וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלין דיון ביטלה את סיבוב ההופעות העולמי שלה ו"כנראה לא תופיע יותר לעולם"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 16:45

הזמרת הקנדית בת ה-55 הודיעה על ביטול שורת הופעות לשנה הקרובה ואחריה בעקבות התמודדותה עם תסמונת בשם "האדם הנוקשה", הגורמת להתכווצויות שרירי הגוף. על פי מקור המקורב לזמרת, היא כנראה כבר לא תופיע יותר לעולם

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022. צילום מסך,
"אני עובדת מאוד קשה כדי להשיב את כוחותיי"/צילום מסך

סלין דיון ביטלה את כל תאריכי ההופעות שלה לשנה הקרובה ולשנת 2024, זאת בעקבות התמודדותה עם מחלה נוירולוגית נדירה המכונה "תסמונת האדם הנוקשה" שגורמת להתקשות שרירי הגוף. "צר לי לאכזב אתכם שוב. אני עובדת מאוד קשה כדי להשיב את כוחותיי, אבל סיבוב הופעות יכול להיות מאתגר עבורי", כתבה הזמרת הקנדית בת ה-55 בחשבון האינסטגרם שלה. "למרות שזה שובר לי את הלב, אני מעדיפה לבטל עכשיו ולחכות לרגע שבו אהיה מוכנה לחזור לבמה".

מקור המקורב לזמרת אמר ל-CNN כי "קרוב לוודאי שהיא לא תצא לעולם לסיבוב הופעות נוסף".

דיון חשפה לראשונה את האבחנה בסרטון למעריצים בדצמבר האחרון, בו היא דחתה את סיבוב ההופעות העולמי שלה לאוגוסט 2023. הסיבוב היה אמור להתחיל באמסטרדם, להימשך ברחבי אירופה, ולהסתיים בלונדון באפריל 2024.

"לצערי העוויתות משפיעות על כל היבט בחיי, לפעמים הן מקשות על ההליכה שלי עד למצב שבו לא מתאפשר לי להשתמש במיתרי הקול כדי לשיר", אמרה בהודעתה על האבחנה. דיון דיברה לראשונה על הסימפטומים שלה באוקטובר 2021, כשדחתה את תחילת השהות שלה בלאס וגאס בגלל מה שהיא תיארה כעוויתות שרירים "חמורות ומתמשכות".

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully