וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון ויצמן: "כמו שהאינסטגרם הוא לא מאה אחוז מציאות אז גם האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 16:25

מנחת "האח הגדול" אמרה בריאיון לאיריס קול ב-103fm לקראת תכנית הבכורה מחר כי למרות שהיא מעורבת בהפקה עצמה, היא לא העלתה על דעתה שטליה עובדיה תזכה בעונה הקודמת: "אני לא חושבת שמישהו יכל להעלות על דעתו"

לירון ויצמן מנחת תכנית הריאליטי "האח הגדול", סיפקה הצצה למאחורי הקלעים של התכנית שמחר (שלישי) תעלה ברשת 13 עונתה החדשה. בשיחה עם איריס קול ב־103fm הזכירה ויצמן כי למרות שמדובר בריאליטי, היא עדיין תכנית טלוויזיה: "ריאליטי זו תוכנית מציאות, אבל צריך לזכור שזו תוכנית טלוויזיה. כמו שהאינסטגרם הוא לא מאה אחוז מציאות אז גם הריאליטי".

ויצמן, שמנחה כבר שבע עונות את התכנית, הוסיפה: "אי אפשר להנחות אף תכנית טלוויזיה בהצלחה מבלי להיות מעורבת לחלוטין". ויצמן סיפרה כי היא מעורבת "בהכל" אך גם היא לא העלתה על דעתה שטליה עובדיה תהיה המנצחת הגדולה של העונה האחרונה. "אני לא חושבת שמישהו יכל להעלות על דעתו שטליה תקח", אמרה.

לירון ויצמן תוביל את קטגורית הפרימיום בטרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
"אני לא חושבת שמישהו יכל להעלות על דעתו שטליה תקח"/דימה טליאנסקי

כשנשאלה על האפקט שמשאירה התכנית על חייה האישיים, שיתפה ויצמן כי היא אכן נעדרת מביתה בתקופת צילומי התכנית, אך היא והילדות כבר מתורגלות לכך. "יש לי ילדה בת שמונה וחצי וילדה בת ארבע וחצי, אני מרגישה שאני כבר יודעת להתמודד עם זה וגם הבית רגיל לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully