וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פייפר בווידוי: "הייתי חלק מכת שהאמינה שאפשר לשרוד מאור ואוויר בלבד"

4.5.2023 / 0:03

השחקנית מישל פייפר סיפרה שבצעירותה עברה שטיפת מוח בידי כת קיצונית שהאמינה כי בני אדם יכולים לשרוד על ידי צריכת אוויר ואור שמש בלבד - ללא צורך לאכול או לשתות: "ראינו באוכל הרואין"

הטריילר לסרט "נערי בייקר המופלאים"/Twentieth Century Fox

על אף החזות הקשוחה של מישל פייפר על המסך, השחקנית שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-65 סיפרה שבצעירותה עברה שטיפת מוח והייתה חברה בכת קיצונית שחייה רק על אוויר ואור השמש - ללא צורך באוכל או בשתייה.

אז נכון, כוכבי הוליווד נרשמו לכמה דיאטות קיצוניות כדי להיראות במיטבם לאורך השנים, אך זאת בהחלט הקיצונית מכולן. פייפר סיפרה שבראשית שנות ה-90 עברה שטיפת מוח בידי זוג שתלטן שתרגל ברת'אריאניזם (צום נשימתי), בה טוענים שיש לאדם יכולת לחיות מבלי צורך במזון בכלל ובמקרים מסוימים גם ללא צורך במים, כשהם מסתפקים באור השמש ובאוויר בלבד. זהו תרגול פסאודו-מדעי וכמה חסידים של שיטה זאת מתו מרעב או מהתייבשות. הטענה המרכזית של הברת'אריאניזם היא שאוכל הוא בעצם הרגל רע ולכן הם מתייחסים אליו כאל סם.

כוכבת "פני צלקת", "באטמן חוזר", "יחסים מסוכנים" ו""נערי בייקר המופלאים סיפרה ל- Hollywood Reporter: "זו הייתה שטיפת מוח. אמרו לי שאוכל ממכר יותר מהרואין ושניתן לחיות לנצח מאנרגיה המגיעה מהאוויר ומקרני השמש". פייפר תרגלה את הצום הקשה כדי להישאר רזה ולהרחיב את אופקיה הרוחניים. "הם האמינו שאנשים במצבם הגבוה ביותר הם בעלי צורך בנשימה בלבד", הוסיפה, "זו הייתה דיאטה שאף אחד לא יכול היה לדבוק בה".

מישל ביקרה את הזוג האלמוני שלוש פעמים בשבוע וזרקה הרבה מאוד כסף תמורת מעט מאוד בתמורה. היא אמרה: "לא גרתי איתם, אבל הייתי שם הרבה והם תמיד אמרו לי שאני צריכה לבוא יותר. הייתי צריכה לשלם על כל הזמן שהייתי שם, אז זה היה מאוד מלחיץ מבחינה כלכלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

המטרה העיקרית שלה הייתה להיות "ברת'אריאניסטית" מלאה, ליפול עמוק יותר ויותר לתוך הכת המוזרה. בכל פעם שלמישל היו ספקות או שחשבה לעזוב, בני הזוג שכנעו אותה להישאר, בטענה שהיא לא תשרוד בלעדיהם.

עוד בנושא:

למזלה של פייפר, היא ניצלה מידי הכת כשפגשה את בעלה לעתיד, פיטר הורטון. השחקן והבמאי לוהק לסדרה על כת כנסיית האיחוד של הכומר סאן מיאנג מון. הוא הזמין אותה לפגישה עם חבר לשעבר בכת הזאת והיא הקשיבה ל"מניפולציה הפסיכולוגית" שמתרחשת בכתות אלו. כשהאסימון נפל, פייפר אמרה לעצמה: "אלוהים אדירים, אני בכת". היא הוסיפה: "זה היה כמו נורה שנדלקה - ומעולם לא חזרתי לשם".

מישל פייפר נישאה לפיטר הורטון ב-1981 וזכתה לפריצה הגדולה הראשונה שלה בגריז 2 בתור סטפני זינון. נישואיהם נמשכו פחות מעשור כשהשניים התגרשו ב-1988. בשנים האחרונות היא מככבת בסדרת סרטי "אנטמן והצרעה" בתור גיברות העל הצרעה, ג'אנט ואן דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully