קשה מאוד שפגעה אישית בנתניהו. אני אישית לא הסכמתי עם דעותיו אבל אני שר התרבות והספורט ואמון על עולם התרבות. נראה לי שמבחינת תפקידי היה עליי לתאר את הדברים שתרם לעולם התרבות בישראל, והוא עשה עבורו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully