וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריפה את ליברפול: הביצוע הקולי של נועה קירל באירוויזיון סוף סוף נחשף

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 17:15

רגע האמת מתקרב: אחרי שקטעי הריקוד שלה גרפו מחמאות מקיר לקיר, קירל עלתה לחזרה הגנרלית הראשונה שלה לקראת חצי גמר האירוויזיון שייערך מחר בערב. צפו בהצצה לביצוע המלא הראשון של "Unicorn" - שזכה במחיאות כפיים סוערות

החזרה הגנרלית של נועה קירל לקראת חצי גמר האירוויזיון, 8 במאי 2023/צילום: יניב דורנבוש

התרגשות אדירה בקרב חברי המשלחת הישראלית לאירוויזיון 2023: בשעה 13:30 בליברפול, 15:30 בישראל, נפתחה החזרה הגנרלית הראשונה לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון בליברפול, שיתקיים מחר. מאות עיתונאים שהורשו להיכנס לאולם ראו סוף סוף את הביצוע המלא של "Unicorn" בביצוע נועה קירל, שזכתה למחיאות כפיים סוערות. נועה מתחרה בחצי הגמר בשלוש מהמדינות המובילות בסיכויי הזכייה - שבדיה, פינלנד ונורבגיה, כולן מדורגות מעל ישראל בסוכנויות ההימורים. לאחר החזרה הגנרלית הראשונה מסרה קירל: "אני נהנית על הבמה, זו חוויה מטורפת. יש עוד על מה לעבוד, אבל בשביל זה יש חזרות ואנחנו מרוצים".

בשבוע שעבר נחשפנו רק לקטע הריקוד של קירל שזכה לתשואות ברחבי העולם, אך עדיין לא התבטא בשיפור בסיכויי הזכייה. כעת, לאחר שסוף סוף נחשף הביצוע הקולי של השיר הישראלי, במשלחת מקווים לעלייה נוספת בבאז סביבנו. צריך להגיד שבדומה לזמרים אחרים, נשמע שהיא שומרת על הקול למחר ולא נתנה היום את כל כולה, אך לצד זאת, עיתונאים מספרד שישבו לידנו אמרו שהביצוע היה מצוין, ושלדעתם ישראל תסיים בטופ 5.

אירוויזיון 2023 - כל העדכונים
מאחורי הקלעים: "אנחנו על שלוש דקות באירוויזיון כבר חצי שנה"
נועה קירל אוסרת על מראיינים לשאול שאלות פוליטיות; בכיר בכאן: "זה מאוד בעייתי"
שי גולדשטיין נגד נועה קירל: "זה לא ריקוד, זה מופע פתיחת רגליים בתחתונים"
מדלי: "אני בכלל לא צריך את זה, אבל נועה קירל אמרה לי שלא תעשה את האירוויזיון בלעדי"
מתי ישראל מופיעה? איך מצביעים? סיקור שוטף של נועה קירל באירוויזיון 2023

אירוויזיון 2023: החזרה השנייה של נועה קירל, 3 במאי 2023. Sarah Louise Bennett/EBU, עיבוד תמונה
זכתה לתשואות. קירל/עיבוד תמונה, Sarah Louise Bennett/EBU

הלילה ב-22:00 תתקיים חזרה גנרלית נוספת, היא חזרת הגיבוי. בשנים קודמות החזרה הזו הייתה משמעותית לא פחות מהשידור החי, משום שבמהלכה הצביעו חברי צוותי השיפוט במדינות השונות. השנה אין יותר שופטים בשלב חצי הגמר, כך שהחזרה משמשת לצורך גיבוי בלבד במקרה של תקלות בשידור מחר. מחר תתקיים חזרה גנרלית שלישית ואחרונה בשעות אחר הצהריים, ובשעה 22:00 יישמעו סוף סוף צלילי הטה דאום במסכי הטלוויזיה שלכם. תורה של נועה יגיע בסביבות השעה 23:00, ועד חצות נדע אם ישראל חוזרת לגמר האירוויזיון אחרי שנת הפסקה.

עוד בוואלה!

מתי ישראל מופיעה? איך מצביעים? סיקור שוטף של נועה קירל באירוויזיון 2023

לכתבה המלאה

סדר הופעות השירים: נורבגיה, מלטה, סרביה, לטביה, פורטוגל, אירלנד, קרואטיה, שוויץ, ישראל, מולדובה, שבדיה, אזרבייג'ן, צ'כיה, הולנד ופינלנד. ישראל נחשבת למדינה פייבוריטית במיוחד לעלייה לגמר, עם 95% סיכויים להעפיל על פי סוכנויות ההימורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully