וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קיי, עילי צ'פמן ושחר טבוך בפנים: "השמינייה" החדשה נחשפת

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 13:25

בגרסה החדשה של הסדרה, שתעלה בפורמט מקורי בטיקטוק, יככבו גם מיה דגן, עמית מזרחי, עידן שלווה, אסתר אווקה ועומרי קולי. ומה צפוי לקרות בה? כל הפרטים

בוויאו: ראיון עם מאיה קיי/מערכת וואלה!
השמיניה - סדרת ההמשך. אור גפן,
השמיניה - סדרת ההמשך/אור גפן

אחרי ההכרזה, גם הליהוקים נחשפים: עילי צ'פמן ("שישו ושמחו"), מאיה קיי ("הישרדות"), שחר טבוך ("שעת נעילה"), מיה דגן, עמית מזרחי, עידן שלווה, אסתר אווקה ועומרי קולי הם חברי הגרסה החדשה של "השמינייה", סדרת הלהיט של גיורא חמיצר, שתשודר באפליקציית טיקטוק.

השבוע הכריז חמיצר על חזרתה של הסדרה המצליחה, כעשור לאחר שירדה. ההפקה מבטיחה שהעונה החדשה תכלול "חזרות למופע נוסטלגי ענק, שחזור של סצנות איקוניות מהסדרה המקורית, שירים ישנים וחדשים, וכמו תמיד בסדרות של חמיצר - עוד הרבה הפתעות בהמשך הדרך".

"השמיניה 2023" תעלה בפורמט מקורי, ומכריזה על עצמה כעל "סדרת הפור-יו הראשונה בעולם". במסגרתה, יותר מאלף סרטונים יעלו בטיקטוק וירוכזו בחשבון הטיקטוק "LBRL", כשחלקם מתוסרטים וחלקם ספונטניים, תלויי התרחשות, תגובות של הקהל ונתוני צפייה. מאחורי הפורמט עומדת חברת התוכן של חמיצר ועודד נפחי, TBC, כמו גם "ליברל תקשורת" ובשיתוף פעולה עם טיקטוק ישראל.

גיורא חמיצר. נועם בן גוריון, באדיבות המצולמים
פורמט חדשני. חמיצר/באדיבות המצולמים, נועם בן גוריון

"אני נרגש לקראת הפרוייקט הכי שאפתני, מקורי ומורכב שאי פעם לקחתי בו חלק. אנחנו ממציאים דרך חדשה לספר סיפור, שתשנה לחלוטין את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן בטיקטוק", מסר חמיצר. "בסדרה שלנו אין פרקים, ואין חשיבות לסדר הצפייה, 'דרמת פור-יו' רותמת את הכוח היצירתי של עשרות יוצרים בטיקטוק כדי לספר סיפור אחד גדול, באלפי פוסטים שונים לאורך תקופה. המטרה שלנו היא לייצר כמות צפיות ו'באז' שתוכניות פריים טיים בטלוויזיה חולמות עליו".

דרמת הנעורים והמדע הבדיוני "השמיניה" עלתה בשנת 2005 בערוץ הילדים ללקוחות הוט, וכללה ארבע עונות ששודרו עד 2013. לצד היוצר והכותב גיורא חמיצר, חתומים על הסדרה רובי דואניאס הבמאי, נגה תקשורת וטדי כמפיקים. בין השאר כיכבו בסדרה מיכאל אלוני, עדי הימבלוי, הילי ילון, אבי קורניק, דון לני גבאי, שירה וילנסקי וידידיה ויטל. הסדרה זכתה להצלחה גדולה, ובעקבותיה הוציאו גיורא חמיצר ועטרה אופק סדרת ספרים העוסקים במשימות של השמיניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully