וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמום המוח וההיא עם הסיפור המטורף: זה מה שחשבנו על דיירי האח הגדול

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 15:22

חרף הגידופים שעוד יבואו, נדמה שגם השנה רשת 13 הצליחה לרקוח תמהיל מדויק של מתח מיני ומוחות חמומים שיחזירו את הישראלים לצפות בתוכנית המציאות הכי מעוררת מחלוקת על המסך. אז הנה מה שחשבנו על הדיירים

אלמוני התפרץ בהשקת "האח הגדול", 30 במאי 2023/רשת 13

מה אגיד ומה אומר על פרק הפתיחה של האח הגדול? כמו תמיד, מדובר בפורפליי הארוך בעולם שיוביל אותנו בסופו של דבר לשרשרת מענגת של ויכוחים וריבים סרי טעם על סיגריות, אידיאולוגיות ובמבות. לחילופין יכולנו לקבל את כל העסק הראשוני הזה למייל בצורה של מצגת פאוור פוינט שמתישהו נבטיח לעבור עליה - אבל אז לא יוכלו לדחוף לנו פרסומות, פרומואים וקידומים עצמיים. ובכן, ברוכות וברוכים הבאים למצעד הטייפקאסטים השנתי של האח הגדול, נא להתנהג בהתאם. הרי הם לא יחזיקו מעמד עם כל הנחמדות הזאת לעוד הרבה זמן.

חרף הגידופים שעוד יבואו, נדמה שגם השנה רשת 13 הצליחה לרקוח תמהיל מדויק של מתח מיני ומוחות חמומים שיחזירו את הישראלים לצפות בתוכנית המציאות הכי מעוררת מחלוקת על המסך. וכיאה לספקי רייטינג חסרי גבולות, גם השנה, כור ההיתוך של הליהוקים מורכב מרווקות נואשות, גברים שניפחו לעצמם את האגו במקום לטפח אופי ולא מעט עצבים רופפים שמייצרים אווירה כללית של ריבים וקאטלות. מה שנקרא, איחלתי לוואזות בהצלחה.

"האח הגדול": כל העדכונים
"רק היא הייתה חסרה לנו": החזרה של דיאן לאח הגדול מעוררת סערה
אישה חדשה: לא תאמינו איך כוכבת האח הגדול נראתה לפני הניתוחים
משמשים תפאורה: הצצה לריהוט בבית האח הגדול
אנחנו יודעים בדיוק מאיפה מוכרת לכם יובל לוי מ"האח הגדול"

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
מתח מיני ומוחות חמומים. האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

בינתיים על הפרק עומדת משימה סודית שהוגדרה כבלתי אפשרית אם כי נדמה שהיא אפשרית לגמרי. מעבר לבוסט הנחמד בתקציב, מדובר במהלך שתוכנן לתדלק ולהבעיר את מערכות היחסים בבית בהקדם האפשרי. לשם כך, חמשת הדיירים הראשונים שנכנסו לבית נדרשו להעמיד פנים ולטעון כי הם שוהים בו כבר זמן מה. בנוסף, שניים מהם (דוגמן ודוגמנית כמובן), נדרשו לתחזק סיפור זוגיות "פיקטיבי" וכן, שני דיירים נוספים המסוכסכים עם בני משפחתם, יעמידו פנים כי הם אחים קרובים ואוהבים. מה לגבי הפציעה החמורה של יובל מעתוק? בואו נסכם שזו לא תהיה הבדיחה הראשונה על חשבונה בזמן הקרוב. כל הרווחים מהמשימה יתבזבזו כמובן על ג'ל לשיער עבור ורה. חכו, תכף תבינו את הרפרנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חולק בנטל: יענקי גולדהבר (20)

מצד אחד, מדובר בשון גיטלמן של בני ברק, מצד שני הוא נהנה בחיים בעיקר מכל מה שעושה כיף לחילונים. נושא על כתפיו את האפשרות לדו קיום בין תל אביבים ובין מי ששונא אותם. בקיצור, כמו מלך זילברשלג רק בנחמד. ככל הנראה הבחור היחידי בבית שלא סובל מבעיות זעם. מצד שני, זה היה לפני שהוא גילה שיש לו רבע שעה לבד עם יובל.

לא ליטל, יובל: יובל מעתוק (28)

חמושה בטייץ של הביוקר, היא עשתה את כל הדרך ממגדל העמק לרמת טי.אל.וי וחושבת שהיא מותג. כעיקרון זה עבד לקובי סוויסה, כי מסתבר שאנחנו חיים בזמנים בהם אנשים פשוט מחליטים להכריז על עצמם שהם מפורסמים ואנחנו זורמים עם זה. וייב כללי של מה שהיה קורה אם ג'קי מנחם ושרין אברהם היו עושים ילדה. כמו כן, היא מצטטת את נורית גלרון ונועם חורב (טרם נמסרה תגובה מנורית גלרון בנושא). הגיעה בשביל למצוא בעל, תצא עם קמפיין לסופרמרקט בטיקטוק.

יובל מעתוק האח הגדול. מיכאל טומרקין,
קמפיין לסופר. מעתוק/מיכאל טומרקין

אלומיניום מן: שניר בורגיל (27)

מאחורי מסך הברזל של שניר, מסתתרות עיניים יפות וסכסוך משפחתי שהולך להוות קו מרכזי בעונה. הדייר שהכריז שנכנס לבית כדי לקבל שקט מהמשפחה, מצא את עצמו תוך פחות מחצי דקה מטנף מול כל עם ישראל על אחותו הגדולה, ספיר (במקום נניח, לפנות לטיפול משפחתי). כצפוי, הוא ייאלץ להתמודד עם כניסתה של ספיר לבית כדיירת מן המניין כבר בימים הקרובים. תביאו חטיפים.

הדוגמנית: ניקול אורי בוטביניק (21)

כמו דיאן שוורץ, רק עדיין לא עברה לביץ' מוד. לכולנו ברור שהיא כאן כדי לשדרג את הקריירה וכן, לצאת עם זוגיות מתוקשרת שתחזיק חודש וחצי במבחן המציאות. יש לה רשימה של 27 תכונות אופי שהיא מחפשת בבן זוג, רובן גנריות ומתמצות בזה שיהיה לו כסף ועוד דברים שאסור לכתוב באתר אינטרנט לכל המשפחה. רוצה לגדל את הילדים שאין לה בחינוך דתי ומעניין אם היא יודעת מה הם חושבים על ביקיני וסטרפלס. ממתינה לפרשנות של יענקי בנושא.

ניקול אורי בוטביניק. מיכאל טומרקין,
ניקול/מיכאל טומרקין

סוחב איתו תיק קטן: רוי רייניש (26)

הגרסה הנשית של ניקול ועל כן, באופן ברור וצפוי, השתדך לה כחלק מהמשימה הסודית של ההפקה לבשל לנו את דיאן ונתנאל 2. כמו כן, מאחורי הפרצוף היפה והאטיטיוד של נער הקרח, רוי מצפין טראומה ופציעה מהפיגוע במלון הילטון טאבה, בו שהה עם משפחתו. מה יש לו להגיד על זה? שפעם צחקו על המראה שלו והיום הוא מתפרנס מזה. מקווה שמספיק טוב בשביל הסטנדרטים של ניקול.

הבעייתי: גיא איתן (33)

מאחורי כל תל אביבי חתיך והולל מסתתר חור ענק בלב ויחסים עכורים מאוד עם ההורים שהובילו לחיים מלאי בדידות, חסרי רגשות - אבל מפוצצים בכסף. מחפש אישה שתבשל לו כי הוא אוכל הרבה. בקיצור, הוא כאן כדי לריב בישיבות התקציב. יתרון: נראה כמו התפתחות פוקימונית של יהודה לוי.

הפאן מייקרית: אתי ייטב (67)

יש לה ר', יש לה סטייל של מורה לתנ"ך וציפורניים שחודרות את המסך. בזבזה את רוב תעודת הזהות שלה על סיפור איזוטרי שקשור לזבוב שנתקע לה באוזן ועל העובדה שהבן שלה גיי והיא הכי עפה על זה. בשונה מהליהוק "הבוגר", אתי לא כאן כדי להכין דגים מרוקאים או לעשות בייביסיטר לדרמות של ילדים בני 20. מה שאומר שהיא הולכת לעשות לא מעט פאן. כולי תקווה שתצליח לשבור את תקרת המנחוס של המבוגרים בבית. או לכל הפחות לעורר בנו מאמא אישיוז בריאים.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יהיה פאן. אתי/צילום מסך, רשת 13

אמאל'ה: לין אלפי (20)

בפרס סיפור החיים המופרע ביותר זוכה לין, שהתחילה בתור ספורטאית מצטיינת וחיילת שאפתנית בתפקיד קרבי בחיל האוויר. משם כל העסק הזה מסתבך, כשלין החלה לסבול משלל בעיות רפואיות שהמערכת הצבאית לא הצליחה לאבחן (שוקינג). כעבור פחות מתשעה חודשים ובעקבות כאבי בטן קשים, היא הובהלה לבית החולים, שם גילתה שהיא עומדת להפוך לאמא בהפתעה ושהבחילות, הנפיחות וכאבי הבטן שחוותה - הם למעשה תוצאה של הריון קריפטי (הריון ללא תסמינים). העובדה הזו בהחלט מטריפה וגם הופכת את לין לדמות מורכבת ומסקרנת מאוד. מצד אחד מדובר בצעירה נאה ומלאת שמחת חיים ומצד שני, באמא טרייה שקיבלה את חוויית ההורות במקסימום ומגיעה עם מטען מסוים של בגרות ויציבות. יש מצב שהנחתי עליה ז'יטון.

לין אלפי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
וואו לגמרי. לין/מיכאל טומרקין

המתנצ'נץ': אברהם אקלום (27)

את רוב הדברים שאברהם אמר על עצמו ועל אתיופים בתעודת הזהות אסור לי לכתוב וטוב שכך. חושב שהוא מלך, משוכנע שהוא טוב יותר מאחרים ולא מוכן להיכנס על תקן נציג העדה. כמו שאר הגברים שנכנסו עד כה לפניו לבית, אברהם מזהיר ומודיע שלא מומלץ לעצבן אותו ושרגשות זה לא הצד החזק שלו. מועמד בולט להתחיל מכות עם שניר.

ההיא ממאסטר שף: גל קספרס (37)

אישה מסוג לביאה שאוהבת אנשים אבל גם לא סובלת אותם, בעיקר אם היא לא מכירה אותם. סך הכל נשמע שהיא במקום הנכון.

גל קספרס האח הגדול. מיכאל טומרקין,
מאסטר. קספרס/מיכאל טומרקין

טריגר גרינר: לרה מטודי (חמישים פלוס)

אל תתנו למבטא לבלבל אתכם, שכן מדובר בערס עם קלאס (היא אמרה, לא אני). עולה הלא חדשה מדרום אפריקה ומועמדת בולטת להפוך לבסטי של אתי. כאמור, היא מצוידת במבטא חמוד שמאפשר לה להגיד דברים מרושעים וחסרי טאקט ועדיין לגרום לך להרגיש מוחמאת ומשועשעת. תכונת אופי מושלמת לדיירת בבית שבו כל האמת נאמרת בפרצוף - חוץ מהריכולים, הטינופים ודברי הבלע. עושה רושם של אישה מגה קולית, עד שנוגעים לה בג'ל לשיער או ששואלים בת כמה היא.

הרב תחומית: יובל לוי (32)

כן זאת ההיא מ"חזרות" וזו שבגללה אתם תגידו שכל התל אביבים חיים בסרט. היא אמא לשני חתולים, עושה גרפסים בפריים טיים, אמנית רב תחומית ושונה ומיוחדת כתחביב. עד כה הטייפקאסט הזה לא צלח את מבחן הריאליטי העממי. כלומר, לכל הפחות מאז ימי שפרה קורנפלד הסרוגים והעולצים. אם לא תדבר על פוליטיקה ועל שניצל דינוזאורים יש מצב שהיא תהיה בסדר. חוץ מזה שפעם קניתי ממנה מכנסיים ממש יפים. זה לא קשור, סתם רציתי לעשות ניימדרופינג.

יובל לוי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
יובל לוי/מיכאל טומרקין

נקמת החננה: עידן מורד (26)

בשלב זה אני כבר לא מבדילה בין המתוסבכים עם העיניים הכחולות, והעובדה שהוא השתמש בכל כך הרבה מילים כדי להגיד שפעם הוא היה דחוי והיום הוא סטודנט למדמ"ח שיעשה מלא כסף (לידיעת הדיירת ניקול) לא הועילה לעקביות כאן. מעיד על עצמו שבילה יותר מדי זמן בפורומים של רדיט ופור צ'אן (תחביב ידוע אצל תיכוניסטים שעשו טבח בתיכון שלהם), משחיר לאקסית ללא רחמים וגם ככה על הדרך מעדכן שהוא ביסקסואל. זה נשמע כאילו אני לא בעדו אבל אני הכי כן. לכו תדעו, אולי הוא יצליח לחפור את דרכו לגמר.

לא חמודה: שי עופרי (23)

חמודה אך חמומת מוח וכאן בשביל להגיד את כל האמת בפרצוף (איך התגעגענו). אוגרת בתוכה לא מעט כעס בעקבות טרגדיה משפחתית ויחסים סבוכים עם אבא ואני לגמרי כאן כדי לראות את כל הרגשות האלה מתפרקים על מישהו שנגע לה בטבק. לא צלחה את צילומי הת"ז. בלי הפסקת סיגריה. אנחנו יודעים לאן זה הולך, נכון?

שי עופרי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
שי עופרי/מיכאל טומרקין

ה-מתוסבך: בן ויארניק (32)

אחרי רצף של פסאודו מתוסבכים, הגיע אלינו בן שעבר סיפור חיים שאשכרה מצדיק את הטייטל. בוגר פנימיית נירים, שננטש על ידי אמו וניצל מחיי עבריינות ברגע האחרון בזכות אוהל, גשם ושלושה שבועת של בדידות כאקט חינוכי. היום הוא נשוי, אבא לשניים וחושב שהוא יכול להשתפר בזה. קשוח מבחוץ וקרמבו מבפנים.

ההיא מהיפה והחנון: סתיו קצין (33)

מיחזור פליטי ריאליטי הוא עניין שבשגרה במדינה בה להתבזות בתוכנית מציאות, זה מנדטורי כמעט כמו שירות צבאי. מצוידת בכמות נאה של בוטוקס וקשר מעורפל לאלוהים (הייתה פעם דוסית, אבל יופי דוחה שבת) - ולא ברור למה לא הסתפקנו בסיבוב קצר שלה בעונה הבאה של "בואו לאכול איתי", שכן, אביבית בר זוהר יש רק אחת וגם זה יותר מדי. מצד שני, אמרתי את אותם הדברים על אילנה ודיאנה ובסוף התאהבתי אז לא הביישן למד, אבל המשחירה כן.

סתיו קצין האח הגדול. מיכאל טומרקין,
סתיו קצין/מיכאל טומרקין
seperator

פינת הביזאר: ביום חמישי הקרוב שני דיירים פוטנציאליים מוכנים לעשות הכל כדי להיכנס לבית (כי פרופורציות בחיים) עד כדי כך שיסכימו לשהות כ-48 שעות בתוך שלט חוצות ענקי בראשון לציון עבור הזכות לקבל כרטיס כניסה. וזה לא שאין דירות תל אביביות קטנות יותר, אבל לא בטוחה שבאמנת ז'נבה מתים על זה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully