וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנתה חוזרת: קים קטרל תשוב להופעת אורח קצרה בסדרה "פשוט ככה"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 17:18

הדמות האיקונית מהסדרה "סקס והעיר הגדולה" נעדרה מהעונה הראשונה של הסיקוול, ברקע סכסוך ארוך שנים ומתוקשר בין קטרל ושרה ג'סיקה פארקר. לפי דיווחים בארה"ב, הופעת האורח צולמה בחשאי וללא נוכחותן של שאר השחקניות הראשיות

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

הפתעה: השחקנית קים קטרל תשוב לגלם את דמותה האיקונית של סמנתה ג'ונס מהסדרה "סקס והעיר הגדולה" בעונה השנייה של סדרת ההמשך שלה, "פשוט ככה" - כך דיווחו הלילה (חמישי) כלי תקשורת בארצות הברית. קטרל לא השתתפה בעונה הראשונה של הסדרה, ואף הבהירה בעבר כי אין לה כוונה לעשות זאת.

לפי הדיווחים, דמותה של סמנתה תחזור להופעת אורח קצרה בפרק הסיום של העונה, שצולמה בחשאי במרץ האחרון עם צוות מצומצם ומבלי ששאר חברות הקאסט - שרה ג'סיקה פארקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דיוויס יהיו נוכחות.

בין פארקר וקטרל ישנו סכסוך ארוך שנים ומתוקשר, שנסוב בין היתר סביב הניסיונות להפיק את הסרט השלישי המבוסס על הסדרה. פארקר אף אמרה כי צוות התכנית אפילו לא ניסה לגייס את קטרל לסיקוול. עלילת הסדרה הסבירה את היעדרה של הדמות בכך שעברה לחיות בלונדון, אם כי מתקיים איתה קשר מסוים באמצעות הודעות.

הסדרה "סקס והעיר הגדולה" שודרה במשך שש שנים, בין 1998 ל-2004. בהמשך צולמו גם סרטי המשך בשנים 2008 ו-2010. "פשוט ככה", סדרת ההמשך, עלתה בשנת 2021. העונה השנייה של "פשוט ככה" תעלה בארץ ב-22 ביוני ב-HOT, במקביל לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully