וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סיימון חושף: אני לא מופיע כי איבדתי את השמיעה באוזן אחת

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 10:48

המוזיקאי המשפיע, מסמלי שנות ה-60, אמר בריאיון לסאנדי טיימס כי השמיעה שלו נפגעה באופן פתאומי, מבלי שהרופאים יצליחו לאבחן מה גרם לכך: "הגבתי לזה בתסכול ורוגז. עוד לא זעם, מפני שחשבתי שזה יעבור ויבריא מעצמו". ואיזה להיט ענק נמאס לו כבר לגמרי לשיר?

פול סיימון. רויטרס
פול סיימון בהופעה בישראל, 2011/רויטרס

פול סיימון, מגדולי המוזיקאים בכל הזמנים, אמר בריאיון לסאנדי טיימס כי הוא איבד כמעט לחלוטין את שמיעתו באחת מאוזניו, ולכן הוא לא יכול להופיע על הבמה. לדבריו, הרופאים מתקשים להסביר מה גרם לכך, אך הוא מקווה כי המצב הזה הוא בר ריפוי. הדברים באים ברקע צאת אלבומו הראשון של סיימון מזה חמש שנים, "Seven Psalms".

"באופן פתאומי איבדתי את רוב השמיעה באוזן השמאלית שלי, ולאף אחד אין הסבר לזה. אז הכול הפך ליותר מורכב. הגבתי לזה בתסכול ורוגז. עוד לא זעם, מפני שחשבתי שזה יעבור ושזה יבריא מעצמו", אמר סיימון בן ה-81. לדבריו, עד כה לא חל שיפור במצב.

באותו ריאיון סיפר סיימון כי יש שירים שנמאס לו להופיע איתם. "השירים של שאני לא אוהב לשיר אותם בהופעה - אני לא שר אותם. לפעמים יש שירים שאני אוהב ובשלב מסוים בסיבוב ההופעות אני אומר לעצמי: 'מה לעזאזל אתה עושה,פול?'. לעתים קרובות זה קורה בזמן 'You Can Call Me Al'. הייתי חושב: 'מה אתה עושה? אתה נשמע כמו להקת קאברים לפול סיימון. אתה פשוט צריך לרדת מהבמות וללכת הביתה'"

סיימון, לשעבר חצי מהצמד הפופולרי "סיימון וגרפונקל", הוא אחד המוזיקאים הידועים, המשפיעים והמצליחים בעולם מאז שנות ה-60. בין השירים המוכרים שהיה מעורב בהם, בצמד וכסולן, אפשר למנות את "Bridge Over Troubled Water", "The Boxer", "The Sound of Silence" ו-"50 Ways to Leave Your Lover".הוא הופיע בישראל שלוש פעמים: הופעת סולו בסוף שנות ה-70, עם שותפו המיתולוגי ארט גרפונקל בשנת 1983 ובחודש יולי 2011 באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully