וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברור שאנשים מרימים גבה": נרקיס מדברת על "רוקדים עם כוכבים"

7.6.2023 / 12:51

הזמרת נרקיס הוסיפה את הטייטל רקדנית כשהצטרפה ל'"רוקדים עם כוכבים", שם היא רוקדת עם אישה בגלל מגבלות הדת. על התגובות: "כשאנשים לא יודעים איך להכניס אותך לתבניות זה מפריע להם"

נרקיס. גילי אלגבי,
נרקיס/גילי אלגבי

הזמרת נרקיס הפתיעה כאשר בחרה לצאת מאזור הנוחות שלה והצטרפה לעונה החדשה של הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, בה היא רוקדת עם אישה בעקבות היותה שומרת נגיעה. בשיחה עם איריס קול ב-103 FM סיפרה על ההחלטה ועל השיר החדש שלה, "פרח" שמו, אותו כתבה והלחינה עם צליל קליפי וניצן קייקוב, שגם חתום על העיבוד וההפקה המוזיקלית.

"זה טירוף, זה משוגע, קיבלתי מלא תגובות היסטריות ברמות", אמרה נרקיס על תחושותיה לאחר שידור הריקוד הראשון. "כשאת בתוך חדר החזרות, הראש בתוך העבודה ואז פתאום כשזה יוצא לעולם זה וואו".

ב-2010 השתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" גילי שם טוב, בגרסתה הקודמת ברשת, שרקדה עם הרקדנית דורית מילמן וזו הייתה הפעם הראשונה בתכנית שבה רקדו זוגות חד מיניים. במקרה של נרקיס, זו הפעם הראשונה שהדבר נעשה מטעמי דת. "כבן אדם ציבורי, אפילו כשאני מעלה סטורי צריך לחשוב", אמרה, "מצד שני, יש בי צד שהוא מאוד לא בתוך גבולות ותדמיות. אני קובעת את הגבול לפי המצפן שלי. לפעמים זה מתנגש עם מצפן של אנשים אחרים, ואני מאוד מבינה את זה. בוודאי שיש פה הרמת גבה וביקורות, כי כשאנשים לא יודעים איך להכניס אותך לתבניות זה נורא מפריע להם. ופתאום, כשמשהו יוצא מהתבנית הזאת זה נהיה כבר לא נוח, אז את זה אני יכולה להבין".

האזינו לריאיון המלא - מעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully