וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב גלילי תגיש תוכנית חדשה בקשת 12 - "מסיבת עיתונאים"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 14:34

העיתונאית והמגישה, שבימים אלה משתתפת כפאנליסטית ב"פגוש את העיתונות" בקשת 12, תגיש את "מסיבת עיתונאים", תוכנית חדשה באותו ערוץ

עינב גלילי. קשת 12,
מתפרסת על השבת. עינב גלילי/קשת 12

עינב גלילי משתלטת אט אט על שעות אחר הצהריים של שבת. העיתונאית והמגישה, המשתתפת בימים אלה כפאנליסטית ב"פגוש את העיתונות" שמשודרת בימי שבת ב-18:00 בקשת 12, תעלה בעוד כחודש עם תוכנית חדשה באותו ערוץ בשם "מסיבת עיתונאים". התוכנית תשודר בימי שבת בשעה 16:00 ותסכם את השבוע דרך עיניהם של עיתונאים מובילים, בעריכתו של שניר בידרמן.

גלילי עבדה בשני העשורים האחרונים בתוכניות סאטירה, דוקו, אקטואליה, ראיונות ושעשועונים ברשת ובתאגיד השידור הציבורי. בעבר הייתה חברה קבועה בפאנל "מצב האומה" לצד ליאור שליין, גורי אלפי ואורנה בנאי. עד לאחרונה הגישה יחד עם אור ישראלי את תוכנית הבוקר של רדיו תל אביב, שבוטלה בחודש מרץ.

בשיחה עם "הארץ" בשעתו אמרה גלילי שהמהלך נעשה באופן פתאומי וחריג על רקע ביקורת בתחנה על התבטאויות פוליטיות שלה מהתקופה האחרונה, בין השאר נגד המהפכה המשפטית. היא סיפרה כי נסגרו עקרונות להארכת החוזה שלה בתחנה, "ואז לפני כמה ימים העירה לי המנכ"לית החדשה, קרן גונן, שהייתי 'לוחמנית' ב'פגוש את העיתונות', והיום התבשרתי במפתיע על הורדת התוכנית מבלי שעורבו בתהליך אנשי התוכן. ייתכן שאין קשר. מאחלת הצלחה לרדיו תל אביב בשמירה על חופש התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully