וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לכם את זה!": כשנועה קירל לימדה בשידור חי את צעדי הריקוד שלה

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 0:24

בהפוגה שבין פתיחת ההצבעה לקבלת התוצאות התבקשה נציגת ישראל לאירוויזיון בשידור מול מאות מיליוני ללמד כמה ממתחריה את צעדי הריקוד של פזמון "יוניקורן". אחרי שנציגי פינלנד ומלטה עמדו במשימה בהצלחה, החמיאה להם נועה: "אתם חדי קרן!". צפו

נועה קירל על במת האירוויזיון/באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי

כולם כבר רוצים ללמוד ממנה את צעדי הריקוד: אחרי שהרשימה את כל אירופה עם "Unicorn" בחצי גמר האירוויזיון שנערך הערב (שלישי), נועה קירל, נציגת ישראל לתחרות, התבקשה ללמד כמה ממתחריה את צעדי הריקוד במהלך ההפוגה שבין פתיחת ההצבעה וקבלת התוצאות. בהדרכתה, נציגי פינלנד ומלטה, קארייה וחברי The Busker בהתאמה, חזרו על צעדי הריקוד של פזמון השיר בהצלחה. "יש לכם את זה, אתם חדי קרן!", אמרה להם קירל שהעפילה לגמר האירוויזיון בשבת.

צפו בקטע.

כאמור, אחרי ביצוע מעולה בחצי גמר האירוויזיון, נועה קירל ושירה "יוניקורן" העפילו לגמר האירוויזיון שייערך ביום שבת הקרוב בליברפול. לצד קירל העפילו מחצי הגמר הראשון תשע מדינות נוספות - קרואטיה, מולדובה, שוויץ, פינלנד, צ'כיה, פורטוגל, שבדיה, סרביה ונורבגיה.

אחרי הירידה מהבמה מסרה נועה קירל הנרגשת: "החשמל בקהל סיפק לנו כל כך הרבה אנרגיה לעשות את המקסימום כדי לייצג את המדינה בכבוד, נתנו את הכל והתחושה מדהימה. תודה לכולם, אני מרגישה שאתם איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully