וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעלי אביו: הזמר אביב גפן מוציא לראשונה ספר לילדים

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 12:30

הספר "סילברלין", המגולל סיפור לחג המולד, מופץ בימים אלה לחנויות לצד איורים של ליאת קורן. בכך מצטרף גפן לזמרים נוספים שפרסמו ספרי ילדים, כמו מדונה וריטה. "אמרתי לבני אליוט שהספרייה הכי יפה נמצאת בדמיון, ואולי נשלוף משם סיפור שהוא רק שלנו", מסר

בוידאו: אביב גפן ובנו אליוט קוראים קטע מתוך הספר "סילברלין"/באדיבות אולפני העברית
"סילברלין" מאת אביב גפן. איורים: ליאת קורן. ידיעות ספרים,
סיפור לחג המולד. ספר הילדים של אביב גפן/ידיעות ספרים

המוזיקאי אביב גפן מוציא ספר ילדים ראשון - כך הוכרז היום (ראשון). הספר "סילברלין", המגולל סיפור לחג המולד ובמרכזו ילד חובב רכבות, אביו הנגר וזקן מסתורי, מופץ בימים אלה לחנויות הספרים ברחבי הארץ, לצד איורים של ליאת קורן ובהוצאת ידיעות אחרונות.

גפן הקדיש את הספר לבנו אליוט. "יוֹם אֶחָד, כְּשֶׁאֶלְיוֹט בִּקֵּשׁ שֶׁאֶקְרָא לוֹ סִפּוּר כְּמוֹ בְּכָל עֶרֶב, אָמַרְתִּי לוֹ שֶׁהַסִּפְרִיָּיה הֲכִי יָפָה נִמְצֵאת בַּדִּמְיוֹן שֶׁלִּי, וְאוּלַי הָעֶרֶב נִשְׁלֹף מִשָּׁם אֵיזֶה סֵפֶר, סִפּוּר שֶׁהוּא רַק שֶׁלָּנוּ. וְהִנֵּה הַסִּפּוּר שֶׁלָּנוּ עַכְשָׁיו, אֲנִי מְקַווֶּה שֶׁתֹּאהֲבוּ אוֹתוֹ כְּמוֹ שֶׁאֶלְיוֹט אָהַב", מסר גפן.

בכך מצטרף גפן למוזיקאים נוספים שפרסמו ספרי ילדים, כמו מדונה וריטה, וממשיך גם את דרכו של אביו, יהונתן גפן שהלך לעולמו לאחרונה ופרסם ספרים רבים עם שירים לילדים. הידוע שבהם הוא "הכבש השישה-עשר".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully