וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעודו באבל על אביו: אביב גפן ביצע את "הנסיך הקטן" בטקס יום הזיכרון. צפו

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 22:41

לראשונה מאז שאביו יהונתן גפן הלך לעולמו, הופיע הערב אביב גפן מעוטר בזיפי אבל בטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה "שירים בכיכר" שהתקיים בגני יהושע בתל אביב ושר שם את השיר "הנסיך הקטן" שכתב אביו והולחן על ידי שם טוב לוי. צפו בביצוע המרגש

בוידאו: אביב גפן בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל/עיריית תל אביב

לראשונה מאז שאביו יהונתן גפן הלך לעולמו, הופיע הערב (שני) המוזיקאי אביב גפן בטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה "שירים בכיכר" של עיריית תל אביב, שהתקיים בגני יהושע. גפן, מעוטר בזיפי אבל, שר שם את השיר "הנסיך הקטן" שכתב אביו והולחן על ידי שם טוב לוי. צפו בקטע המרגש (מעל).

בטקס, שהנחתה יעל אבקסיס, הופיעו גם איתי לוי, אלה לי-להב, בניה ברבי, דודו טסה, העבריות, זהבה בן, האחיות כרקוקלי, מארק אליהו, מירי מסיקה, עידן רייכל, קורין אלאל, ריקי גל ושלומית אהרון.

גפן הודיע אתמול כי יופיע בערב יום העצמאות, בזמן השבעה על אביו יהונתן גפן שהלך לעולמו ביום רביעי בגיל 76. בהודעה מטעמו נמסר: "בימים מורכבים אלו, אביב מרגיש צורך להופיע כמתוכנן באירועי העצמאות יחד עם הלהקה וכל הצוותים אשר מלווים אותו כל השנים. בתקופה מורכבת זאת אביב מרגיש צורך לאחד את העם דרך המוזיקה בבימות שמסמלות את תקומת המדינה ואהבתו לארץ שלנו". גפן צפוי להופיע בשלוש במות בערב יום העצמאות - בראשון לציון, בקרית גת ובתל אביב. עוד נמסר כי אביב יקיים את נשף הרוק שלו כמתוכנן בפארק הירקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully