וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדלפה, השמועות ומי בטוח לא חוזר: כל מה שאנחנו יודעים על "הלוטוס הלבן" עונה 3

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 13:12

ההצלחה האדירה של הדרמה היוקרתית מובילה כבר עכשיו לעניין רב בנוגע לעונה הבאה שלה. פליטת פה של ג'וני נוקסוויל עשויה להצביע על היעד שבו תתרחש העונה הבאה, וגם שתיקה של דמות בולטת אחרת מייצרת שמועות לגבי זהות האורחים במלון היוקרתי הבא

פרומו לסוף העונה השנייה של "הלוטוס הלבן"/HBO

העונה השלישית של "הלוטוס הלבן" קיבלה אור ירוק מרשת HBO כבר בנובמבר 2022. מאז הגיעו בהתמדה עוד ועוד פרטים על מה שצפוי לקרות בה, מי ישתתף והיכן תתרחש העלילה. הנה כל מה שידוע על העונה השלישית, נכון לעכשיו.

רוצים המלצה לסדרה טובה? הנה כל מה ששווה לראות בטלוויזיה החודש

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

העונה הראשונה של "הלוטוס הלבן" מחקה את הפריבילגיה - וגם לועגת לה
העונה השנייה של "הלוטוס הלבן" התעלתה בשילוב שבין המעוּות למזכך

ג'ניפר קולידג' על השטיח האדום בבכורה של עונה 2 של הסדרה "הלוטוס הלבן" של HBO. Amy Sussman, GettyImages
לא תחזור, מן הסתם. ג'ניפר קולידג'/GettyImages, Amy Sussman

איפה תתרחש העונה השלישית של "הלוטוס הלבן"?

כזכור, העונה הראשונה התרחשה בהוואי והשנייה בסיציליה, איטליה. עלילת העונה השלישית תתרחש בתאילנד, כך על פי מקור המקורב להפקה בדיווח של "וראייטי".

זה מסתדר עם כוונתו של מייק ווייט, יוצר הסדרה, לעסוק בעונה השלישית בדת ורוחניות. במסגרת סדרת סרטוני אחורי הקלעים הרשמית של HBO שליוותה את הסדרה, סיפר היוצר בקטע המלווה את הפרק האחרון לעונה: "העונה הראשונה עסקה בכסף, העונה השנייה עסקה בסקס, אני חושב שיכול להיות מעניין להביא הסתכלות סאטירית-קומית על מוות בתרבות המזרח ועל רוחניות".

מאוחר יותר גם המפיק הבכיר דיוויד ברנאד אישר שאסיה תהיה המיקום הכללי של העונה השלישית. "ניסינו לעבוד הרבה באסיה, ובתקווה העונה השלישית תהיה ההזדמנות שלנו לגרום למשהו לקרות שם", אמר.

אילו שחקנים יככבו בעונה השלישית של "הלוטוס הלבן"?

ערפל סמיך הרבה יותר מרחף מעל השמות שירכיבו את הקאסט לעונה הבאה. כבר עכשיו ברור שג'ניפר קולידג', הכוכבת הגדולה של שתי העונות הראשונות, לא תשוב (מסיבות מובנות) לעונה נוספת. ומכיוון שסיפורה של כל עונה הוא שונה, נראה לא סביר שנראה פרצופים מוכרים אחרים מעונות קודמות בעלילת המלון הנוצץ והפסטורלי הבא. אלא אם כן, גם קוני בריטון מנסה לרמוז משהו שכביכול אסור לה. כזכור, בריטון הייתה מכוכבות העונה הראשונה של הסדרה, ובראיון שהעניקה לאחרונה ל-E! News, נשאלה די בתמימות האם היו לה שיחות לגבי חזרה לעונה השלישית. בריטון השיבה בצחוק מתגלגל ובחילופי מבטים עם מישהו מאחורי המצלמה, עד שאחרי שניות ארוכות פסקה לבסוף: "שפתיי חתומות".

אגב, בראיון מוקדם יותר לאתר דדליין ציינה בריטון שדמותה הייתה אמורה לשוב לעונה השנייה. "הוא (ווייט) רצה אותי לעונה השנייה, והיה רעיון שאהבתי לגבי הדמות. חתיכה מהליהוק לא עבדה בהכנות לקראת העונה השנייה אז אנחנו מקווים להצליח להביא אותה בעונה השלישית. אני אוהב לראות ספין אוף של כל אחת מהדמויות בסדרה הזו".

מתי תגיע העונה השלישית של "הלוטוס הלבן"?

עוד בוואלה!

עשור ל"בית הקלפים": הסדרה שאחריה הטלוויזיה השתנתה לנצח

לכתבה המלאה
הלוטוס הלבן, קוני בריטון. מריו פרז, HBO,
חוזרת לעונה השלישית? קוני בריטון, "הלוטוס הלבן"/מריו פרז, HBO

דבר אחד כן בטוח לגבי עתידה של הסדרה, והוא נוגע דווקא למקומה בטקס פרסי האמי הקרוב. בהודעה מטעם האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה (שעומדת מאחורי הטקס) נמסר ש-HBO לא תוכל להגיש את העונה השנייה לקטגוריית המיני-סדרה, כפי שעשתה בעונה הראשונה. הסיבה לכך היא שיש המשכיות בין העונות, כפי שהדגימה טניה, דמותה של קולידג'. המשמעות היא ש"הלוטוס הלבן" מתחרה בקטגוריה היוקרתית והקשה מכולם, סדרת הדרמה הטובה ביותר, שכוללת שמות כמו "יורשים", "סמוך על סול", "האחרונים מבינינו", "הכתר", "בית הדרקון" ונוספות. במילים אחרות, הפעם יהיה לה קשה יותר לצאת עם עשרה פרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully