וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באישור בן גביר, צה"ל יצא למבצע לסיכול אירוויזיון 2024 בישראל"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 9:23

ההחלטה הישראלית לצאת למבצע בעזה ביום חצי גמר האירוויזיון מעוררת זעם בקרב גולשים רבים ולצד הזעם גם בדיחות רבות: "פותחים במבצע צבאי שניה לפני אירוויזיון? מישהו לא אוהב שם את נועה"

החזרה הגנרלית של נועה קירל לקראת חצי גמר האירוויזיון, 8 במאי 2023/צילום: יניב דורנבוש

שעות ספורות לפני שנועה קירל עולה לבמה בליברפול בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023, ישראל יצאה למבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה שבמסגרתו חוסלו שלושה בכירי הג'יהאד האיסלמי. ברשתות החברתיות היו מי שזעמו על ההחלטה הישראלית לצאת למבצע בדיוק ביום הגדול של נועה קירל, רבים גם צחקו על כך - והיו כאלה שטענו שלא באמת משנה העיתוי של המבצעים הישראליים בעזה שכן הם תמיד קורים ותמיד קיימים.

"באישור סמוטריץ' ובן גביר: צה"ל יצא למבצע לסיכול אירוויזיון 2024 בישראל", כתב הצייצן ברק קיסר. מתן אלקלעי תהה: "מי לעזאזל יוצא למבצע בעזה ביום של חצי גמר אירוויזיון?", ואחר טען: "פותחים במבצע צבאי שניה לפני אירוויזיון? מישהו לא אוהב שם את נועה". בכל אופן, הנה כמה מהציוצים המצחיקים ביותר שפורסמו מאז היוודע ההחלטה הישראלית לתקוף בעזה בדיוק בחצי גמר האירוויזיון:

אמש התקיימו שתי חזרות גנרליות. היום תתקיים חזרה גנרלית שלישית ואחרונה בשעות אחר הצהריים, ובשעה 22:00 יישמעו סוף סוף צלילי הטה דאום במסכי הטלוויזיה שלכם. תורה של נועה יגיע בסביבות השעה 23:00, ועד חצות נדע אם ישראל חוזרת לגמר האירוויזיון אחרי שנת הפסקה.

סדר הופעות השירים: נורבגיה, מלטה, סרביה, לטביה, פורטוגל, אירלנד, קרואטיה, שוויץ, ישראל, מולדובה, שבדיה, אזרבייג'ן, צ'כיה, הולנד ופינלנד. ישראל נחשבת למדינה פייבוריטית במיוחד לעלייה לגמר, עם 95% סיכויים להעפיל על פי סוכנויות ההימורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully