וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדשטיין נגד נועה קירל: "זה לא ריקוד, זה מופע פתיחת רגליים בתחתונים"

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 16:42

הקומיקאי ואיש הרדיו תקף את הריקוד של נציגת ישראל לאירוויזיון נועה קירל מספר ימים אחרי שנחשף: "אין פה שום העצמה נשית, יש פה ניצול מיני של ילדה מבולבלת. אין שום דבר שמקדם את מעמד האישה אלא הוצאת תרבות זולה ממועדוני החשק אל הבמה המרכזית"

החזרה השנייה של נועה קירל על במת האירוויזיון, 3 במאי 2023/באדיבות EBU

הקומיקאי ואיש הרדיו שי גולדשטיין תקף את הופעתה של נציגת ישראל לאירוויזיון נועה קירל אחרי שנחשפה החזרה בכיכובה בשבוע שעבר. בפוסט שכתב היום בפייסבוק קבע גולדשטיין כי המופע של קירל אינו עולה בקנה אחד עם הטענות על העצמה נשית. "לא, אין פה שום העצמה נשית ולא גירל פאוור ולא פאוור ריינג'רס. יש פה ניצול מיני של ילדה מבולבלת שיותר מדי אנשים מבוגרים עושים על גבה מיליונים עוד מאז שהייתה קטינה.

"יש כאן מסר מחורבן לבנות צעירות שמעריצות אותה כי אומרים להן שהיא המודל להצלחה. אין כאן שום דבר שמקדם את מעמד האישה אלא הוצאת תרבות זולה ממועדוני החשק אל הבמה המרכזית והאדרה של מיניות נשית בוטה ואני מוכן להתחייב בפניכם בלי לבדוק את זה שמי שאחראי למופע הזה אלו גברים. ספרו לילדות שלכם שאפשר להצליח גם בלי לפסק רגליים בתחתונים עם חץ מכוון בדיוק לאיבר המין. ספרו להן. זה הדבר החשוב".

נועה קירל בחזרה ראשונה, אירוויזיון 2023. ערן לוי,
נועה קירל בחזרה/ערן לוי

בפוסט נוסף שפרסם לפני כן, כתב גולדשטיין: "נחשפה החזרה השנייה של נועה קירל. מה זה הדבר הזה שהיא עושה שם? מה זה מופע פתיחת הרגליים הזה מול כל העולם? כי ריקוד זה ממש לא. זה גס, זה בוטה, זה גמלוני ותסלחו לי זה גם נראה כמו משהו ששייך למועדוני חשפנות אפלים. מישראל תצא תורה ובושה וחרפה. אני מעריך שהיא לא תעבור את חצי הגמר עם המופע המביש הזה ולפחות לא כל העולם יחשף לאירוע המביך הזה".

בניגוד לשי גולדשטיין, החזרה של נועה קירל דווקא זכתה לשלל מחמאות מחובבי אירוויזיון, גולשים ואפילו מהמתחרים הישירים של נועה באירוויזיון. אלסנדרה, נציגת נורבגיה, פגשה את נועה מחוץ לחזרה ואמרה לה: "ראיתי אותך רוקדת ושרה על הבמה ואמרתי לעצמי: זה משוגע! איזו אמנית!". גם באתר האירוויזיון התפעלו: "הצפייה בנועה קירל על המסך הגדול היא חוויה שונה לגמרי מזו שבאולם. עבודת המצלמות מדהימה וכל אחת מהבעות הפנים שלה נועזת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully