וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפליה וגזענות זה לא כיף. תמיד יהיו מי שיחשבו 'את שונה ואני הולך להתייחס אלייך אחרת'"

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 12:02

היוצרת והראפרית עדן דרסו הוציאה במפתיע שיר דיסקו מקפיץ בשם "לבד ברחבה". בריאיון לאיריס קול ב-103fm היא סיפרה על תהליך העבודה, על האנשים שנותנים לה השראה ועל הגזענות שחוותה כבת למשפחה יוצאת אתיופיה: "זה לא כיף, אבל אני מנסה לקחת את השחור כמשהו מעצים"

המוזיקאית עדן דרסו. איתן חתוכה,
עדן דרסו/איתן חתוכה

המוזיקאית עדן דרסו, שחררה השבוע סינגל חדש בשם "לבד ברחבה" יחד עם מאור כהן, בו הראפרית מפתיעה עם שיר דיסקו מקפיץ. בשיחה עם איריס קול ב-103fm סיפרה דרסו על תהליך העבודה על השיר ומי האנשים שנותנים לה השראה.

"תמיד אהבתי היפ הופ ועד שאזרתי אומץ, ממש שבוע לפני הגיוס שלי, העליתי סרטון עם מילים שכתבתי, זה היה שיר אהבה לבחור שחור, ודי ג'יי מאש ראה את זה והחליט שנעשה אלבום יחד", סיפרה. "הוא ממש אבא שני שלי, תמיד שאל אותי מה אני רוצה, איך אני רוצה, תמיד נתן לי מקום יצירתי וחופש באולפן. מאש הוא האח הקטן של מאור, והם חולקים אולפן, ככה הכרתי אותו".

"אני מנסה לקחת השראה מנשים חזקות, מאימא שלי, מאחותי, ומנסה להיות הדמות שאני ראיתי בטלוויזיה", הוסיפה.

דרסו סיפרה גם על החיים כבחורה ממשפחה יוצאת אתיופיה ועל הגזענות שחוותה: "אפליה וגזענות זה משהו שתמיד יהיה, כי זה משהו שאי אפשר להסתיר, זה שוני במראה שאי אפשר להסתיר אותו. תמיד יהיו כאלה שיחשבו שאני שונה. גזענות לפעמים באה גם בצורת אפליה, זה לפעמים 'אני יודע שאת שונה ואני הולך להתייחס אלייך אחרת', זה גם לא כיף, אבל אני מנסה לתעל את זה לעצמי לכך שאני שונה במובן הטוב ולקחת את השחור כמשהו שמעצים בי. אם הוא כבר מגדיר אותי, אז שיגדיר אותי בדברים הכי טובים ולא במגרעות".

על השיר החדש אמרה: "הוא גרם לי להרגיש שעדן דרסו היא הרבה דברים". האזינו לריאיון המלא (מעל).

  • עוד באותו נושא:
  • עדן דרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully