וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל: "כתבו לי שהגיעה לי הסטירה שהאקס נתן לי", דניאל: "לי אמרו שאני אדם אלים"

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 8:22

התגובות המזעזעות שיובל קיבלה ("אמרו לי אנטישמית וגויה"), הפיצוץ של דניאל עם עוז ("בכיתי מול המסך"), החיבור המפתיע בין יובל למרום והסיבה שבגללה דניאל לא התחברה לאף גבר: לרגל פרק האיחוד של "אהבה חדשה" (הערב, רשת 13), תפסנו את יובל ודניאל לשיחה על הכול

יובל מאור ודניאל לוי מתארחות ב"ועדת תרבות"/ראובן קסטרו, מערכת וואלה!

אחרי עונה רבת תהפוכות וטוויסטים, שעוררה עניין רב בקרב הצופים, הערב (רביעי) ישודר ברשת 13 פרק האיחוד של "אהבה חדשה" שבו נדע מה עלה בגורל הזוגות, מי בקשר עם מי ומי כועס על מי. רגע לפני שידור הפרק, הזמנו את שתיים מכוכבות העונה - המתמודדות דניאל לוי ויובל מאור - ל"ועדת תרבות", הפודקאסט של וואלה! תרבות (שקיים גם בגרסה המצולמת שאפשר לראות אותה פה למעלה) כדי לדבר על הכול: התגובות המזעזעות שקיבלו, ההתלבטות אם ללכת לתכנית, רגעי המשבר, העזיבה של ניר שפירקה את יובל, הריב עם עוז שגרם לדניאל לבכות - והרצון לחזור לשגרה.

צפו בפודקאסט למעלה או האזינו לו כאן למטה

והנה הפודקאסט בספוטיפיי

האזינו כאן לפודקאסט - הריאיון המלא עם יובל מאור ודניאל לוי ("אהבה חדשה"):

הנה עיקרי הדברים שנאמרו בריאיון. אתם מוזמנים לצפות בו (או להאזין לו) בגרסתו המלאה ממש כאן למעלה.

על התגובות שהן מקבלות אחרי שידור כל פרק:

דניאל: "אנשים חושבים שהם מכירים אותנו אחרי רבע שעה וזה מאוד מביך. בחורה אחת אמרה לי 'אני מעריצה אותך'. מי אני שיעריצו אותי?"

יובל: "היו גם תגובות קשות שקיבלתי. אמרו לי שאני גויה, אנטישמית ועוכרת ישראל כי חשבו שיצאתי נגד הדת. וזה רק בגלל שאני חילונית. אמרו לי גם שהגיע לי שהייתי במערכת יחסית אלימה ושהגיע אלי שחטפתי סטירה. בהתחלה חשבתי שאני חייבת לענות ולהגן על עצמי אבל מהר מאוד הפסקתי".

דניאל: "גם לי אמרו דברים קשים. אמרו שאני אלימה ושיש לי תנועות ידיים אלימות. אני לא עונה, אני עושה בלוק".

על ההחלטה להשתתף בתוכנית:

יובל: "פנו אליי, וחברה שלי אמרה לי 'את חייבת ללכת לאודישן'. אמרתי לה 'לא יקבלו אותי, אין לי איזה סיפור עצוב'. לאט לאט זה התגלגל וכשהייתי רגע לפני חתימה על חוזה התייעצתי עם ההורים שלי. הייתי בטוח שהם לא יסכימו ואמי שלי אמרה לי 'לכי זה על ושיקפצו כולם'. אז אמרתי שאני הולכת על זה ואין לי מה להפסיד".

דניאל: "קיבלתי הודעה באמצע יום עבודה ואמרתי לעצמי 'אני הבחורה הכי משעממת עלי אדמות'. אין לי הרי משהו מסעיר ומרגש. אני קמה בבוקר, הולכת לעבודה, מתאמנת וחוזרת הביתה. לאט לאט התגלגלו הדברים קדימה. לא הייתי בטוחה שאני מסוגלת להיחשף ככה, בדיעבד התלבטתי בעיקר בגלל זה. לא בשבילי להיחשף ככה אבל בשביל החוויה באתי".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
יובל מאור ודניאל לוי מתארחות ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב וקארין ארד, 16.5.2023. ראובן קסטרו
יובל ודניאל/ראובן קסטרו

על התחושה לצפות בעצמן על מסך הטלוויזיה:

יובל: "בהתחלה לא עיכלתי שזו אני, אבל לאט לאט התחלתי לאהוב את מה שאני רואה. אף פעם הרי לא הלכתי לטיפול ולא אמרתי למישהו שאני מפחדת מדחייה או שאני מעלימ האת עצמי כדי להימנע מדחייה".

דניאל: "עוד בשלב הפרומו הייתי בהלם. היו לי המון חששות לפני השידור אבל אני צופה בהרבה אהבה. לא היה פשוט אבל היו קווים שהנחו אותי לאורך הדרך, נשארתי נאמנה לעצמי ובאתי למצוא זוגיות שתתאים לי".

וכשראית את הפיצוץ הגדול עם עוז בארוחת הבוקר?

דניאל: "בכיתי. רואים רק את הנקודה שאליה הגענו, אבל היו דברים שהובילו לזה, לא התפוצצתי משום מקום. אבל באמת זו סיטואציה לא נעימה לצפייה. זה מגיע לעוצמות".

יובל: "הייתי ממש גאה בה בסיטואציה הזו. קודם כל היא הייתה מאוד סבלנית. היא הראתה המון איפוק ואז אמרה 'זה לא מתאים לי'. עוז כעס עליה שלא התאים לה".

דניאל: "כל הגברים שהגיעו הם אחלה, פשוט הם פחות הסגנון שלו, לכן היו יותר אינטריגות כי היינו מאוד שונים. מה שכן, יצאתי מאזור הנוחות שלי בכל המובנים. הרבה גברים רצו כל הזמן להנדס אותי ולא ניסו לקבל אותי. גם כשנכנסים אליי לדירה זה קשה לי, לא רק להם. אני צריכה פעם אחרי פעם להתחיל מחדש, זה לא פשוט".

שופטים נשים יותר בקלות מאשר גברים?

דניאל: "חד משמעית. היו כאלה שאמרו 'אם הגעתן לתוכנית, משהו בכן לא בסדר'. היו כאלה שאמרו 'אחרי שראינו אותה בתוכנית, אנחנו מבינים למה היא רווקה'. חברים, אני רק בת 29!".

יובל, מה קורה בינך לבין מרום היום? ראינו שבסוף הפרק האחרון אמרתם שתנסו לפתח משהו.

יובל: "אנחנו בקשר. באיחוד תגלו איזה קשר".

יובל מאור מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב וקארין ארד, 16.5.2023. ראובן קסטרו
יובל מאור, אהבה חדשה/ראובן קסטרו

על העזיבה של ניר והמשבר שיובל חוותה בעקבותיו:

יובל: "משהו בניר באמת מצא חן בעיני. הוא היה מקסים וחמוד. ידעתי שאנחנו מאוד שונים זה מזו ובאמת צצו קשיים בינינו. אבל יש קשיים תמיד במערכת יחסים וצריך להתמודד איתם. זה לא היה קושי בגלל המצלמות, הוא אמר שהוא רגיל להיות אדון לעצמו וב'אהבה חדשה' קובעים לו את הלו"ז ואי אפשר לערער על זה, אי אפשר ללכת לגלוש".

מתחילים אתכן היום?

דניאל: "כן. יש פניות באינסטגרם. עד עכשיו לא הגבתי לכלום כי התוכנית שודרה, אבל מה שכן - החוויה הזו פתחה לי את הלב".

דניאל, איזה מין גבר את מחפשת?

דניאל: "אני אוהבת אנשים טובים ושאפתנים, אני מאמינה גם בחיזור בהתחלה. זה נחוץ בשביל להמשיך. גברים הרי אוהבים לכבוש. אני צריכה שיח מעניין ובסוף זה הרי גבר ואישה אז אני צריכה את הפלירט הקטן הזה".

דניאל לוי מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב וקארין ארד, 16.5.2023. ראובן קסטרו
דניאל לוי, אהבה חדשה/ראובן קסטרו

על הזוגיות המפתיעה בין דור לנויה:

יובל: "אני הופתעתי מהטוויסט שקרה, שפתאום הוא הפך לבן זוג שלה פעם נוספת. אבל הרגשתי את זה בא, כי דור היה מגיע לדירה שלי ומדבר על נויה, ואז נויה הייתה מגיעה ומדברת על דור. אז זה היה צפוי".

דניאל: "אתה יודע למה זה הצליח בפעם השנייה? כי בהתחלה הם באו כבני זוג, ואחר כך כשהם נפרדו הוא היה משוחרר והיא ראתה מי הוא באמת והתאהבה בו".

יובל מאור ודניאל לוי מתארחות ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב וקארין ארד, 16.5.2023. ראובן קסטרו
יובל ודניאל, אהבה חדשה/ראובן קסטרו

על הרגע שייקחו מהתוכנית:

יובל: "ההבנה שנפלה לי ביום האחרון של הצילומים שאני לא מצטערת על כלום, שאני שלמה עם כל רגע".

דניאל: "כל הדרך היה לי קשה והיה לי מאוד רע עם עצמי והייתה נורא ביקורתית עם עצמי. בסוף כשישבתי מול הפסיכולוגים ומול מאיה, הבנתי שאני הרבה יתר חזקה ממה שחשבתי ואת זה אני אקח איתי הלאה".

מה התוכניות הלאה? זה עורר בכן סקרנות לעשות ריאליטי נוסף? להיכנס לתעשיית הבידור?

דניאל: "אני טסה בשבוע הבא, כך שאני שמחה לחזור לחיים שלי ולהתמקד בדברים שחשובים לי. אני רוצה להתאזן מרכבת ההרים הזאת".

יובל: "אני רוצה לחזור שנייה למסלול, לשיגרה. לשתינו יש עבודות שאנחנו מאוד אוהבות. אני רוצה יציבות, בעיקר אחרי כזה אירוע, ומה הלאה? מה שיהיה יהיה. אבל מה שבטוח, 'האח הגדול' מחוץ לתחום".

צפו למעלה בריאיון המלא

  • עוד באותו נושא:
  • אהבה חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully