וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנה לאחר מות המתופף: להקת פו פייטרס חשפה את המחליף שלו

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 12:49

הלהקה חשפה כי המתופף ג'וש פריז ימלא את מקומו של טיילור הוקינס שמת במפתיע בשנה שעברה. פריז ניגן בעבר עם גאנז אנד רוזס, סטינג, פאראמור ועוד. ההופעה הראשונה לקראת סיבוב עולמי תתקיים בניו המפשייר ב-25 במאי

לאחר מותו המפתיע של מתופף הפו פייטרז טיילור הוקינס בשנה שעברה, הלהקה הכריזה על ג'וש פריז כמתופף החדש שיחליף אותו. פריז בן ה-50 הופיע בעבר עם שלל מוזיקאים ולהקות, ביניהם גאנז אנד רוזס, סטינג, פאראמור, המלחין דני אלפמן, אופספרינג ועוד. הלהקה חשפה את החדשות אמש (ראשון) בשידור חי.

פו פייטרז בהופעה בלאס וגאס, דייב גרוהל. עמית סלונים
בסך הכל רצו לנגן/עמית סלונים

בינואר האחרון, הלהקה הודיעה שחבריה יישארו ביחד וימשיכו להופיע לאחר מותו של הוקינס, שמת בגיל 50 בלבד בשנה שעברה בזמן סיבוב הופעות בקולומביה. "בלי טיילור, לעולם לא היינו הופכים ללהקה שהיינו", אמרו חברי פו פייטרס. "ללא טיילור, אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להיות להקה אחרת". עדיין לא הוכרזה סיבת המוות של הוקינס, אך דוח רפואי חשף עקבות של 10 חומרים שונים בגופו של הוקינס, בהם אופיואידים, מריחואנה ותרופות נוגדות דיכאון.

ההופעה הראשונה של הלהקה עם פריז תתקיים בניו המפשייר שבארצות הברית ב-24 במאי, שתפתח את סיבוב ההופעות העולמי שיימשך עד סוף 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully