וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השנה: אמה שפלן תשוב להופיע בישראל

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 8:32

זמרת הסופרן תופיע באמפי קיסריה ב-14 באוקטובר. שפלן הופיעה בארץ מספר פעמים לאורך השנים, ההופעה האחרונה שלה התקיימה בינואר האחרון בהיכל התרבות בתל אביב. גם בקיסריה הופיעה לפני כשני עשורים. "משמח אותי מאוד לקבל את החיבוק החם מהקהל הישראלי", מסרה

אמה שפלן. Nihat Odabasi,
חוזרת לישראל בפעם השנייה השנה. אמה שפלן/Nihat Odabasi

הזמרת אמה שפלן תשוב להופעה בישראל, שתתקיים באמפי קיסריה ב-14 באוקטובר. זמרת הסופרן הבינלאומית הופיעה בארץ מספר פעמים לאורך השנים, ההופעה האחרונה שלה התקיימה בינואר האחרון בהיכל התרבות בתל אביב. גם בקיסריה הופיעה לפני כשני עשורים.

שפלן החלה את דרכה כזמרת קלאסית ובמהלך השנים שילבה את האופרה עם פופ, רוק ומוזיקה אלקטרונית ופילסה קהל רב הרבה מעבר לגבולות אוהבי המוזיקה הקלאסית והאופרה. פריצתה העולמית של שפלן היתה בשנת 1997 עם האלבום "Carmine Meo" שמכר מעל לשני מיליון עותקים בעולם ובישראל מכר מעל 160 אלף עותקים ונחשב לאלבום הבינלאומי הנמכר ביותר בישראל שאינו בשפה האנגלית. בשנת 2002 ביצעה את להיטה "Spente Le Stelle" שליווה את אירועי המונדיאל. הקהל הישראלי מכיר את השיר גם כנעימת פרסומת של מעריב.

"משמח אותי מאוד לקבל את החיבוק החם הזה מהקהל הישראלי", מסרה שפלן. "ממש מרגישה את האנרגיות של הקהל בישראל, לא מובן מאליו בכלל שאני חוזרת אליו תוך פחות משנה. את האמפיתיאטרון בקיסריה אני מכירה מקרוב, היו לי בו הופעות בעבר ואני מתרגשת לקראת המופע במיקום המיוחד הזה".

על הפקת המופע בישראל חתום אלון יוריק. מחירי הכרטיסים: 249-589 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • אופרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully