וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שטניה לא תככב יותר ב"הלוטוס הלבן". ובכן, תחשבו שוב

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 12:50

מייק ווייט, יוצר סדרת הלהיט, חשף כי עלתה האפשרות לסדרת פריקוול בכיכובה של השחקנית, ואוסטרליה הוזכרה בתור לוקיישן פוטנציאלי. בימים אלה מצטלמת העונה השלישית של הסדרה שתתקיים בתאילנד

מייק ווייט, 12 ביוני 2023. GettyImages
מייק ווייט יוצר סדרת הטלוויזיה "הלוטוס הלבן"/GettyImages

מייק ווייט, יוצר סדרת הטלוויזיה המצליחה "הלוטוס הלבן", חשף במסיבת עיתונאים בסידני שבאוסטרליה כי עלתה האפשרות לסדרת פריקוול בכיכובה של השחקנית האהובה ג'ניפר קולידג'. הסדרה של HBO מתמקדת בכל עונה בלוקיישן שונה ובקאסט חדש של דמויות. קולידג', שגילמה את טניה מקוויד בשתי העונות הראשונות של הסדרה, זכתה על הופעתה בפרס אמי לשחקנית המשנה הטובה ביותר ובפרס גילדת שחקני המסך לשחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה.

דמותה של מקוויד הופיעה בעונה הראשונה והשנייה של הסדרה, אבל - אזהרת ספוילר - בהתחשב במה שקרה לדמות בסוף העונה השנייה, לא סביר שהיא תופיע בעונה השלישית. למרות זאת, ווייט וקולידג' העלו את האפשרות לשיתוף פעולה נוסף. כשווייט נשאל על כך, הוא סיפק תשובה שמעט מעוררת תקווה: "אני בהחלט חושב שזה אפשרי, בדיוק דיברנו על זה. זה יכול להיות רעיון מצחיק להפוך את ג'ניפר לצעירה ב-20 שנה. אני חושב שג'ניפר תסכים לזה".

ג'ניפר קולידג' בטקס פרסי הסאג. Frazer Harrison, GettyImages
קיימת אפשרות לשיתוף פעולה נוסף/GettyImages, Frazer Harrison

כשנשאלה קולידג' על לוקיישן מתאים לעונת הפריקוול המדומיינת, היא ויוצר הסדרה הסכימו כי אוסטרליה יכולה להיות מיקום נהדר לתוכנית. עוד סיפר ווייט כי ירצה לצלם עונה בכל אחת משבע היבשות. "החלום שלי יהיה לצלם בכל יבשת. במידה ונמשיך, אנחנו בהחלט צריכים להגיע לאוסטרליה. זה יהיה כל כך כיף".

בימים אלה מצטלמת העונה השלישית של הסדרה שתתקיים בתאילנד, ונטשה רות'וול תגלם שוב את בלינדה, תפקידה מהעונה הראשונה. תאריך הבכורה של הסדרה טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully