וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסצנה אחת קטנה ובלתי נשכחת קנה יענקי את מקומו בגמר האח הגדול

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 9:14

יענקי טען שעידן הודח בגלל בריונות אלא שבפועל הוא פשוט היה דייר חמוד אך משעמם; המתח המיני שנבנה בין שי ושניר הוא פחות או יותר הדבר היחידי שמעסיק את הדיירים; והאם גם אתם נחשפתם לביזיון שקרה בסוף הפרק? דורין אליהו מסכמת את "האח הגדול"

יענקי האח הגדול/צילום: רשת 13

לילה ראשון בלי עידן. האם חוץ מיענקי, מישהו באמת שם לב לחסרונו? מרגיש אותו? ומי בכלל מצביע לאלון? ולאן הברווזים עפים כשהלב של גיא קפוא? ולמה הפרק הזה הותיר בי כל כך הרבה שאלות? ובכן, אולי כי הוא היה משעמם פצצות? אולי. אז כן, אחרי שבוע שכולו תצוגת תכלית של מיטב סוגי התאקלים והסכסוכים האנושיים בעולם - דיירי האח הגדול עזבו את החווה לעת שבת ומשום מה, החליטו שזה גם הזמן להפסיק להתנהג כמו חיות. בינתיים.

ובכן, אנחנו בפרק שכולו השקט שאחרי החארבו דארבו. מה שאומר, שבהיעדר קונפליקטים אמיתיים בבית - שוב מרחו אותנו עם אוסף פלירטוטים עבשים שאולי - ואולי לא - ייגמר לכל היותר בכמה חיכוכים חפוזים מתחת לשמיכה בין שי לשניר, כי כולם פוחדים מאינטימיות מצד אחד, אם כי גם ממש חרמנים מצד שני.

פתחנו בהדחה של עידן, שהתרחשה בגלל בריונות לטענת הרב והצדיק העליון למיליון - יענקי. בפועל הוא פשוט היה דייר חמוד אם כי לא מעניין, שניסה להתחבר לבנים המקובלים וטבע בתוך שכשוכית של גבריות רעילה. וכעיקרון, באמת שאני מנסה למלא פה 500 מילים, אבל כמה כבר אפשר לומר על הפרסומת הארוכה בעולם לפתי בר? שמישהו ירעיב את סתיו? זה מותר? זה חוקי?

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
למיליון. יענקי/צילום מסך, רשת 13

שתבינו כמה המצב חמור: "הוא הביא לי פצצה וזה נעים לי", סיפרה שי על שניר, בלחיים סמוקות בחדר האח ואני בטוחה שבחבר'ה שלה זה דימוי רומנטי. כאילו באמת, המתח המיני שנבנה בין השניים הוא פחות או יותר הדבר היחידי שמעסיק את הדיירים ואת הנראטיב של הפרק. נכון, בחלומות של שניר הם כבר לגמרי התנשקו, במציאות לרה דפקה לו (ולנו) קוק בלוק אכזרי.

כעיקרון בשלב זה, הדבר היחידי שלא מת משעמום בפרק, הוא התקווה שאולי אברהם, אדם שקיבלנו ממנו חד משמעית יותר מדי השבוע - סוף כל סוף יחליט לעשות מוב אמיתי על ספיר, רק כדי לגלות שהוא תקוע עמוק בפרינדזון ושבא לה בכלל על גיא. ואם תשאלו אותי, גיא בכלל נמשך ליובל לוי אבל בטח אסור בנות עם שיער בבית השחי בחבר'ה שלו. אני מריחה פה רימייק זול של סיפור הפרברים. או מחסור בדאודורנט.

כאמור, שי רגועה כי יש לה התחלה של בויפרנד, סתיו רגועה כי יש לה שוקולד וביסקוויטים - ובהתאם, היא מעלימה את ניקול ולין אל תהום הנשייה של הבית בהיעדר ויכוחים איתה. כלומר, יש סיכוי שאני מתחילה לחבב את סתיו מהסיבות הנכונות לשם שינוי. ושוב, לא הבנתי מי זה אלון ואיך הוא הגיע לשם. זה כבר לא מצחיק, שמישהו ישלח לי הסבר בפרטי או משהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נמשך ליובל לוי? גיא/צילום מסך, רשת 13

רגע לפני ששקעתי בתרדמת סופית, הנס לו פיללתי הגיע בדמותו של הרב הגדול, הלא הוא הצדיק יענקי ששוב עשה צעד היסטרי לכיוון הגמר והוכיח שאפשר להפקיד לו כבר מעכשיו את הצ'ק של המיליון. התבונה, הרגישות והיכולת שלו להביע את דעתו מבלי ללכלך את הציצית שלו וכן, להלקות את עצמו על חרם רק אחרי שההשלכות שלו כבר הורגשו - היא לגמרי בית ספר לריאליטי.

כאמור, יענקי טען לאורך כל הפרק בכעס מופנם ומודחק, שעידן הודח בגלל בריונות. נכון, אני עלולה לטעון שסתיו קיבלה יחס מחפיר יותר, אבל קשה לי לשחק בקבוצה שלה ואם חיפשתם אובייקטיביות אז עיתונות היא לא הכתובת שלכם. קיצור, בטלו את החשבון נפש ופשוט תביאו ליענקי את הכסף. הם כבר יידעו מה לעשות עם זה במגזר שלו.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
רגועה. שי/צילום מסך, רשת 13

מודה, התלבטתי אם יש צורך להגיב לביזיון התמים לכאורה שנדחק לסוף הפרק, כלומר "משימת שנות התשעים" שתורגמה לאודישן מפוברק של סתיו ויובל מעתוק, לתפקיד מדומיין בסדרה שלא רק סיימה להצטלם, אלא גם גם הייתה צריכה להתאדות מהעולם ביחד עם בדיחות על רוסים ומרוקאים. כאילו באמת, יש מצב שיובל מעתוק סטרה לשלום אסייג רק כדי לוודא שהוא אמיתי.

מילא לחרב בגסות ובמבטאים גרועים את כל מה שטוב ויפה בניינטיז, אבל לקדם באגרסיביות פרויקט של רשת 13 על חשבון הזמן שלנו? וכן, לגרום לגל התאבדות של סטודנטים לקולנוע שככל הנראה שצפו בטריילר והבינו שאין להם סיכוי לעבוד במדינה הזאת? ייתכן ומדובר ברמות קרינג' שלא נצפו על המסך שלנו מאז טירוף החייזרים של דודו טופז. אז איך יצא שסתיו הכי נורמלית שם? והאם אני הסטודנטית לקולנוע שרוצה להתאבד? כל זאת ועוד, אם אשרוד את הפרק הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully