וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירמי קפלן מבטל הופעות: "אני צריך ניתוח בשביל לשמור על תפקוד הגפיים שלי"

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 15:00

הזמר המצליח הודיע כי ייצא להפסקה מהופעות בשל ניתוח מורכב שהוא צריך לעבור בחוליות הצוואר. "המחשבה לאבד את תפקוד הגפיים היא אסון בשבילי", אמר, "נתראה בצד השני ואשוב לבעוט לכם בבטן כמו שאני אוהב. תיכף אשוב"

ירמי קפלן בפודקאסט בוואלה!/מערכת וואלה!

הזמר ירמי קפלן הודיע היום (חמישי) על הפסקת ההופעות שלו, בשל ניתוח מורכב בצוואר שהוא צריך לעבור.

"הרבה משפטי קיטור ומילות אכזבה יצאו לי מהפה בחודשים האחרונים", מסר קפלן, "אז הסיפור הוא שקצת לפני ההופעה בהיכל גיליתי שעלי לעבור ניתוח בצוואר כדי לשמור על המשך התפקוד של הגפיים שלי. מי שבא אי פעם להופעה יודע שלידיים ולרגליים שלי יש חיים משל עצמם. המחשבה לאבד אותם היא אסון בשבילי וגם החדשות שניתוח בחוליות הצוואר זה מה שיציל אותם אינו מרגיע כלל".

"השלמתי עם העובדה שעדיף להתמודד עם המצב פנים מול פנים, לסיים את התהליך, לעבור את שלב ההחלמה והשיקום כמה שיותר מהר כדי לחזור לעניינים כמה שיותר מהר. אז עכשיו משהשלמתי עם מצבי, אני נוקט פעולה. אני עושה זאת בתחושה כבדה מאוד ואחרי התלבטויות גדולות", הוסיף קפלן והסביר כי מסיבה זו: הוא "נאלץ להפסיק ולדחות את כל ההופעות מהמועד שנקבע לניתוח עד להחלמה שלמה (כשלושה חודשים). סבב ההופעות 'ירמי עושה ירמי' שטרם יצא לדרך וכבר מכר מאות כרטיסים יאלץ להמתין".

"אז התחלתי בעצב אבל אני אסיים באופטימיות גדולה שאנחנו נתראה בצד השני ואשוב לבעוט לכם בבטן כמו שאני אוהב, וכמו שאני יודע שגם רבים מכם. אני משוכנע שאתם מבינים ושתקבלו אותי בזרועות פתוחות. תיכף אשוב", סיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירמי קפלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully