וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הקטע שהרגיז את נתניהו ושבגללו כנראה לא הספיד את יהונתן גפן

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 22:17

שר התרבות מיקי זוהר אמר ל"פגוש את העיתונות" כי הוא מניח שנתניהו לא ספד ליהונתן גפן כי נפגע ממנו בגלל קטע מ"משחק מכור" מלפני כמה שנים. על כך שלא הצליח לנקוב אפילו בשיר אחד שכתב גפן אמר: "אני זוכר את השירים שלו, פשוט לא ידעתי לקשר אותם לכותב"

מתוך הלוויית יהונתן גפן בנהלל, שבה ילדיו שירה, אביב ונטאשה ביצעו לזכרו את השיר "הכבש ה-16, לילה טוב"/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: יותם רונן

שר התרבות מיקי זוהר אמר (שבת) ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי הוא מניח שראש הממשלה בנימין נתניהו לא ספד לסופר והמשורר יהונתן גפן, שהלך השבוע לעולמו, כי נפגע ממנו בגלל קטע מתכנית הסאטירה "משחק מכור" ששודרה לפני כמה שנים. בקטע, שאפשר לצפות בו כאן בהמשך, רואים את יהונתן גפן לצד גורי אלפי כשהוא אומר: "ביבי נתניהו, האח הלא נכון שנשאר בחיים".

"אני חושב שאני יכול להניח מה הסיבה שנתניהו לא הספיד את גפן", אמר שר התרבות. "אני חושב שגפן אמר אמירה קשה מאוד שפגעה אישית בנתניהו. אני אישית לא הסכמתי עם דעותיו אבל אני שר התרבות והספורט ואמון על עולם התרבות. נראה לי שמבחינת תפקידי היה עליי לתאר את הדברים שתרם לעולם התרבות בישראל, והוא עשה עבורו המון".

בהתייחסו לריאיון שהעניק לגלי צה"ל שלשום, אשר בו לא הצליח להיזכר באף שיר של יהונתן גפן, אמר: "אני מכיר את השירים, פשוט לא ידעתי לקשר אותם לכותב. קודם כל, הבן שלי (אליאב) נזף בי, אז אגיד בצורה ברורה: איך שיר נולד, כשאת בוכה את לא יפה. השירים של יהונתן גפן הם חלק מפסקול חיינו. השאלה אם אתה זוכר את שם השיר, או יכול לקשר אותו למי שכתב את השיר. אתה זוכר שירים לפי מי שמבצע אותם. לא זכרתי איך לקשר את שמות השירים לכותב, את השירים ברור שהכרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully