וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים במשא ומתן עם כריסטינה אגילרה, המפיק שסגר איתה חזר בו

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 17:09

פרסום ראשון: נכשל המו"מ בין נציגי הזמרת למפיק גדי אורון על הבאתה של אגילרה להופעה בישראל ב-10 באוגוסט. עם זאת, ייתכן שתגיע אלינו דרך מפיק אחר. חברת בלוסטון נמצאת במו"מ על הבאתה הקיץ לישראל - אך עולה חשש מלקיחת סיכון כלכלי

כריסטינה אגילרה, 30 במרץ 2023. Michael Kovac/Getty Images for GLAAD, GettyImages
כריסטינה אגילרה/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images for GLAAD

פרסום ראשון: נכשל המשא ומתן המתקדם בין נציגיה של כריסטינה אגילרה לחברת מיוזיק ביזנס של גדי אורון להבאתה של הזמרת להופעה בישראל ב-10 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון ועם אופציה להופעה נוספת ב-12 באוגוסט. לוואלה! תרבות נודע עוד כי חברת בלוסטון-לייב ניישן נמצאת במשא ומתן עם הזמרת על הבאתה הקיץ לישראל. עם זאת, בחברה קיים חשש מלקיחות הסיכון הכלכלי בהבאתה לארץ. עוד לא התקבלה החלטה בנושא על ידי בלוסטון-לייב ניישן, שחתומה בין השאר על ההצלחה הגדולה בשני הסולד אאוטים המהירים להופעותיו בארץ של ברונו מארס.

"אחרי שהכל כמעט נסגר ואושר בין נציגי אגילרה לגדי אורון, הגיעה דרישה מההפקה שגרמה להגדלת הוצאה", אומר גורם יודע דבר על המשא ומתן. "הייתה בעיה בלוח הזמנים הקצר. בהסכמות לפני החוזה דובר תחילה על ספטמבר, מה שאפשר יותר זמן לעבוד כמו שצריך על זה. נוצרה בעיה להקדים את זה ל-10 באוגוסט, זה זמן קצר מדי. זה פרויקט יקר אבל יש בו גם סכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully