וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי גוטליב נגד "השמינייה": "היוצר מטנף את מוחם של ילדינו ומסית אותם נגד נתניהו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 17:49

חברת הכנסת מהליכוד תקפה את יוצר הטלוויזיה גיורא חמיצר, שהודיע באחרונה על חידוש של סדרת הילדים האהובה שלו "השמינייה", לאחר שבאחרונה תקף את נתניהו: "מצא שיטה לטנף את מוח ילדינו - יצר סדרה שמשודרת בטיקטוק, היכן שמשודרים סרטוני ההסתה הפרועה שלו"

טלי גוטליב, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
טלי גוטליב/ראובן קסטרו

חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב תקפה (חמישי) את יוצר הטלוויזיה גיורא חמיצר, שהודיע באחרונה על חידוש של סדרת הילדים האהובה שלו "השמינייה", לאחר שבאחרונה תקף כמה פעמים את נתניהו ואת המהפכה המשפטית שהאחרון מוביל. "גיורא חמיצר, זה שהסית נגד נתניהו בסרטונים מבחילים ושקריים, מצא שיטה 'מקורית' לשטוף ולטנף את מוחם של ילדינו (קצת כמו אצל ילדי המחבלים שתכני שנאה נלמדים בשיעור חשבון) - חמיצר הכין סדרת טיקטוק 'השמיניה' שמשודרת באותו ערוץ בו משודרים כל סרטוני ההסתה הפרועה והשיקרית שלו נגד הממשלה. סכנה".

לפני כחודשיים הגיש הליכוד תלונה במשטרה נגד חמיצר בטענה להסתה חמורה לאלימות ורצח נגד ראש הממשלה נתניהו. זאת לאחר שבכתבה של אוהד חמו ששודרה בחדשות 12 על אחת ההפגנות הענקיות שהתקיימו נגד המהפכה המשפטית, אמר חמיצר על נתניהו: "הסוף שלו יהיה סוף כמו של כל דיקטטור בהיסטוריה שלנו". חמו שאל: "כלומר?", וחמיצר השיב: "תסתכלו בויקיפדיה, תראו איך גומרים דיקטטורים, ככה יגמור ביבי".

"אנו מצפים מהמשטרה ומהפרקליטות לפעול מייד ובכל העוצמה נגד גילויי ההסתה והאלימות כלפי ראש הממשלה ונבחרי ציבור", נמסר מהליכוד.

גיורא חמיצר. רפי דלויה
גיורא חמיצר/רפי דלויה

גיורא חמיצר בן ה-51 הוא אחד מהיוצרים ותסריטאי הטלוויזיה הישראלים המובילים, החתום על הרבה סדרות מאוד מצליחות, הראשונה שבהן היא התכנית "ששטוס" שיצר ב-1993 לערוץ הילדים. בשנת 2005 החל לכתוב דרמות לילדים, בהן "השמינייה", ובהמשך היה חתום גם על הסדרות "האי", "הידוענים", "גאליס", "החממה", "שכונה" ו"סקיי".

מוקדם יותר השנה חמיצר העלה בטיקטוק סרטון חריף נגד המהפכה המשפטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנו יאיר נתניהו, והאשים כי החקיקה עלולה להפוך את מדינת ישראל "תוך פחות מחודש לדיקטטורה של ביבי". הוא קרא לציבור להצטרף להפגנות ולהשמיע קול. "תצטרפו לצד של הטובים", סיכם.

עוד בוואלה!

דידי הררי נגד נתניהו ולוין: "מה זה שכרון הכוח הזה?! תעצרו את החקיקה"

לכתבה המלאה
@chamizer

הטובים מול הרעים, גירסת המציאות

♬ original sound - Giora Chamizer - Giora Chamizer גיורא חמיצר

"אם ראיתם את הסדרות שלי שכתבתי, אתם יודעים שבסוף זה תמיד הטובים מול הרעים, כשאתם צופים בסדרות שלי, אתם יודעים תמיד לזהות מי הטוב ומי הרע, נכון? השאלה היא אם אתם יודעים לעשות את זה גם במציאות. כשאתם מסתכלים על מה שקורה בימים האחרונים במדינה האהובה שלנו - אני בטוח שכן", פתח חמיצר.

"רוצים דוגמה? נניח שבסדרה שלי הייתה דמות של מנהיג שעומד למשפט על עבירות חמורות, ובמקום שייאבק על חפותו כמו כל אזרח הוא מנסה לשנות את חוקי המשחק כדי לבטל את עצם המשפט שלו. למי הוא שייך, לטובים או לרעים?", שאל חמיצר, שמתח בסרטון ביקורת חריפה גם על ההתבטאויות הקשות ברשת של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בפוסטים שאותם כינה "איומים ואלימים".

"בסדרות שלי אני יכול לדאוג שהטובים ינצחו בסוף. במציאות, זאת עבודה של כולנו. אם לא תתעוררו היום - כבר בליל הסדר הקרוב, עוד פחות מחודש, אתם כבר לא תחיו במדינת ישראל. אתם תחיו בדיקטטורה של ביבי", הזהיר חמיצר, והזהיר כי "זאת תהיה מדינת הלכה, שבא לנשים ולמיעוטים אין זכויות שבה יכולים להכניס אתכם לכלא בלי משפט, על תגובה שכתבתם באינסטגרם. לא יהיו יותר בחירות. השלטון יעבור מביבי לבן שלו, כמו בדיקטטורות של סוריה ומצרים. אם זה מה שאתם רוצים, תמשיכו לגלול, תמשיכו במעשיכם כרגיל. אבל אם לא, כדאי שתזיזו את התחת. צאו להפגין, כבר היום. תעלו פוסטים, תעשו רעש. תצטרפו לגל הגדול של ההתנגדות. תצטרפו לצד של הטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully