וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה מכור": מעריצי אירוויזיון טוענים לקונספירציה מאחורי הזכייה של שבדיה

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 14:11

מעריצי אירוויזיון ברחבי העולם מאשימים את מארגני התחרות בזיוף התוצאות כדי לאפשר לשבדיה לנצח. "הניצחון של לורין השבדית תוכנן מראש כדי ששבדיה תארח בשנה הבאה את האירוויזיון בדיוק כשחוגגים 50 שנה לזכייה של אבבא בתחרות ב-1974"

נועה קילר בגמר האירוויזיון/באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי

על אף הניצחון המרשים של שבדיה בגמר אירוויזיון 2023, יש מי שמשוכנע שהייתה פה הטעיה מכוונת. מעריצי אירוויזיון ברחבי העולם מאשימים את מארגני התחרות בזיוף התוצאות כדי לאפשר לשבדיה לנצח. "הניצחון של לורין השבדית תוכנן מראש כדי ששבדיה תארח בשנה הבאה את האירוויזיון בדיוק כשחוגגים 50 שנה לזכייה של אבבא בתחרות ב-1974".

אחד הגולשים כתב: "תראו, אני לא אומר שזייפו פה את הניצחון אבל זכייה של שבדיה בדיוק בשנה שלפני חגיגות ה-50 של אבבא נשמעת לי נוחה מדי". גולש אחר הוסיף: "אני לא טוען שיש פה קונספירציה אבל הרעיון שלפיו הכול תוכנן מראש כדי ששבדיה תארח בדיוק בחגיגות 50 שנה לזכייה של אבבא נשמעות לי מאוד הגיוניות כרגע". גולשים רבים תמכו בטענות הללו "אני בטוח שהם זייפו את התוצאות כדי ששבדיה תארח בשנה הבאה", "הם רצו ששבדיה תנצח כדי שאבבא יופיעו בשנה הבאה שם".

כאמור, שבדיה זכתה בגמר האירוויזיון לשנת 2023. הזמרת לורין סיימה במקום הראשון בדירוג השופטים בפער עצום שהספיק לה לניצחון. למקום השני הגיעה פינלנד ואילו נועה קירל שלנו, עם השיר "יוניקורן", הגיעה למקום השלישי, גבוה יותר ממה שחזו לה סוכנויות ההימורים. בקרב השופטים הגיעה ישראל למקום השני עם 177 נקודות ואילו בקרב הקהל הרחב הגיעה קירל למקום החמישי עם 185 נקודות. חמש המדינות שהעניקו 12 נקודות ("דוז פואה") לישראל הן ארמניה, צרפת, פולין, אזרבייג'ן, ואיטליה. 11 מדינות לא העניקו לישראל ניקוד בכלל, והן מולדובה, סן מרינו, אוסטריה, פינלנד, רומניה, פורטוגל, איסלנד, אוסטרליה, דנמרק, צ'כיה וסלובניה. זוהי הפעם השמינית שישראל מסיימת בטופ 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לורין זוכת האירוויזיון 2023, ליברפול. GettyImages
לורין הזוכה השבדית/GettyImages

עבור שבדיה מדובר בזכייה היסטורית, שכן כעת היא משווה את שיא הניצחונות של כל הזמנים לאירלנד, שתיהן עם שבעה ניצחונות כל אחת. לורין עצמה עושה היסטוריה גם היא והיא השנייה אי פעם שמנצחת בשתי תחרויות, והיא האישה הראשונה לעשות זאת. קודם לכן עשה זאת ג'וני לוגן שניצח בתחרויות בשנים 1980 ו-1987, עבור אירלנד כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully