וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנה לאחר הפירוק: להקת שבע תתאחד בהופעה של מוש בן ארי

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 21:18

הלהקה תתאחד להופעה במסגרת חגיגות 30 שנות יצירה של חברה לשעבר ואחד ממייסדיה, מוש בן ארי, שתתקיים באמפי קיסריה ב-15 ביולי. האיחוד מוגדר בשלב זה כחד פעמי. בהופעה של בן ארי יתארחו גם דודו טסה, אמיר דדון ואביב בכר

מוש בן ארי. גיא פריבס,
מוש בן ארי/גיא פריבס

כ-15 שנה לאחר פירוקה, להקת שבע תתאחד להופעה במסגרת חגיגות 30 שנות יצירה של חבר הלהקה לשעבר, מוש בן ארי, שתתקיים באמפיתיאטרון קיסריה ב-15 ביולי. האיחוד מוגדר בשלב זה כחד פעמי ולא מתמשך. שבע, איתה החל בן ארי את דרכו המוזיקלית, תצטרף לאורחים נוספים של בן ארי בהופעה - דודו טסה, אמיר דדון ואביב בכר. בן ארי מסר: "נרגש בטירוף לספר לכם על הפתעה מיוחדת ברשימת האורחים שלנו. המשפחה שלי, שהסכימו להתאחד עבורי בערב חד פעמי - להקת שבע".

להקת שבע נוסדה בשנת 1995 על ידי בן ארי, גיל רון שמע ואבישי בר-נתן. אלבום הבכורה שלה, "החתונה השמימית", יצא ב-1997, ובלט מתוכו הלהיט "עוד יבוא שלום עלינו" שכתב והלחין בן ארי. בסך הכל הוציאו ארבעה אלבומי אולפן, שכללו את הלהיט "שיר למעלות". היא גם השתתפה בפרוייקט המוזיקלי "עבודה עברית" בגרסת כיסוי ל"שיר מספר שמונה" ששר במקור אריק איינשטיין.

בנוסף, הלהקה הופיעה ב-2004 מול מדונה בעת שביקרה בישראל ובפסטיבלים בעולם. בשנת 2007 זכתה בפרס IMA בקטגוריית אלבומי הופעפות על אלבומה "Sheva - Live in Australia".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully