וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי רביבו מגיבה לריאיון עם משה קצב ברשת 13: "פסיכופת אמיתי, שקרן, נחש קוברה"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 17:28

ביום שני שודר ריאיון ברשת 13 עם הנשיא לשעבר המורשע באונס משה קצב, שטען כי "האמת איתו". בשיחה עם TMI אמרה המתלוננת הראשונה בפרשה, הידועה כ-א' מבית הנשיא: "הרצחת וגם ירשת?"

פרומו לסרט של רשת על משה קצב/רשת 13

הנשיא לשעבר משה קצב, שהורשע בשני מעשי אונס, עמד ביום שני האחרון מול עדשות המצלמה בריאיון בלעדי לרשת 13 במסגרת סרט דוקומנטרי על פרשת קצב ואמר כי האמת איתו כאשר הצער היחיד שהביע היה על כניסתו לפוליטיקה. כעת אורלי רביבו, היודעה כא' מבית הנשיא, מגיבה לריאיון השנוי במחלוקת ותוקפת את קצב.

בשיחה עם TMI נשאלה רביבו איך הייתה ההרגשה לצפות בקצב. "בתחושה הכללית שלעולם לא יצליח להציל את עצמו מעצמו, מרוב שקרים ובדיות לא רואים את היער. האיש פסיכופת אמיתי שמספר לעצמו איזה סיפור בראש, אבל יודע שיש רק אמת אחת והיא נמצאת אצל כל המתלוננות. בהגדרה של המילה שקרן במילון, תמצאו את השם שלו"

רביבו נשאלה אם היא כועסת על הבמה שקיבל בערוץ 13 ובתגובה ענתה: "אני לא כועסת על הבמה שניתנה לו, מאחר שזה היה לי כל כך ברור שהוא יטביע את עצמו עמוק יותר בתוך עולם השקרים, המניפולציות וההתקרבנות המדומה שלו. מה שנקרא - שברת וגם שילמת".

משה קצב אורלי רביבו. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
אורלי רביבו ומשה קצב/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

בהתייחסה לדבריו "האמת איתי" אמרה: "אני יכולה רק לגחך על האדם הבזוי שהוא ועל השטות המניפולטיבית שיצאה מהפה שלו, כי גם אם הוא ימות ויוולד מחדש, הוא עצמו לא יאמין בזה. האיש הזה אובססיבי לתקשורת, לפוליטיקה, להתבוססות הזו בכל העולם שמאפיין את החיים האלו. אמירה של נוכל ערמומי שנהנה שנים ממנעמי השלטון, שנהנה מהכבוד והפרסטיז', שנהנה מערימות של כסף, טיסות בכל העולם, מפגשים עם שועי עולם ועד היום הוא יושב לו בנחת ומקבל פנסיה שמנה וגדושה. היש מישהו שמאמין לאמירה הזו?".

רביבו נשאלה אם הריאיון עם קצב הציף אצלה הכול מחדש. "הפרשה מאחוריי מזה שנים רבות, עברו המון מים בנהר מאז, אבל הסדרה (אלף - ו"ת) כפי הנראה הביאה את ההתעסקות בנושא מחדש. תשתדלו לא להיזכר בי ואותו תשתדלו למחוק מהתודעה הציבורית, ומהמרחב התקשורתי והקהילתי - הוא לא יותר מאשר אדם מסוכן מאוד, עבריין מורשע בעבירות מין קשות שישב בכלא, אדם נכלולי, מופרע נפשית וכל המאמץ הבדוי לאמץ עכשיו מחדש את דמות הסבוש החביב, ראו הוזהרתם. זה נחש קוברה בעור רפוי של כבש".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully