וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'יי פוקס: "המאבק בפרקינסון נעשה קשה יותר. לא אגיע לגיל 80"

עודכן לאחרונה: 29.4.2023 / 19:37

כוכב סרטי "בחזרה לעתיד", בן 61 כיום, הודה בריאיון לרשת CBS כי הוא מבין שהיום שבו המחלה תנצח אותו מתקרב: "זה כבר דופק בדלת. אני לא אשקר. כל יום זה נעשה קשה יותר"

בווידאו: מייקל ג'יי פוקס קיבל אוסקר של כבוד על מאבקו בפרקינסון/צילום: רויטרס

שחקן הקולנוע מייקל ג'יי פוקס, כוכב סרטי "בחזרה לעתיד", אמר בריאיון לרשת CBS כי ההתמודדות שלו עם מחלת הפרקינסון, הנמשכת כבר כ-30 שנה, נעשית קשה יותר ויותר.

"זה דופק בדלת", אמר פוקס על היום שבו המחלה תנצח אותו. "אני לא אשקר. זה קשה ונהיה קשה יותר, נהיה קשוח יותר. כל יום זה נעשה קשה יותר".

"אני לא אגיע לגיל 80", הוסיף בהשלמה השחקן, בן 61 כיום.

בקדימון לריאיון, שישודר במלואו מחר, פוקס אף שיתף כי עבר ניתוח להסרת גידול שפיר בעמוד השדרה שלו, והסביר כי סיבוכים בהליך פגעו בהליכה שלו וגרמו לו להיפגע בחלקים נוספים מגופו, כמו הזרוע, המרפק, הפנים וכף היד.

צפו בקדימון לריאיון

מייקל ג'יי פוקס התחיל את קריירת המשחק שלו כילד בקנדה, והתפרסם בשנות השמונים בסדרה "קשרי משפחה" בתפקיד אלכס קיטון, הבן המעונב והשמרן של משפחה ליברלית. ב-1985 הפך פוקס לכוכב-על אחרי שהשתתף בסרט "בחזרה לעתיד", וכן כיכב בשני ההמשכונים ובסרטים כמו "זאב צעיר", "סוד ההצלחה שלי", "ד"ר הוליווד", "הנשיא מאוהב", "הפלישה ממאדים" ואחרים. מלבד תפקידיו הראשיים ב"קשרי משפחה" ו"ספין סיטי", ב-2013 כיכב פוקס בקומדיה "מייקל" שהתבססה בחופשיות על חייו, אך בוטלה כעבור עונה אחת. כמו כן התארח בסדרות "סקראבס", "בוסטון ליגל", "הצילו", "השורד המיועד", "תרגיע", "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב".

לאורך הקריירה שלו זכה פוקס בחמישה פרסי אמי - שלושה על "קשרי משפחה", אחד על "ספין סיטי" ואחד על "הצילו" - והיה מועמד ל-12 נוספים.

הוא אובחן כחולה פרקינסון בגיל 29, והודיע על כך בפומבי כשבע שנים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully