וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול הילדים ההמומים: מהומה וצרחות בין ההורים בהקרנת "בת הים הקטנה"

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 12:13

במהלך הקרנה של סרט הלהיט של דיסני "בת הים הקטנה" באורלנדו שבפלורידה פרץ ריב גדול בין כמה הורים. בתקרית, שצולמה גם בווידאו ועלתה לטיקטוק, נראים מבוגרים מתווכחים זה עם זה, צורחים זה על זה - והכול מול אולם מלא בילדים. צפו

טריילר לסרט "בת הים הקטנה"/דיסני

במהלך הקרנה של סרט הלהיט של דיסני "בת הים הקטנה" באורלנדו שבפלורידה פרץ ריב גדול בין כמה הורים. בתקרית, שצולמה גם בווידאו ועלתה לטיקטוק, נראים מבוגרים מתווכחים זה עם זה, צורחים זה על זה - והכול מול אולם מלא בילדים. צופים רבים בקולנוע כעסו על המבוגרים שהפריעו להם בהקרנה וחסמו להם את המסך - ודרשו "לקבל החזר כספי על הכרטיס" ובסופו של דבר הקולנוע נאלץ להפסיק את ההקרנה ולחדשה בהמשך. מהסרטון לא ברור מה גרם למהומה לפרוץ.

נכון ל-28 במאי 2023, הרוויח הסרט 118.8 מיליון דולר בארצות הברית ובקנדה, ו-79 מיליון דולר בטריטוריות אחרות, בסך כולל של 197.8 מיליון דולר. באתר הביקורות "Rotten Tomatoes", זכה הסרט לציון 68% על בסיס 252 ביקורות, עם דירוג ממוצע של 6.4/10.

צפו בתקרית

אצלנו בוואלה! תרבות כתבה המבקרת נעמה רק: "כשידור חוזר מושקע של המקור, 'בת הים הקטנה' הוא סרט ממש לא רע. רק אל תצפו ממנו לשום דבר מעבר לזה. אין כאן עומק חדש, פרשנות שונה על העלילה ועל דמות כלשהי, רק ביצוע מחודש בצבעים עזים ועם צילום נחמד (אל תיבהלו מהטריילרים החשוכים - זה סרט מואר וצבעוני מאוד). למרבה המזל, אם תרצו פרשנות חדשה לגמרי והרבה יותר מרחיקת לכת של הסיפור הזה, יש שתי גרסאות אנימציה אחרות שעשו את זה נהדר: "פוניו על הצוק ליד הים" של הייאו מיאזאקי הוא פרשנות סוריאליסטית, מוזרה ומתאימה לילדים לאותו סיפור, בעוד "לוקה" מבית דיסני מתרחק עוד יותר מהאגדה המקורית ומספר על נער ממשפחה של מפלצות ים שבורח מהבית אל עיירה אנושית קטנה באיטליה. תנו להם צ'אנס, וכנראה שלא תתחרטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully