וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דון לני גבאי נגד הגרסה המחודשת של "השמינייה": "גיורא, אתה במשבר גיל 50?"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 22:38

כוכבת הגרסה המקורית של הסדרה, מתחה ביקורת על הגרסה המחודשת שצפויה לעלות בטיקטוק, בפוסט שבינתיים ירד מהרשת: "אני פשוט לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את הדברים שאני רואה. כשאומרים לאנשים 'השמינייה', אז הם מדמיינים אותנו"

דון לני גבאי, 28 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"כשאומרים לאנשים 'השמינייה', אז הם מדמיינים אותנו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השחקנית דון לני גבאי, מכוכבות הגרסה המקורית של הסדרה "השמינייה", מתחה ביקורת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה על יוצר הסדרה גיורא חמיצר, שהכריז לאחרונה על השקת גרסה מחודשת לסדרה שתשודר בטיקטוק, ובמסגרת זאת ילוהקו אליה שמונה גיבורים חדשים. לני גבאי תקפה במיוחד את הליהוק לסדרה, ותהתה: "גיורא, מה עובר עליך? אתה באיזה משבר גיל 50? אל תגרור אותנו לתוך הדבר הזה". לאחר זמן מה הסירה את הפוסט.

"ניסיתי לא להגיד שום דבר, לא לעשות שום דבר - מתוך כבוד שיש לי לגיורא, ויש לי המון כבוד לגיורא.
אבל אני פשוט לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את הדברים שאני רואה", טענה השחקנית. "כשאומרים לאנשים 'השמינייה', אז הם מדמיינים אותנו. הם לא מדמיינים שמונה אנשים חדשים שמה הקשר שלהם בכלל? שזה לא יצא נגדם, הם נראים לי אנשים מקסימים ממש, אבל מה הקשר? אני לא מבינה".

השמיניה - סדרת ההמשך. אור גפן,
חברי "השמיניה 2023"/אור גפן

דרמת הנעורים והמדע הבדיוני "השמיניה" עלתה בשנת 2005 בערוץ הילדים ללקוחות הוט, וכללה ארבע עונות ששודרו עד 2013. לצד היוצר והכותב גיורא חמיצר, חתומים על הסדרה רובי דואניאס הבמאי, נגה תקשורת וטדי כמפיקים. בין השאר כיכבו בסדרה דון לני גבאי, מיכאל אלוני, עדי הימבלוי, הילי ילון, אבי קורניק, שירה וילנסקי וידידיה ויטל. הסדרה זכתה להצלחה גדולה, ובעקבותיה הוציאו גיורא חמיצר ועטרה אופק סדרת ספרים העוסקים במשימות של השמיניה.

בשבוע שעבר הכריז חמיצר על חזרתה של הסדרה המצליחה, כעשור לאחר שירדה - שתשודר באפליקציית טיקטוק. ההפקה מבטיחה שהעונה החדשה תכלול "חזרות למופע נוסטלגי ענק, שחזור של סצנות איקוניות מהסדרה המקורית, שירים ישנים וחדשים, וכמו תמיד בסדרות של חמיצר - עוד הרבה הפתעות בהמשך הדרך".

"השמיניה 2023" תעלה בפורמט מקורי, ומכריזה על עצמה כעל "סדרת הפור-יו הראשונה בעולם". במסגרתה, יותר מאלף סרטונים יעלו בטיקטוק וירוכזו בחשבון הטיקטוק "LBRL", כשחלקם מתוסרטים וחלקם ספונטניים, תלויי התרחשות, תגובות של הקהל ונתוני צפייה. לגרסה החדשה לוהקו השחקנים עילי צ'פמן ("שישו ושמחו"), מאיה קיי ("הישרדות"), שחר טבוך ("שעת נעילה"), מיה דגן, עמית מזרחי, עידן שלווה, אסתר אווקה ועומרי קולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully